وزیر خارجه روسیه امروز در سخنانی اعلام کرد: حضور مانند سابق در کشورهای غربی بی معنی است و تمایلی نیز وجود ندارد. هیچ تمایل و فایده ای برای حفظ جایگاه و حضور پیشین در کشورهای غربی وجود ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد برگزاری هر نوع نشستی درباره صلح اوکراین بدون مشارکت مسکو هیچ ارزشی نخواهد داشت.
یعنی روس‌ها به‌خاطر رابطه با ایران به‌هیچ‌وجه روابط با رقبا و حتی دشمنان منطقه‌ای ایران را تعطیل نخواهند کرد کما اینکه به‌خاطر رابطه با اسرائیل و عربستان رابطه با ایران را تعطیل نکردند. بنابراین، این یک اصل است که خودشان را درگیر تعارضات موجود بین کشور‌های دیگر نکنند و سعی کنند با همه طرف‌ها روابط نزدیکی برقرار کنند.
نماینده چابهار در مجلس با بیان این‌که معتقدم هیچ کشوری در طول تاریخ این‌گونه مانند روسیه به نوعی سرناسازگاری با منافع ایران نداشته است، اظهار داشت: هیچ کشوری به اندازه روسیه حقوق ما را تضییع نکرده است. در چنین شرایطی به نظر من سیاست موازنه‌ای که باید در حوزه دیپلماسی خارجی وجود داشته باشد یک ضرورت انکارناپذیر است و همان‌طور که آمریکوفیل بودن و انگلوفیل بودن آسیب جدی در حوزه سیاست خارجی است به همان نسبت روسوفیل و چاینافیل بودن ما را دچار مشکل می‌کند.
معاون وزیر خارجه روسیه گفت: اوکراین قانونی را به تصویب رسانده که از انجام مذاکرات صلح‌آمیز با روسیه جلوگیری می‌کند.
رییس‌جمهور روسیه امروز در مراسمی تأکید کرد: هیچ شکی نیست که مسکو پیروز خواهد شد.
کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد: هیچ نشانه‌ای از ارسال سلاح توسط مصر به روسیه وجود ندارد.
سخنگوی وزارت خارجه چین اعلام کرد: هیچکس حق اظهارنظر غیر مسئولانه در خصوص همکاری نظامی چین و روسیه ندارد.
نماینده دائم روسیه در سازمان ملل در نشستی که درباره تصمیم روسیه برای استقرار تسلیحات هسته‌ای تاکتیکی در بلاروس برگزار شده بود، گفت: «بله، ما تایید می‌کنیم که هیچ برنده‌ای در جنگ هسته‌ای وجود نخواهد داشت».
رئیس سازمان اطلاعات نظامی اوکراین با رد ادعاها درباره برنامه چین به منظور تامین تسلیحاتی روسیه، گفت که هیچ نشانه‌ای درباره این موضوع وجود ندارد.
کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) اعلام کرد تحریم روسیه و بلاروس قابل بحث و مذاکره نیست.
سفیر روسیه در استونی می‌گوید که مقامات این کشور هیچ چاره‌ای برای مسکو نگذاشتند جز کاهش سطح روابط دیپلماتیک!
نخست‌وزیر سابق بلژیک تأثیر تحریم‌های اروپا ضد روسیه را کمتر از صفر درصد و به معنای هیچ اعلام کرد.
دبیرکل ناتو امروز در مصاحبه ای تصریح کرد: روسیه هیچ نشانه‌ای از تسلیم شدن از خود نشان نمی‌دهد.
وزیردفاع گفت: طرف اوکراینی هیچ مدرکی دال بر استفاده روسیه از پهپاد ایرانی در جنگ با این کشور در نشست فنی ارائه نکرد و آن را به جلسات بعد موکول کردند.
سفیر روسیه در لندن گفت که قطع روابط بین این کشور و انگلیس به نفع هیچکس نیست.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه گفت: کرملین در حال تجزیه و تحلیل وضعیت مربوط به تعیین سقف قیمت نفت است و برخی از مقدمات برای مقابله با چنین روندی فراهم شده است.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت که هیچ مدرکی دال بر ارسال موشک بالستیک از سوی ایران به روسیه وجود ندارد.
وزیر امور خارجه در گفتگو با وزیر خارجه بلغارستان گفت: بر اساس قطعنامه شورای امنیت، منعی در صادرات و واردات سلاح نداریم، اما هیچ سلاحی به روسیه برای به کارگیری در جنگ اوکراین نداده‌ایم.
سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه با اشاره به مشکلات و تهدید‌های مداوم گفت: مردم در شرایطی کار می‌کنند که به سختی می‌توان آن را انسانی نامید. هیچ فایده‌ای برای حفظ همین سطح از حضور دیپلماتیک وجود ندارد.
وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار با استقبال از فعال سازی مناسبات دو کشور در حوزه های مختلف بر نبود محدودیت در ارتقای روابط فیمابین و استفاده از ظرفیتهای موجود برای توسعه مناسبات تاکید کرد.
مقامات کره شمالی گزارش رسانه‌های آمریکا درباره ارسال تسلیحات نظامی این کشور به جنگ اوکراین را رد کردند.
رئیس جمهور اوکراین گفت: «از نظر ترامپ اوکراین فاصله بسیار زیادی با آمریکا دارد. اما هیچ فاصله‌ای وجود ندارد که این جنگ نتواند آن را پوشش ندهد.» زلنسکی همچنین گفت که برای مذاکره با روسیه امادگی ندارد.
امروز مطالبی همچون پیش بینی قیمت دلار برای فردا، اولین بانک فراساحل در راه است، طلا با کاهش دلار آماده جهش شد، کاهش قیمت نفت از سرگرفته شد، کاهش ۵ درصدی حاشیه سود خالص این نماد، چین دو میلیون بشکه نفت از ایران خرید، یک اقدام جدید برای بورسی شدن سایپا، قیمت وام ۷۰۰ میلیونی مسکن چند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
سفیر ایران در روسیه درباره روابط دو کشور توضیح داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ