شرکت خودروسازی ژاپنی سوزوکی موتور روز سه‌شنبه اعلام کرد که با شرکت اسکای درایو (SkyDrive) برای ساخت «خودرو‌های پرنده» به توافق رسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی جاوید ، شهاب طالبی ، علی احسانی ، مهدی دهقان‌نژاد و امیررضا کهزادی قادر به همراهی تیم‌های خود نیستند.
ارتش رژیم صهیونیستی در عملیات ۲روزه خود علیه جنین در نظر داشت به طور کلی پرونده مقاومت در شمال کرانه باختری را در هم بپیچد، اما در عمل ضمن ناکامی برابر مقاومت مجبور به عقب نشینی مفتضحانه شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ماشین جنگی رژیم جنایتکار صهیونیستی در حمله وحشیانه اخیر به جنین، شکست تاریخی جدیدی را تجربه کرد.
پرونده قضائی برای متهم به قدراه کشی تشکیل و رسیدگی به اتهامات وارده، در دستور کار قرار گرفت.
مفتی جعفری لبنان به یورش نظامیان صهیونیست به جنین واکنش نشان داد و اعلام کرد: آنچه ماشین جنگی رژیم صهیونیستی در جنین انجام می دهد به مثابه جنایت جنگی و بدترین جنایت ضدبشری است.
دادگاه لیژ حکم خود را در مورد پرونده سفيان كيين، هافبک لوون بلژیک، که یک سانحه رانندگی بسیار عجیب را مرتکب شده بود 10 روز بعد صادر می‌کند.
دادگاه لیژ حکم خود را در مورد پرونده سفيان كيين، هافبک لوون بلژیک، را یک سانحه رانندگی بسیار عجیب را مرتکب شده بود را 10 روز بعد صادر می کند.
مایکل جردن یک ماشین جدید به کلکسیون خود اضافه کرده است.
سه پرده از نمایش طولانی اعطای ماشین (یه ویژه شاسی بلند) به افراد و نهادها را ببیند: به نظر شما، در این بخش از نمایش، پرده بسته می شود یا می افتد؟
تنها چهار ماشین فراری ۳۳۵ S Spider Scaglietti توسط سازنده ایتالیایی در سال ۱۹۵۷ تولید شد. این خودروی اسپرت دو نفره نیز به عنوان اسب پرنده سال ۱۹۵۷ شناخته می‌شود.
یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: بارها گفته‌ایم ماشین اقتصادی خراب است، اما تنها راننده‌اش را عوض می‌کنند.
جنگنده‌های سوخو-۲۷ ساخت اتحاد جماهیر شوروی و بعد فدراسیون روسیه، هستند. این ماشین پرنده طی سال‌های اخیر تغییرات زیادی پیدا کرده است: از جمله مدرن‌ترین این نوع جنگنده‌ها، هواپیمای سوخو-۳۵ نسل ۴++ است.
بررسی‌ها در رابطه با پیدایش فرد گمشده ادامه داشت تا اینکه صبح شنبه یکم بهمن ماه، تنها متهم پرونده به شعبه هفتم دادسرای امور جنایی منتقل شد و در تحقیقات ابتدایی با تناقض‌گویی ادعا کرد: با زن جوان ارتباط داشتم و او را به قتل رساندم! روز حادثه با یکدیگر قرار گذاشتیم و با ماشینم به سمت رباط کریم رفتیم که در آنجا با یکدیگر مشاجره لفظی پیدا کردیم.
شامگاه شنبه یکم بهمن ماه، مأموران گشت پلیس در حوالی پارک چیتگر به یک خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک شدند که راننده آن پلاک ماشین را مخدوش کرده و رفتار‌های عجیبی داشت.
ماشین اهدایی به ملی‌پوش ایران دزدی بود؟
یکی از دوستان نزدیک مولوی عبدالواحد ریگی گفت: پنجشنبه ۱۸ آذرماه یعنی همین چند روز پیش نزدیک ظهر یک نفر با ماشین بدون پلاک جلوی مسجد امام حسین به سمت در مسجد نه به سمت خیابان می‌ایستد و پیاده می‌شود تا به داخل مسجد بیاید و با مولوی صحبت کند. یک‌سری مشخصات از خودش می‌دهد و می‌گوید که از اقوام عبدالواحد است.
یکی از دوستان نزدیک مولوی عبدالواحد ریگی گفت: پنجشنبه ۱۸ آذرماه یعنی همین چند روز پیش نزدیک ظهر یک نفر با ماشین بدون پلاک جلوی مسجد امام حسین به سمت در مسجد نه به سمت خیابان می‌ایستد و پیاده می‌شود تا به داخل مسجد بیاید و با مولوی صحبت کند. یک‌سری مشخصات از خودش می‌دهد و می‌گوید که از اقوام عبدالواحد است.
شرکت XPeng در نمایشگاه Gitex Global 2022 دبی از یک ماشین پرنده الکتریکی با برخاست و فرود عمودی رونمایی کرد.
پرونده کودکی مهسا امینی از بیمارستان مربوطه اخذ و به مجلس آورده شد و حاضرین و کسانی که در ماشین بودند شهادت دادند که هیچ اتفاقی از نیروی انتظامی برای این خانم رخ نداده این در جالی اسا که گزارش را منتشر و با جراید مصاحبه کردیم اما از دختری که خانواده اش داغدار بودند به بی شرمانه ترین شکل سواستفاده کردند
نکته جالب این بود که حتی مدیران این فروشگاه‌های اینترنتی هم از کم و کیف تخلف بی اطلاع بودند و با پیگیری و تذکر و حکم جریمه ما، این مجموعه‌ها مجبور به اصلاح روند خود شدند؛ مثلا در یک پرونده، ما سه محصول رب و پوشک و روغن موتور ماشین را در این فروشگاه‌ها بررسی کردیم و دیدیم که گرانی عمده‌ای رخ می‌دهد و حکم جریمه ۱۴ میلیاردی برای آنان صادر شد.
نکته جالب این بود که حتی مدیران این فروشگاه های اینترنتی هم از کم و کیف تخلف بی اطلاع بودند و با پیگیری و تذکر و حکم جریمه ما این مجموعه ها مجبور به اصلاح روند خود پرداختند.مثلا در یک پرونده ما سه محصول رب و پوشک و روغن موتور ماشین را در این فروشگاه ها بررسی کردیم و دیدیم که گرانی عمده ای رخ می دهد و حکم جریمه 14 میلیاردی برای آنان صادر شد.
ایده ماشینی که در عرض سه دقیقه به هواپیما تبدیل می شود، مانند یک رویا به نظر می رسد. اما یک شرکت تجاری این ایده را عملیاتی کرده است.
شرکت خودروسازی فولکس واگن به تازگی یک نمونه اولیه از خودروی پرنده خودکار خود، که آن را به عنوان «نمونه اولیه پهپاد مسافربری پیشرفته» توصیف می‌کند، راه اندازی کرده است. این ماشین پرنده رسما VMO نام گذاری شده است، اما به دلیل رنگ مشکی و طلایی، آن را با نام مستعار «ببر پرنده» نام گذاری کرده است.
قیمت نفت خام وست تگزاس اینترمدیت آمریکا به ۱۱۷ دلار در هر بشکه افزایش یافت، در حالی که قیمت نفت خام برنت معیار جهانی به ۱۱۸ دلار رسید

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ