خودروهای نو در تعمیرگاه‌های ایران خودرو به دلیل نقص فنی و نبود قطعه چندین روز متوقف می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: تحریم‌های یکجانبه آمریکا علیه ایران ابزار غیرقانونی آنها و نقض حقوق قانونی ملت ایران است.
مجمع جهانی بیداری اسلامی با محکومیت یورش رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین، در بیانیه‌ای اعلام کرد این حمله، «نقض فاحش اصول حقوق بین‌الملل و حقوق بشر» است.
دبیر ستاد حقوق بشر گفت:اینستاگرام از حذف بیش از ۳ میلیون پست مربوط به معامله سلاح جنگی در زمان اغتشاشات، بر اساس درخواست رسمی ایران خودداری کرد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای تاکید کردند: هر گونه ممانعت از اجرای حقابه هیرمند نقض حقوق ملت ایران و مخالف قوانین بین‌المللی است.
وزیر دادگستری گفت: تحریم های یکجانبه آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران و دیگر کشورها، مصداق نقض حقوق بشر است چرا که در اثر این تحریم ها، فرایند تأمین دارو برای بیماران نیز با مشکل جدی مواجه می شود.
نقض حقوق اتباع خارجی در فرانسه در بین سال‌های ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۲ افزایش چشمگیری داشته است.
گزارش بررسی وضعیت حقوق بشر در ایسلند از سوی ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران منتشر شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان حملات رژیم متجاوز صهیونیستی به مناطق غیرنظامی در جنوب لبنان و نوار غزه را به شدت محکوم کرد.
سخنگوی دولت خواستار موضع‌گیری مجامع بین‌المللی نسبت به نقض ساختاری حقوق بشر در برخورد با معترضان در فرانسه شد.
یک کارشناس مسایل بین الملل با اشاره به اقدامات آمریکا به اسم گسترش دموکراسی گفت: دیدیم که در عراق نتیجه حضور آمریکایی ها به بهانه دموکراسی چیزی جز نقض حقوق بشر نبود.
دستگاه‌های گوناگونی در حوزه اجرایی شدن قانون هوای پاک مسئولیت دارند که به‌رغم گذشت بیش از پنج سال از تصویب آن تاکنون اقدامی عملی برای بهبود وضعیت کیفیت هوا انجام نداده‌اند.
معاون حقوقی رئیس‌جمهور با بیان اینکه در حوادث اخیر، رسانه‌های وابسته به دشمن تلاش داشتند خود را مدافع حقوق زنان ایرانی نشان دهند، گفت: طنز تلخی است که رسانه‌های وابسته به ارتجاع که هنوز در آن کشورها حقوق اولیه زنان رعایت نمی شود خود را پیگیر اجرای حقوق زنان در ایران معرفی می کند.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در واکنش به حذف ایران از کمیسیون مقام زن، گفـت:به نام حقوق زن نباید حق زنان را نقض و زنان جهان را از شنیدن صدای زنان ایران محروم کنند.
محمد محمدی‌بخش گفت: افزایش جرایم ایرلاین‌ها در دستورالعمل جدید حقوق مسافران قرار دارد.
محمد محمدی‌بخش گفت: افزایش جرایم ایرلاین‌ها در دستورالعمل جدید حقوق مسافران قرار دارد.
رئیس انجمن حقوق بشر بحرین با اشاره به سریال ادامه دار نقض حقوق بشر در این کشور گفت که بازداشت معترضان بحرینی، نقض قوانین و منشورهای بین المللی محسوب می شود.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: تحریم صدا و سیما⁩ و پرس تی وی⁩ استمرار نقض فاحش حقوق ملت ایران توسط دولت آمریکاست که علیه ملت‌ها و دولت‌های مستقل پایان ندارد.
گزارش سالانه وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران در خصوص نقض حقوق بشر در آمریکا و انگلیس با استناد به مصوبه سال ۱۳۹۱ مجلس شورای اسلامی منتشر شد.
ریچارد بنت در توئیتی نوشت، با افراد مختلفی از پنجشیر شامل زنان و مردان جامعه مدنی دیدار داشته و نمایندگانی از پنجشیر سرکوب گسترده علیه مردم توسط طالبان و نقض‌های گسترده حقوق بشری را مطرح کردند.
به گزارش عفو بین‌الملل، در حالی که یک ماه تا بازی افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ باقی مانده است، نقض حقوق بشر در قطر در مقیاس قابل توجهی ادامه دارد.
محمد اشتیه نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین از جامعه بین المللی خواست برای توقف نقض آشکار حقوق بشر فلسطینی ها از سوی رژیم صهیونیستی وارد عمل شوند.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه نسبت به پیامدهای انسانی اقدامات اوکراین در نبرد با این کشور هشدار داد.
یک وکیل دادگستری با انتقاد از نقض فاحش قواعد بین الملل در غزه گفت: بازداشت اداری، روشی است که مقام های رژیم صهیونیستی بدون دلیل و تفهیم اتهام، فلسطینی ها را محاکمه و روانه زندان می کنند.
یک وکیل دادگستری باانتقاداز نقض فاحش قواعد بین الملل در غزه گفت: بازداشت اداری، روشی است که مقام های رژیم صهیونیستی بدون دلیل و تفهیم اتهام،فلسطینی ها محاکمه و روانه زندان می کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ