رویداد خودروهای آینده به مدت دو روز در یک خودروسازی ایرانی برگزار می‌شود و قرار است یک خودروی متصل رونمایی شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سلسله وبینارهای توسعه فناوری‌های مرتبط با خودروی متصل در ایران به میزبانی ستاد اقتصاد دانش بنیان دیجیتال معاونت علمی ریاست‌جمهوری برگزار می شود.
خودروی یاگو فالکه بازیکن اسپانیایی در شهر کالی در کلمبیا به گلوله بسته شد هر چند که این بازیکن در زمان شلیک گلوله‌ها در خودرو نبود و به همین خاطر کسی قربانی نشد.
تهاجمی بودن و در عین حال مدرن و آینده‌نگرانه بودن، از عناصر طراحی خودرو‌های برقی کیا هستند. در نمای جلویی، چراغ خودرو به شکل دوتایی، اما متصل به هم طراحی شده است. با توجه به برقی بودن این خودرو، فضای زیادی در نمای جلویی، خالی از هر گونه شلوغ کاری است.
برخلاف برخی ادعاها مبنی بر کارشناسی بودن تخریب ساختمان در خلازیر، این ویدئو نشان می دهد عوامل شهرداری تهران برای تخریب ساختمان، سیم بکسلی را به پایه ساختمان بسته و آن را به خودروی سنگین متصل کرده بودند و بدون هیچ گونه کنترلی آن را کشیده اند و بدین گونه این حادثه مرگبار رخ داد که طی آن 5 تن از جمله دو مقام ارشد نظامی جان باختند.
خودروی ارزان تسلا در راه بازارهای جهانی
صبح امروز جمعه خودروی رییس هیات فوتبال ساوه مقابل منزل وی به آتش کشیده شد.
یک خودروی تسلا که در حالت اتوپایلوت قرار داشت با کامیونی پارک شده در بزرگراهی واقع در ایالت پنسیلوانیا تصادف کرد.
ارتش رژیم صهیونیستی در جریان یورش اخیر به شهر جنین در شمال کرانه باختری، با عملیات کمین مقاومت فلسطین غافلگیر شد.
خودروی دانشجویی ایرانی ساخته شده توسط دانشگاه فردوسی مشهد امروز در نمایشگاه بین المللی با حضور سرپرست مرکز تعاملات بین المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رونمایی شد.
خودروی فرمول یک ایرانی ساخته شده توسط دانشگاه فردوسی مشهد امروز در نمایشگاه بین المللی با حضور سرپرست مرکز تعاملات بین المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رونمایی شد.
حسین ایمانی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان بروجرد در این رابطه، اظهار کرد: خوشبختانه وضعیت جسمی رئیس‌کل گمرک و همراهان مساعد بود و به مسیر خود ادامه دادند.
رباتی ابداع شده که می تواند در پارکینگ ها تردد کند و برحسب درخواست کاربر با کمک یک اپلیکیشن به خودروی برقی متصل شود و آن را شارژ کند.
یک راننده خودرو ساینا قسمت صندوق و صندلی عقب را به یکدیگر متصل کرده و تخت خواب درست کرده است.
در رابطه با طراحی، یک کراس اوور پر از زوایا و خطوط تیز پیش روی بیننده قرار دارد که طراحان نیسان به زیبایی آن‌ها را هدایت و به یکدیگر متصل کرده اند. سقف شیب کاملا تخم مرغی دارد و در مجموع می‌توان گفت که آریا یک خودروی ساده و زیبا است.
سامانه خودرو متصل ایرانسل در هفتمین جشنواره ملی نوآوری برتر ایرانی که با هدف توسعه اقتصاد ملی و حمایت از نوآوری‌های داخلی برگزار شد، لوح زرین و گواهینامه «نوآوری برتر ایرانی» سال 1401 را دریافت کرد.
نامه‌ای که منتشر شده است به نقل از یک رسانه اینترنتی به نام «فراز» بوده که تاریخ آن متعلق به اوایل شهریور است.
ویدیویی از یکی از مناطق کشور منتشر شده است که در آن چند نفر بر روی لاستیک‌های متصل به هم نشسته و توسط یک خودرو پژو پارس کشیده می‌شوند.
سخنگوی وزارت صمت با بیان اینکه خودروی بورسی یک راهکار موقت تا زمان همخوان شدن عرضه و تقاضا است، گفت: قیمت تمام شده بورس شاید ۱۵ درصد از نرخ بازار کمتر باشد و مشخص است که قیمت بازار کاذب است.
در راستای تحقق اهداف گروه صنعتی ایران خودرو در تولید خودروهای متصل و هوشمندسازی صنعت خودرو، شرکت دانش‌بنیان تام ایران خودرو برای نخستین بار، بعد از طراحی و نمونه‌سازی سامانه الکترونیکی خودروهای متصل، قرارداد صنعتی‌سازی آن را برای ساخت و تولید به امضا رساند.
در راستای تحقق اهداف گروه صنعتی ایران خودرو در تولید خودروهای متصل و هوشمندسازی صنعت خودرو، شرکت دانش‌بنیان تام ایران خودرو برای نخستین بار، بعد از طراحی و نمونه‌سازی سامانه الکترونیکی خودروهای متصل، قرارداد صنعتی‌سازی آن را برای ساخت و تولید به امضا رساند.
ایرانسل با حضور در رویداد فناورانه خودروهای آینده از «خودروی متصل» رونمایی کرد.
ایرانسل با حضور در رویداد فناورانه خودروهای آینده، ضمن رونمایی از خدمت خودروی متصل، تفاهم‌نامه‌ای را نیز با معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و گروه خودروسازی سایپا برای همکاری در این زمینه، امضا کرد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در نشست خبری با نمایندگان رسانه‌های خارجی مقیم ایران، ضمن ارایه گزارشی از عملکرد این گروه صنعتی، برنامه‌ها و اهداف ترسیم شده در حوزه‌های مختلف عملکردی را تشریح کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
ندری با اشاره به اینکه حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی شوک اول را به اقتصاد کشور در سالجاری وارد کرد، بیان داشت: با این اقدام شاهد افزیش قیمت‌ها در بازار‌های مختلف بودیم که به تبع آن تورم نیز افزایش یافت، طبیعتا این وضعیت به منفی شدن بیشتر نرخ بهره در اقتصاد کمک که بعد از آن نیز رالی هجوم برای تبدیل ریال به کالا‌های سرمایه آغاز شد که این موضوع سرعت گردش پول در اقتصاد را افزایش داد که این موضوع به افزایش بیشتر تورم دامن زد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ