فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: جایگاه امروز ارتش امیدآفرین است اما نباید به این اکتفا کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر فرهنگی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: دانش آموزان، نخبگان و سایر علاقمندان می‌توانند از امروز تا پانزدهم شهریور ماه آثار خود را به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.
مدیر فرهنگی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: دانش آموزان، نخبگان و سایر علاقمندان می‌توانند از امروز تا پانزدهم شهریور ماه آثار خود را به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.
دستیار ویژه‌ی داسیلوا رئیس جمهور برزیل پیش از ظهر امروز با دبیر شورای عالی امنیت ملی کشور مان دیدار و پیرامون روابط دو جانبه تبادل نظر کرد.
شاخص کل بورس امروز با رشد بیش از ۱۶هزار واحدی جایگاه ۲ میلیون واحد را پس گرفته و صعودی شد.
سخنگوی دولت گفت: طبیعی است امروز آن‌هایی که به تعهدات و توافق‌های خود عمل نکردند، باید پاسخگو باشند و اینکه امروز کسی بخواهد به جای پاسخگویی جای مدعی و پاسخگویی را عوض کند و در جایگاه مدعی حاضر شود، طنزی بیش نیست.
رئیس جمهور اظهار داشت: امروز خیلی‌ها ادعای دفاع از حقوق زنان را دارند، ولی در عمل به دنبال استفاده ابزاری از آنان هستند، اما نظام و فرهنگ اسلامی ما برای بانوان ارزش و جایگاه واقعی قائل است و خود را ملزم به تحقق این ارزش و جایگاه می‌داند.
در حساس‌ترین بازی هفته نساجی امروز میزبان پرسپولیس خواهد بود.
در پایان چهارمین روز رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا تیم چین‌تایپه و چین در صدر جدول گروه‌های قرار گرفتند. تیم پیکان امروز آخرین بازی مقدماتی خود را برگزار می کند.
سید محمد خاتمی: معتقدم می‌توان اسلام را چنان دید و شناخت که جایگاه «عرف» را در عرصه حیات اجتماعی به رسمیت بشناسد. اصلاح‌طلبان می‌گویند وضع امروز مساوی با جمهوری اسلامی نیست و باید با روش‌های مسالمت‌آمیز اصلاح شود، اما براندازان می‌گویند جمهوری اسلامی همین است و باید برانداخته شود.
شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با رشد ۱۰ هزار و ۲۵۸ واحدی توانست به جایگاه ۲ میلیون و ۲۱۲ هزار و ۶۴۳ واحدی رسید.
مسابقات کشتی آزاد قهرمان کشوری جوانان ظهر امروز با قهرمانی تیم مازندران در تهران به پایان رسید.
ما مشکل معیشت مردمی و رفاه خانوار داریم در کشور به طور محسوس؛ این بدون رشد اقتصادی علاج‌پذیر نیست. ما اگر بخواهیم فقر را برطرف بکنیم، اگر بخواهیم رفاه خانوار را در کشور رشد بدهیم این احتیاج دارد به رشد اقتصادی در کشور، بدون این امکان ندارد.
روز دوم از هفته چهاردهم لیگ برتر در شرایطی برگزار خواهد شد که استقلال با تساوی برابر مس رفسنجان صدرنشین شده اما سه تیم برای گرفتن جایگاه این تیم امروز به میدان خواهند رفت.
تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر امروز در ورزشگاه احمد بن علی حضور داشت.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز مباحث آموزشی و آموزش رزم زمینی در نیروی زمینی ارتش از اهمیت و جایگاه بسیار بالایی برخوردار است.
رییس مجمع بسیج خراسان رضوی بیان کرد: دشمن روی عرصه فضای مجازی برای تخریب و اقتدار نظام جمهوری اسلامی برنامه ریزی کرده و امروز این عرصه نیازمند کار انقلابی و جهاد است.
وزیر خارجه روسیه امروز در سخنانی اعلام کرد: حضور مانند سابق در کشورهای غربی بی معنی است و تمایلی نیز وجود ندارد. هیچ تمایل و فایده ای برای حفظ جایگاه و حضور پیشین در کشورهای غربی وجود ندارد.
قم- دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا اظهار داشت:پیروزی انقلاب اسلامی ایران شکاف بزرگی در جهان دوقطبی شرق و غرب ایجاد کرد و امروز ایران جایگاه خوبی در سطح بین المللی دارد.
مرحله نهایی رقابتهای والیبال قهرمانی جهان امروز شنبه برگزار خواهد شد تا چهره دو تیم فینالیست مشخص شود. تیم ملی ایران در این دوره از مسابقات در جایگاه سیزدهم قرار گرفت.
فرمانده نیروی هوایی ارتش اشاره به پیشرفت نیروی هوایی ارتش در زمینه هواپیماهای بدون سرنشین اظهار کرد: بحمدالله ارموز در جایگاهی قرار داریم که در زمینه هواپیمای بدون سرنشین به خودکفایی ۱۰۰ درصد رسیده ایم ولی نباید لحظه‌ای در این مسیر بایستیم چرا که یک لحظه ایستادن در این زمینه، عقب افتادن را به دنبال خواهد داشت.
رئیس‌جمهور گفت: امروز دنیا به حقانیت، عدالت‌خواهی و جایگاه والای ایران اسلامی واقف شده است.
رئیس‌جمهور گفت: امروز دنیا به حقانیت، عدالت‌خواهی و جایگاه والای ایران اسلامی واقف شده است.
رئیس‌جمهور گفت: امروز دنیا به حقانیت، عدالت‌خواهی و جایگاه والای ایران اسلامی واقف شده است.
یزد- رئیس قوه قضائیه با اشاره به اهمیت مسئله اقتصاد در شرایط امروز جامعه گفت: جایگاه همه دست اندرکاران اقتصادی به ویِژه مباشران اقتصادی نیازمند بازنگری است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ