سخنگوی دولت گفت: طبیعی است امروز آن‌هایی که به تعهدات و توافق‌های خود عمل نکردند، باید پاسخگو باشند و اینکه امروز کسی بخواهد به جای پاسخگویی جای مدعی و پاسخگویی را عوض کند و در جایگاه مدعی حاضر شود، طنزی بیش نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی دولت آلمان در پاسخ به‌سئوال خبرنگاری در خصوص هتک‌حرمت به‌ساحت مقدس قرآن کریم، تصریح کرد: نفرت‌پراکنی در چارچوب آزادی بیان قرار نمی‌گیرد.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: دولت سوئد نشان داد که خود را رویاروی میلیارد‌ها مسلمان قرار داده و با پرونده‌سازی برای حمید نوری هم نشان داد که کفایت سیاسی لازم را برای اتخاذ تصمیمات مدبرانه و عاقلانه در صحنه داخلی و بین المللی را ندارد.
سخنگوی دولت گفت: در جلسه امروز هیئت دولت موافقت‌نامه‌هایی که قرار است در سفر آتی رئیس‌جمهور به آمریکای جنوبی منعقد شود، تصویب شد.
سخنگوی دولت گفت: در جلسه هیئت دولت، لایحه پیشنهادی دو فوریتی قوه قضائیه درباره عفاف و حجاب مورد بررسی و موافقت قرار گرفت و به مجلس ارسال شد.
سخنگوی دولت گفت: امروز در هیئت دولت لایحه پیشنهادی قوه قضائیه درباره عفاف و حجاب مورد بررسی که مورد موافقت قرار گرفت و به مجلس ارسال شد.
سخنگوی دولت گفت: امروز در هیئت دولت لایحه پیشنهاد قوه قضائیه درباره عفاف و حجاب مورد بررسی که مورد موافقت قرار گرفت و به مجلس ارسال شد.
سخنگوی دولت گفت: امروز در هیئت دولت لایحه پیشنهاد قوه قضائیه درباره عفاف و حجاب مورد بررسی که مورد موافقت قرار گرفت و به مجلس ارسال شد.
سخنگوی دولت صبح امروز دوشنبه ۱۸ اردیبهشت‌ماه، در جریان روند احیای دریاچه ارومیه قرار گرفت و از وضعیت این دریاچه به صورت میدانی نظارت کرد.
علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت امروز در سفر به استان آذربایجان‌غربی، از وضعیت دریاچه ارومیه بازدید و در جریان آخرین اقدامات انجام شده برای نجات این دریاچه قرار گرفت.
سخنگوی دولت با اشاره به اصلاح قانون وظیفه عمومی، گفت: گسترش مفهوم وظیفه عمومی به امور فرهنگی، فناوری و اقتصادی، تغییر در معافیتها و معاف شدن مشمولان مازاد به تشخیص ستاد کل، از مواردی است که در لایحه درنظر گرفته شده است.
سخنگوی دولت اعلام کرد: لایحه اصلاح قانون وظیفه عمومی برای طی مراحل قانونی در دستور کار دولت قرار گرفت
سخنگوی دولت گفت: تورم، آفت و بیماری مزمن کشور است و دولت تمرکز خود را بر حل بنیادین و ریشه‌ای این ناترازی‌ها قرار داده است.
سخنگوی دولت گفت: اسامی ابربدهکاران بانکی و اطلاعات کلی تسهیلات کلان بانکی را در اختیار عموم رسانه‌ها و مردم قرار خواهد گرفت که این اقدام برای اولین بار در دولت سیزدهم آغاز شده است.
سخنگوی دولت گفت: اسامی ابربدهکاران بانکی و اطلاعات کلی تسهیلات کلان بانکی را در اختیار عموم رسانه‌ها و مردم قرار خواهد گرفت که این اقدام برای اولین بار در دولت سیزدهم آغاز شده است.
سخنگوی دولت از دستور کار قرار گرفتن تدوین لایحه جامع مقابله با تحریم‌های غیرقانونی خبر داد.
سخنگوی دولت گفت: طبق مصوبه هیئت وزیران مادران خانه دار ساکن مناطق روستایی و عشایری دارای سه فرزند و بیشتر، تحت پوشش صندوق بیمه کشاورزان قرار گیرند و حق بیمه را دولت پرداخت می‌کنند.
سخنگوی دولت با تاکید بر اینکه بسته ارزی از سوی مجلس به دولت ارائه نشده است گفت: مسیر ارائه طرح‌های مجلس به دولت مشخص است؛ دولت قانوناً نمی‌تواند نظر پیشنهادی یک نماینده را ملاک عمل قرار دهد
سخنگوی دولت در پاسخ به پرسشی درباره اظهارات رییس جدید بانک مرکزی درباره ارز ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومانی گفت: برنامه دولت ایجاد ثبات نسبی در همه حوزه‌ها از جمله بازار ارز است. رییس بانک مرکزی محدوده‌ای از کالاهای اساسی را مطرح کردند که بتواند با ارز نیمایی تهیه شود. برنامه دولت، ایجاد ثبات نسبی در همه بازارها از جمله ثبات بازار ارز است.
سخنگوی دولت در پاسخ به پرسشی درباره اظهارات رییس جدید بانک مرکزی درباره ارز ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومانی گفت: برنامه دولت ایجاد ثبات نسبی در همه حوزه‌ها از جمله بازار ارز است. رییس بانک مرکزی محدوده‌ای از کالاهای اساسی را مطرح کردند که بتواند با ارز نیمایی تهیه شود. برنامه دولت ایجاد ثبات نسبی در همه بازارها از جمله ثبات بازار ارز است.
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: قرار است ۱۳ آذر ماه نشست مشترک مجلس شورای اسلامی و دولت برگزار شود.
احمد راستینه سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: افرادی که به واسطه آنتن صدا و سیما مشهور می‌شوند و جایگاه پیدا می‌کنند و نان همین جایگاه را می‌خورند به خاطر ضعیف بودن قرارداد‌ها و گرفتن تعهدات لازم باعث می‌شود در یک بزنگاه‌هایی دچار اشتباه و تصمیماتی بشوند.
سخنگوی دولت اعلام کرد: با توجه به پایان مهلت سه‌ماهه سرپرستی وزارت رفاه، رئیس‌جمهوری از رهبر انقلاب درخواست کردند تا برگزاری جلسه رای اعتماد، سرپرست کنونی امکان فعالیت داشته باشد که این درخواست مورد موافقت معظم‌له قرار گرفت.
بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در پاسخ به سوال خبرنگار مهر گفت: طرح‌های درخصوص تفکیک وزارت راه‌وشهرسازی در مجلس مورد بررسی قرار گرفته ولی هنوز اعلام وصول نشده است.
سخنگوی دولت گفت: ساخت سه نسخه دیگر از ماهواره خیام با مشارکت دانشمندان ایرانی در دستور کار دولت قرار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ