قم- دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا اظهار داشت:پیروزی انقلاب اسلامی ایران شکاف بزرگی در جهان دوقطبی شرق و غرب ایجاد کرد و امروز ایران جایگاه خوبی در سطح بین المللی دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر فرهنگی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: دانش آموزان، نخبگان و سایر علاقمندان می‌توانند از امروز تا پانزدهم شهریور ماه آثار خود را به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.
مدیر فرهنگی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: دانش آموزان، نخبگان و سایر علاقمندان می‌توانند از امروز تا پانزدهم شهریور ماه آثار خود را به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به وجود صد‌ها دانشمند و شخصیت نام‌آور در حدفاصل رودخانه‌های اترک و جیحون در دو کشور و همچنین وجود مقبره «مختومقلی فراغی» شاعر پرآوازه ترکمن در ایران افزودند: این زمینه‌های فرهنگی را نباید دست کم گرفت.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به وجود صد‌ها دانشمند وشخصیت نام‌آور در حدفاصل رودخانه‌های اترک و جیحون در دوکشور و همچنین وجود مقبره «مختومقلی فراغی» شاعر پرآوازه ترکمن در ایران افزودند: این زمینه‌های فرهنگی را نباید دستکم گرفت.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار دبیرکل سیکا تداوم حمایت جمهوری اسلامی ایران از هر نوع ابتکار عملی برای ارتقای جایگاه و تقویت کارآمدی سیکا را اعلام کرد.
معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه گفت: اندونزی به عنوان پرجمعیت‌ترین کشور مسلمان رو به رشد از جایگاه ویژه‌ای در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران برخوردار است.
خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به فرا رسیدن روز میلاد حضرت معصومه (س) و نامگذاری آن به عنوان روز دختر، گفت: دختران در نظام جمهوری اسلامی ایران از جایگاهی برخوردارند که در هیچ جای دنیا از این جایگاه برخوردار نیستند.
از ابتدای شکل‌گیری جمهوری اسلامی ایران چندین نوبت رفراندوم یا همه‌پرسی به مناسبت‌های مختلف از اعلام موافقت با تشکل اصل نظام تا تأیید قانون اساسی آن برگزار شده است.
همزمان با برگزاری رژه نیروهای پیاده ارتش، چتربازان هوابرد از فراز جایگاه رژه روز ارتش عبور کردند.
بررسی آخرین رتبه‌بندی نمایه‌های بین‌المللی نشان می‌دهد که جمهوری اسلامی ایران در کنار رشد در شاخص‌های علمی متعدد توانسته در جایگاه شانزدهم دنیا تثبیت شود.
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: جایگاه امروز ارتش امیدآفرین است اما نباید به این اکتفا کنیم.
رئیس مجلس در نامه‌ای به رئیس‌جمهور قانون یادداشت تعهدات جمهوری اسلامی ایران در راستای کسب جایگاه دولت عضو در سازمان همکاری شانگهای را ابلاغ کرد.
سمنان- جانشین فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی با بیان اینکه ملت ایران به جایگاه ولایت فقیه می‌بالد، گفت: بالاترین دستاورد انقلاب اسلامی جایگاه ولایت فقیه و امنیت است.
لایحه یادداشت تعهدات جمهوری اسلامی ایران در راستای کسب جایگاه دولت عضو در سازمان همکاری شانگهای در جلسه علنی امروز مجلس تصویب شد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از تصویب لایحه یادداشت تعهدات جمهوری اسلامی ایران در راستای کسب جایگاه دولت عضو در سازمان همکاری شانگهای در این کمیسیون خبر داد.
بررسی نمایه های بین المللی نشان می دهد که جمهوری اسلامی ایران در سایه سیاستگذاری های علمی توانسته جایگاه شایسته تولید علم را کسب کند و در این مسیر در جمع ۲۰ کشور برتر دنیا قرار گیرد.
وزیر امور خارجه گفت: سازمان اکو برای جمهوری اسلامی ایران از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و از هر فرصتی برای تقویت روندهای همگرایی در اکو استفاده می‌کند.
ناصر کنعانی گفت: دولت‌هایی که در مقابل مطالبات مدنی و مسالمت‌آمیز مردم کشور خود، به خشونت متوسل شده و به صورت رسمی و علنی دستور سرکوب شدید معترضان را می‌دهند، حق ندارند در خصوص اقدامات جمهوری اسلامی ایران در زمینه اجرای قوانین کشور و صدور احکام در مجرای کاملا قانونی بمنظور مقابله با خشونت آشکار و حفظ نظم و امنیت عمومی کشور و مردم ایران اظهار نظر کنند.
رئیس مؤسسه استنادی علوم و پایش علم و فناوری (ISC) از کسب جایگاه ممتاز علمی جمهوری اسلامی ایران در بین ۵۷ کشور اسلامی در ۱۰ سال اخیر (۱۳۹۹-۱۴۰۰) خبر داد.
ایران در میان کشور‌های اسلامی در جایگاه سوم است و در جهان جایگاه پنجاه و هشتم را دارد. ۱۲۵ نفر در هر ۱۰۰ هزار نفر اقدام به خودکشی می‌کنند که از این بین ۶ نفر موفق می‌شوند. همچنین روزانه ۱۳ نفر اقدام به خودکشی می‌کنند و از سال ۹۹ این ۱۳ نفر تبدیل به ۱۵ نفر شده است. میانگین خودکشی در کشور ما ۶ است و میانگین جهانی ۵.۲ است، طبق آمار پزشکی قانونی، جوانان قربانیان اصلی خودکشی‌اند و بیشتر خودکشی‌ها بین افراد ۱۵ تا ۳۵ ساله رخ می‌دهد.
نقش هوافضا در ارتقای اقتدار و امنیت ملی و پیشرانی علم و فناوری در دیگر زمینه ها بر کسی پوشیده نیست، در این میان جمهوری اسلامی ایران در رتبه اول منطقه خاورمیانه در تولید علم هوافضا قرار دارد.
کاروان اعزامی ایران تا این لحظه با 23 طلا، 20 نقره و 18 برنز پس از ترکیه در جایگاه دوم جدول مدل‌ها قرار دارد.
هنگامی که مال باخته با سارق روبرو شد، شاکی اظهار کرد سارق برادر همسرش می باشد و در واقع سارق از منزل خواهرش سرقت کرده است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی محمد خزاعی را به ریاست سازمان سینمایی منصوب کرد تا خزاعی در جایگاه پانزدهمین مدیری که در تاریخ جمهوری اسلامی بر این کرسی حساس تکیه زده، مامور به تغییرات در ساختار سینمای ایران شود؛ ماموریتی که در حکم انتصاب خزاعی به آن اشاره شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ