رئیس‌جمهور گفت: امروز دنیا به حقانیت، عدالت‌خواهی و جایگاه والای ایران اسلامی واقف شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده هوانیروز ارتش با بیان اینکه امروز قدرتمندترین ناوگان غرب آسیا هستیم، گفت: به تجهیزاتی که بالگردهای روز دنیا دارند، اعم از سامانه‌های دید در شب و موشک‌های نقطه‌زن، مجهز هستیم.
اینیگو مارتینز امروز رسما در بارسلونا معارفه شد و گفت که افتخار می کند به بهترین تیم دنیا پیوسته است.
باشگاه الفتح عربستان امروز اعلام کرد که سرمربی سرشناس کروات فصل گذشته واتفورد هدایت این تیم را به عهده گرفته است.
تیم ملی والیبال جوانان ایران بامداد امروز تهران را به مقصد صوفیه ترک کرد.
جلسه آنالیز لهستان امروز صبح به وقت ژاپن برگزار شد و ملی‌پوشان ‌والیبال ایران با نقاط ضعف و قوت حریف قدرتمند خود آشنا شدند.
خاویر ماسچرانو گفت، پی‎اس‌جی و هوادارانش در آینده حسرت امروز را می‌خورند که به جای استفاده از مسی، مشغول انتقاد از او هستند.
سردار آزمون امروز تلاش زیادی انجام داد تا برای لورکوزن گلزنی کند، اما نهایتا در این امر موفق نبود.
رقابت‌های دوازدهمین دوره کوراش قهرمانی آسیا از صبح امروز (جمعه 8 اردیبهشت 1402) به میزبانی شهر هانگژو چین آغاز شد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: تجهیزات جدید نیروی زمینی ارتش که منطبق با علم و فناوری روز دنیا هستند، امروز رونمایی می‌شوند.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: تجهیزات جدید نیروی زمینی ارتش که منطبق با علم و فناوری روز دنیا هستند، امروز رونمایی می‌شوند.
وینیسیوس که امروز زننده یکی از گل های رئال در پیروزی 3-1 برابر اسپانیول بود، خودش را به خاطر حضور در رئال بازیکنی خوش‌شانس می داند.
رئیس قوه مقننه عنوان کرد: امروز بی شک ایران اسلامی با همه مشکلات و تحریم‌هایی که وجود دارد در حوزه مسائل موشکی و هوا فضا یکی از ۵ قدرت دنیا است و همه این ظرفیت‌ها و امکانات به دست همین مردم و جوانانی که به صورت قلبی به سنت‌های الهی اعتقاد داشته و تلاش صادقانه دارند، به دست آمده و این بازدارندگی را در مقابل دشمن ایجاد کرده که چنین امنیتی امروز برقرار شده است.
مارکا امروز نوشت که لیونل مسی برای دومین بار در دوران فوتبالش برنده جایزه بهترین بازیکن سال فیفا شده و کریم بنزما را در این راه شکست داده است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز نیروی زمینی تحرک خود را به مرز ۹۰ درصد نزدیک کرده است که در ارتش‌های دنیا کم نظیر است.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: رادیو داروهای تولیدی در داخل کشور امروز توانسته اند تراز کشور را در زمره پنج کشور اول دنیا قرار دهند.
پیشکسوت و رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه گفت: امروز کشتی ایران در دنیا در تمامی اوزان حرف اول را می‌زند.
امروز هم در فوتبال اروپا و دنیا مسابقات مهمی برگزار می‌شود که سرآمد آن دیدار حساس سوپرجام بین رئال مادرید و بارسلونا در ریاض عربستان است.
تا امروز یکبار شنیده اید که بگویند به خاطر آلودگی هوا مثلا مترو و اتوبوس‌های شهری رایگان است؟ یا تردد خودروی زیر سه نفر سرنشین در شهر ممنوع است؟ یا کارخانه سایپا و ایران خودرو و... تعطیل است؟ پاسخ همه خیر است چرا که تنها علت آلودگی هوای شهر‌ها نه خودرو‌ها و کارخانه‌ها و صنایع فرسوده بلکه دانش آموزان و معلمان هستند.
بعدازظهر امروز (پنجشنبه) نوشاد عالمیان ملی‌پوش کشورمان به مصاف «لین گائو یوان» از چین رفت و مقابل نفر 13 رنکینگ جهانی به برتری دست یافت.
رئیس‌جمهور گفت: امروز دنیا به حقانیت، عدالت‌خواهی و جایگاه والای ایران اسلامی واقف شده است.
رئیس‌جمهور گفت: امروز دنیا به حقانیت، عدالت‌خواهی و جایگاه والای ایران اسلامی واقف شده است.
عدم حضور نام وسلی فوفانا در فهرست بازیکنان لستر برای دیدار امروز مقابل ساوتهمپتون، احتمال انتقال او به چلسی را افزایش داده است.
بر اساس اعلام ترانسفر مارکت، بیشترین سرچ در این وبسایت مربوط به یورگن لوکادیا بوده است.
وکلای مردم در خانه ملت در نشست امروز مجلس ضمن فراهم کردن سازوکار مناسب برای تامین قیر رایگان جهت آسفالت راه‌های روستایی و معابر، مشکلات موجود در مسیر انتقال حق بیمه را بررسی و مکانیزم رفع آن را تعیین کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ