نماینده مردم سردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت صمت برای خودرو بازاری کاملاً انحصاری ایجاد کرده و خودروسازان هم هر روز برای مردم خوابی تازه می بینند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اطلاعیه تصمیم‌گیری هیئت پذیرش در خصوص تداوم پذیرش سهام شرکت ایران خودرو و شرکت ایرانی تولید اتومبیل (سایپا) با توجه به شمولیت ماده ۱۴۱ لایحه قانونی اصلاح قسمتی از قانون تجارت منتشر شد.
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران تاکید کرد: خودروسازی که تاییدیه استاندارد را برای محصول خود دریافت کرده حق ندارد خودرو را در انبار و کف کارخانه دپو کند.
دور جدید تمرینات پیکان برای بازی‌های لیگ بیست و سوم از روز شنبه استارت می‌خورد.
درحالی‌که بازار خودرو‌های شاسی­‌بلند هر روز شاهد ورود مدل‌های تازه است و بسیاری خودروسازان همچون برند‌های اشرافی رولزرویس و بنتلی یا شرکت‌های گمنام و تازه‌­وارد هم پا به این عرصه گذاشته‌­اند، جای خودروی باسابقه‌­ای همچون هامر بسیار حس می­‌شود. این خودرو با رونمایی سری جدید همه را شگفت‌زده کرد.
ابراهیم شکوری برای دومین روز متوالی خودروسازان را تمرین داد؛ تمرینی که فقط 5 بازیکن اصلی در آن شرکت کردند.
افزایش قیمت دنا پلاس که طی چند روز گذشته تبدیل به یک چالش جدی شده بود بالاخره با ورود شورای رقابت اصلاح شد و اعلامیه اصلاحی آن به زودی از سوی شرکت خودروساز منتشر خواهد شد.
شرکت خودروسازی ژاپنی سوزوکی موتور روز سه‌شنبه اعلام کرد که با شرکت اسکای درایو (SkyDrive) برای ساخت «خودرو‌های پرنده» به توافق رسیده است.
مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو از سوم خردادماه آغاز شد و تنها طی دو روز ۵۲۵هزار متقاضی در این طرح شرکت کردند. به این ترتیب پیش‌بینی می‌شود تا دهم خرداد که زمان پایان ثبت‌نام اعلام شده است، حداقل نیم میلیون نفر دیگر اقدام به ثبت‌نام خودرو کنند. در فروش اول یکپارچه نیز ۹۵۰هزار خودرو پیش‌فروش شد. در این زمینه چندی پیش «دنیای‌اقتصاد» نسبت به گسل تعهدات هشدار داده بود؛ چرا که این حجم از پیش خرید‌ها در مقایسه با تولید سالانه خودروسازان به معنای «فروش مازاد بر ظرفیت» است.
از نظر طراحی باید گفت چری eQ۷ چهره مدرن و به‌روزی دارد. در نمای روبه‌رو، خبری از جلوپنجره مشبک نیست؛ چرا که نیروی مورد‌نیاز این خودرو توسط پیشرانه برقی تأمین می‌شود. استفاده از چراغ‌های دو‌تکه روندی نسبتاً جدید در بین خودروسازان است. چری نیز از این روند پیروی کرده و eQ۷ را به این نوع چراغ تجهیز کرده است. همان‌طور که در تصاویر ضمیمه‌شده می‌توانید مشاهده کنید، چراغ‌های اصلی این کراس‌اوور روی سپر قرار دارند و نوار‌های باریک موجود زیر کاپوت مربوط به چراغ‌های روشنایی در روز هستند.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو طی پیامی به مناسبت بزرگداشت ۱۱ اردیبهشت روز جهانی کارگر، این روز را به جهادگران عرصه کار و تولید، خانواده بزرگ صنعت خودروسازی کشور و کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو تبریک گفت.
مدیرکل حقوقی و امور مجلس سازمان ملی استاندارد گفت: در چند روز گذشته برای یکی از خودروسازان کشور به سبب عدم رعایت استاندارد، حکمی مبنی بر جریمه نقدی و فراخوان بازگشت خودرو صادر شد.
نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر می‌خواهیم معافیت در حقوق ورودی داشته باشیم در وهله اول اولویت با خودروهای سواری است که خودروسازان پدر مردم را شب و روز در آورده‌اند.
سخنگوی وزارت صمت اظهار داشت: از روز شنبه به مدت یک هفته در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو از متقاضیان خرید خودرو‌های وارداتی خارجی ثبت نام خواهیم کرد؛ برخی از شرایط ثبت نام اینگونه است که متقاضی باید دارای گواهینامه رانندگی باشد و در ۴۸ ماه گذشته خرید خودرو از شرکت‌های خودروسازی یا بورس کالا نداشته باشد.
در معماملات روز سه شنبه دومین روز معاملاتی بدون دو نماد خودروساز را پشت سرگذاشتیم، موردی که به خوبی هیجانات بازار را کنترل کرد.
رشید مظاهری که در آخرین ساعات نقل و انتقالات به پیکان پیوست، کمتر از یک روز پس از امضای قرارداد در چارچوب دروازه خودروسازان قرار گرفته است.
رشید مظاهری که در آخرین ساعات نقل و انتقالات به پیکان پیوست، کمتر از یک روز پس از امضای قرارداد در چارچوب دروازه خودروسازان قرار گرفته است.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه در حوزه ورود فناوری به صنعت خودرو باید شناخت کامل به شبکه داشته باشیم، گفت: در صنعت خودروسازی این شبکه شامل سه قسمت اصلی مدیریت زنجیره تامین، مدیریت زنجیره تولید و مدیریت عرضه و خدمات است که باید این سه قسمت را با تکنولوژی روز تجهیز کرد.
ایلان ماسک که مالک توییتر است، روز چهارشنبه برای مدت کوتاهی عنوان ثروتمندترین فرد جهان را در پی افت ارزش سهامش در شرکت خودروسازی تسلا از دست داد.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و هفتمین روز شهریور ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
رویداد خودروهای آینده به مدت دو روز در یک خودروسازی ایرانی برگزار می‌شود و قرار است یک خودروی متصل رونمایی شود.
در معاملات امروز و در سومین روز معامله سهام پورشه قیمت سهام این شرکت بزرگ خودروسازی به زیر قیمت عرضه اولیه رسید.
امینی با اشاره به اینکه برای اصلاح وضعیت صنعت خودروسازی باید چندین اقدام اساسی انجام شود، گفت: در وهله اول باید پای دولت از این صنعت بریده شود، متاسفانه شرکت‌های خودروسازی در دولت‌های مختلف تبدیل به حیات خلوت شده و به نوعی مدیران ارشد شرکت‌های بزرگ با توجه به اینکه چه دولتی سر کار است تعیین می‌شود، که این موضوع باعث به وجود آمدن سوء مدیریت‌های فراوان در دو شرکت ایران خودرو و سایپا شده که نتیجه آن نیز امروز زیان دهی بسیار زیاد این دو شرکت است، که روز به روز به میزان آن نیز افزوده می‌شود.
فروش فوق العاده عادی و طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برای ۵ محصول گروه خودروسازی سایپا از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۱۶ شهریورماه آغاز شد.
خودروهای نو در تعمیرگاه‌های ایران خودرو به دلیل نقص فنی و نبود قطعه چندین روز متوقف می‌شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ