مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو از سوم خردادماه آغاز شد و تنها طی دو روز ۵۲۵هزار متقاضی در این طرح شرکت کردند. به این ترتیب پیش‌بینی می‌شود تا دهم خرداد که زمان پایان ثبت‌نام اعلام شده است، حداقل نیم میلیون نفر دیگر اقدام به ثبت‌نام خودرو کنند. در فروش اول یکپارچه نیز ۹۵۰هزار خودرو پیش‌فروش شد. در این زمینه چندی پیش «دنیای‌اقتصاد» نسبت به گسل تعهدات هشدار داده بود؛ چرا که این حجم از پیش خرید‌ها در مقایسه با تولید سالانه خودروسازان به معنای «فروش مازاد بر ظرفیت» است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: از ابتدای امسال تا دو روز گذشته، بیش از ۵۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده که نسبت به دوره مشابه سال قبل ۱۷ درصد رشد داشت.
اینکه هر روز به فروش بیشتر نفت افتخار شود، مساله مردم نیست؛ آثار این فروش در کسب و کار و سفره مردم مهم است. پرسش این است که این تفاوت‌ها ناشی از چیست؟ چرا در دو دولت رئیسی و احمدی‌نژاد به‌رغم بهبود درآمد‌های نفتی وضع بدتر می‌شود، ولی در دولت خاتمی و روحانی به‌رغم کاهش درآمد‌های نفتی وضع بهتر می‌شود؟
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۵۷۰ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۲۰۲ هزار و ۶۶۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۷۰۲ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۱۸۲ هزار و ۸۰۹ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
در شرایطی که بازار خودرو‌های خارجی، ماه هاست چشم انتظار عرضه گستره شاسی بلند‌های آسیایی و اروپایی است، چند روزی است که خبر عرضه صد‌ها شاسی بلند مونتاژی در بورس کالا حاشیه ساز شده است. از یک سو مقام مسئول در وزارت صمت مخالف است؛ از سوی دیگر بورسی‌ها فرش قرمز پهن کرده اند!
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۱۵۱۶۴ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۳۴۵ هزار و ۹۶۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۷۱۸۸۰ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۲۸۵ هزار و ۹۰۴ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ در نهایت با کاهش ۳۶۵۱ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۵۱۴ هزار و ۶۸۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ را بخوانید.
به گفته کارشناس بورس ارزش معاملات در هفته‌ای که گذشت بالغ ۱۷.۵ همت در هر روز بود که نسبت ۱۴ همت یک ماه اخیر و ۱۰ همت دو ماه اخیر روند صعودی داشت ضمن اینکه ارزش معاملات در آخرین روزهای هفته نسبت به میانگین هفته نیز بالاتر بود. تلاطم‌های بازار در روزهای اخیر افزایش یافته و سرانه خرید و فروش بالاتر از میانگین‌های گذشته است.
در معماملات روز سه شنبه دومین روز معاملاتی بدون دو نماد خودروساز را پشت سرگذاشتیم، موردی که به خوبی هیجانات بازار را کنترل کرد.
امروز مطالبی همچون شوک دلاری در اولین روز بهمن، پیش بینی بورس فردا | امروز چرا شاخص کل ریزشی شد؟، اخبار مهم کدال شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱، نماد‌هایی که در صف فروش حجم مشکوک خوردند!، ارزش سهام عدالت در اولین روز بهمن ماه ۱۴۰۱، کدام نماد‌ها مجمع افزایش سرمایه دارند؟، پیش بینی بورس در هفته اول بهمن ماه، خبری برای پالایش یکم | دو خبر مهم برای شتران؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
دو محصول سورن پلاس دوگانه‌سوز و پارس ‌ELX با موتور XU۷ پلاس در طرح فروش فوق‌العاده برای دو گروه متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و دارندگان خودروهای فرسوده از شنبه ۲۶ آذرماه به مدت سه روز عرضه می‌شوند.
مدیر نظارت بر بورس‌ها سازمان بورس از فروش 65 هزار برگه بیمه سهام یار طی دو روز دربازار سهام کشور خبرداد.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی چهارمین روز شهریور ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس گفت: بیش از ۸۰ درصد منابع حاصل از فروش نفت به روز در اختیار کشور است و مابقی آن هم حداکثر طی یک یا دو ماه در اختیار ما قرار می‌گیرد.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس گفت: بیش از ۸۰ درصد منابع حاصل از فروش نفت به روز در اختیار کشور است و مابقی آن هم حداکثر طی یک یا دو ماه در اختیار ما قرار می‌گیرد.
پالایشی یکم و دارایکم دو صندوقی بودند که دولت قبل به منظور تامین بخشی از بودجه خود و فروش سهام در اختیار خود آن ها را به مردم عرضه کرد. دو نمادی که کمتر روزی از معاملات توانستند در قیمت های فروخته شده معامله شوند! دولت فعلی تصمیم به بهبود وضعیت این دو صندوق گرفته است!
مدیر عملیات فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو با اشاره به بخش‌نامه فروش هایما در روز ۱۲ شهریورماه، از تداوم فروش فوری و تحویل ۳۰ روزه هایما در فاصله زمانی کم‌تر از یک‌ماه خبر داد و گفت: هایما 8S نیز به زودی به سبد فروش محصولات افزوده خواهد شد.
ایالات متحده به دنبال محافظت از عربستان‌ و رژیم صهیونیستی بوده تا از این طریق انرژی آنها را دریافت و فروش تسلیحات خود به این دو بازیگر را تضمین کند که البته در این مسیر با شکست مواجه شده‌است
با دیدن اسم «عطر سیب» به سمت میدان آیینی امام حسین علیه السلام حرکت کردم تا ببینم چه حال و هوایی دارد.
متهم گفت: من و محمود (مقتول) چند سالی است که باهم دوست هستیم و آن روز هم با هم قرار گذاشتیم تا برای شکار به یکی از مناطق جنگلی اطراف تهران برویم. قبل از آن دبه آبی را به عنوان سیبل در فاصله چند ده متری قرار دادیم. ابتدا محمود چند گلوله شلیک کرد و نتوانست به دبه بزند. بعد من اسلحه را گرفتم تا دبه را نشانه بگیرم که به یکباره گلوله به محمود خورد و در دم فوت کرد.
تیم رسانه‌ای باشگاه استقلال پوستر عجیبی را منتشر کردند.
باشگاه پرسپولیس در سامانه کدال ارقام قراردادهای بازیکنان و رقم اجاره مسکن ماهانه ۲۵ میلیون تومانی ۳ بازیکن خارجی تیم را منتشر کرد.
گران ترین اثر این حراجی به تابلوی نقاشی «روز و شب را می‌شمارم، روز و شب» اثر رضا درخشانی اختصاص داشت که در این دوره از حراج با دو اثر حضور داشت. تابلوی درخشانی با ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در مقابل گران‌ترین‌ اثر حراجی سیزدهم به قیمت ۱۲ میلیارد تومان قرار می گیرد که متعلق به آیدین آغداشلو بود. آغداشلو در دوره قبل رکورد گرانقیمت‌ترین اثر به فروش رسیده در حراج را شکسته بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ