سخنگوی وزارت صمت اظهار داشت: از روز شنبه به مدت یک هفته در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو از متقاضیان خرید خودرو‌های وارداتی خارجی ثبت نام خواهیم کرد؛ برخی از شرایط ثبت نام اینگونه است که متقاضی باید دارای گواهینامه رانندگی باشد و در ۴۸ ماه گذشته خرید خودرو از شرکت‌های خودروسازی یا بورس کالا نداشته باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این خودرو، لقب یکی از زیباترین لکسوس‌های تاریخ را لقب می‌کشد. طراحی تهاجمی و فوق‌العاده منحصر به فرد آن، توجه هر فردی را به خود جلب می‌کند. سبک طراحی کابین خودرو، متمایل به راننده و لوکس است. نمایشگر ۱۰.۳ اینچی در کنار ساعت زیبای آنالوگ، جذابیت بسیاری دارند. این خودرو از پیشرانه ۵ لیتری ۸ سیلندر تنفس طبیعی استفاده می‌کند. خروجی این پیشرانه، ۴۷۱ اسب‌بخار قدرت و ۵۴۰ نیوتون‌متر گشتاور است. شتاب صفر تا صد لکسس LC ۵۰۰، حدود ۴.۴ ثانیه اعلام شده است. گران‌ترین نسخه این خودرو، نزدیک به ۱۰۲ هزار دلار قیمت می‌خورد.
یک میلیون سکۀ یک پنی در مجموع ده هزار دلار می‌ارزد، اما با توجه به قدمت این سکه‌ها، ممکن است ارزش آن‌ها به یک میلیون دلار هم برسد.
باشگاه نساجی بلیت جایگاه خود را به قیمت صد هزار تومان و بلیت جایگاه هواداران پرسپولیس را به قیمت 250 هزار تومان به فروش می‌رساند.
ورلدکوین قصد دارد پذیرش رمزارز‌های را در سراسر جهان تسریع ببخشد. بیش از صد‌ها هزار نفر در این پروژه شرکت کرده‌اند تا از عنبیه چشم آن‌ها عکس‌برداری شود. بعد از اسکن چشم، به داوطلبین کدی داده می‌شود تا بتوانند در ازای آن رمزارز دریافت کنند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از پرداخت ۳۶ هزار و ۲۹۴ فقره وام صد میلیون تومانی اجاره (ودیعه مسکن) طی سال گذشته در این استان خبر داد.
صد هزار نمازگزار فلسطینی در نخستین جمعه ماه مبارک رمضان در مسجد الاقصی نماز خواندند.
جوانان داوطلب جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران در جریان برگزاری «پویش صد» اعلام کردند:کاشت ۱۰۰ هزار نهال نویدبخش زندگی بهتر برای نسل آینده است.
ژوائو ویکتور گومز دا سیلوا، بازیکن برزیلی بسکتبال آماتور، به خاط شباهت نامش با یک فوتبالیست 350 هزار یورو دریافت کرده است.
رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران گفت: از ۳۰ سال پیش تا به امروز ۶۲ هزار رای ماده ۱۰۰ اجرا نشده داریم.
عربستانی ها بابت بروز یک بحران احتمالی در مراسم معارفه کریستیانو رونالدو نگران هستند.
بازیکن استقلال می گوید بین سه تا پنج هفته باید کارهای درمانی خود را انجام دهد تا به تمرینات بازگردد.
یورگن لوکادیا در حالی ایران را ترک کرد که بیش از یک میلیون و صدهزار فالوور گرفته است.
صد هزار کارمند دولتی انگلیس در اعتراض به حقوق و دستمزدها و مستمری بازنشستگی و شرایط کاری دست به اعتصاب می زنند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۰۰ هزار لوازم تأسیسات قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از ۱۰ میلیارد تومان اعلام کرده اند.
تیم ملی ایران در راه رسیدن به جام جهانی 1994 آمریکا، در دیداری تدارکاتی هامبورگ آلمان را در حضور صد هزار نفر شکست داد.
نکونام، سرمربی فولاد خوزستان در مورد جایگاه تیمش می‌گوید تازه چهار هفته از لیگ گذشته و تا پایان لیگ هزار اتفاق مختلف رخ خواهد داد.
نکونام، سرمربی فولاد خوزستان در مورد جایگاه تیمش می‌گوید تازه چهار هفته از لیگ گذشته و تا پایان لیگ هزار اتفاق مختلف رخ خواهد داد.
پل پوگبا، ستاره فرانسوی، برای رها شدن از دردسر باج‌گیری برادرش و دوستان قدیمی‌اش 100 هزار یورو به آنها پرداخت کرده بود.
انتقال مهدی قایدی از شباب الاهلی به استقلال، 32 میلیارد تومان برای آبی ها هزینه در پی داشته است.
انتقال مهدی قایدی از شباب الاهلی به استقلال، 32 میلیارد تومان برای آبی ها هزینه در پی داشته است.
محمد ربیعی فردا صدمین بازی خود روی نیمکت مس رفسنجان را در دربی کرمان تجربه خواهد کرد.
ساخت چهار میلیون مسکن در دولت سیزدهم نیازمند حمایت مالی نظام بانکی است. موضوعی که در قانون جهش تولید مسکن نیز دیده شده است، اما از سال گذشته تا به امروز، بانک‌ها همکاری موثری نداشته اند. این در حالی است که در مجموع سال گذشته و امسال، بایستی بیش از ۷۰۰ همت تسهیلات برای این بخش پرداخت می‌شد.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان غالبا آفتابی است و حداکثر دما ۳۷ درجه و شاخص آلودگی هوا نیز در وضعیت زرد پیش‌بینی می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ