مسابقات کشتی آزاد قهرمان کشوری جوانان ظهر امروز با قهرمانی تیم مازندران در تهران به پایان رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمدرضا شاکری اولین طلای ایران را در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان ضرب کرد.
در تازه‌ترین رنکینگ فدراسیون جهانی والیبال تیم ملی لهستان صدر جدول را به خود اختصاص داد و ایران در جایگاه دهم ایستاد.
مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور در بخش پیست مردان با قهرمانی تیم لرستان به پایان رسید.
مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور در بخش پیست مردان با قهرمانی تیم لرستان به پایان رسید.
یکی از تپه‌های زیبای اطراف روستای ویدوف در لهستان، روزگاری جایگاه قصر یک شوالیه بوده که در زمانی نامعلوم در اثر جنگ یا آتش‌سوزی از بین رفته است.
دومین روز هفته دوم لیگ ملت‌ها با شش دیدار پیگیری و تیم‌های ژاپن، ایتالیا، آمریکا، اسلوونی، لهستان و آرژانتین مقابل حریفان به برتری رسیدند.
مالک باشگاه خیبر خرم‌آباد که خود را مقصر عدم صعود این تیم به لیگ برتر می‌داند، از هواداران عذرخواهی کرد.
در جریان برنامه شمیم خدمت و دیدار مردمی، رئیس کل دادگستری لرستان و معاونان، وی دستور رسیدگی به مشکلات ۵۳ نفر را صادر کردند.
مسابقات بوکس قهرمانی کشور جوانان، طی روزهای 22 تا 26 اردیبهشت‌ماه به میزبانی هیئت بوکس استان لرستان و در خرم آباد برگزار می‌شود.
خرم‌آباد- در مراسمی با حضور معاون اول قوه قضاییه، «حجت الاسلام سعید شهواری» به عنوان رئیس‌کل جدید دادگستری لرستان معارفه شد.
خرم‌آباد- به دنبال فعالیت سامانه بارشی در استان لرستان هم اکنون همه محورهای اصلی استان باز است اما همچنان جاده خرم آباد- پلدختر با تصمیم مسئولان بسته نگه داشته شده است.
رئیس هیأت جودو لرستان گفت: مشکلات در ورزش استان لرستان بیداد می‌کند و قیاسیان مدیرکل ورزش و جوانان استان هیچ گونه برنامه‌ای برای ورزشکاران و قهرمان این استان ندارد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان نسبت به صحبت های مالک و سرمربی خیبر خرم آباد واکنش نشان داد.
تیم ملی سابر ایران در جایگاه دوازدهم مسابقات جام جهانی لهستان ایستاد.
مسابقات لیگ برتر جودو بانوان با حضور ۱۰ تیم برگزار و در پایان این مسابقات باشگاه پرهام لرستان جام قهرمانی را بالای سر برد و تیم شاهین نایب قهرمان شد.
رقابتهای جودو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بانوان در رده سنی جوانان با شناخت نفرات برتر در لرستان به کار خود پایان داد.
خرم‌آباد- اداره کل حفاظت از محیط‌زیست لرستان در رابطه با تلف شدن یک راس گوزن زرد ایرانی در مجتمع کشت و صنعت لرستان واکنش نشان داد.
معاون استاندار لرستان گفت: با توجه به برودت هوا و ورود جبهه سرد و به منظور کاهش مصرف گاز، ادارات استان با نیم ساعت تاخیر یعنی از ساعت ٨ صبح فعالیت خود را شروع می‌کنند. علاوه بر تأخیر نیم ساعته، پنج‌شنبه‌ها نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل است.
فرمانده انتظامی لرستان گفت: یکی از عوامل اغتشاشات در بروجرد پس از درگیری با نیروهای انتظامی خودکشی کرد و به هلاکت رسید.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری لرستان گفت: در راستای مصوبات کارگروه مدیریت تولید انرژی و مصرف برق استان، تمامی شرکت‌های دولتی، شهرداری ها، نهاد‌های انقلابی، موسسات عمومی دولتی و غیردولتی و تمامی دستگاه‌های اجرایی استان تا پایان شهریور ماه در روز‌های پنجشنبه‌ها تعطیل خواهند بود.
محمدباقر قالیباف در سفر خود به لرستان بازدیدی از مناطق عشایر داشت و مهمان سیاه‌ چادرهای عشایر لرستان شد. نکته اما اینجا بود که میزبانش، هیچ اطلاعی از جایگاه و هویت او نداشت! منبع: آخرین خبر
خرم آباد- رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در زمینه مشکلاتی که طی این دو روز با برخی از آنها در لرستان روبرو می‌شدم به جز شرمندگی چیزی نمی‌توانستیم بگوییم.
خرم‌آباد- رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه لرستان هنوز در مسیر رشد و توسعه قرار نگرفته است، گفت: به مدیر قوی و امین باید شجاعت فعالیت داد.
ردپای مرد غریبه در قتل دختر ۵ ساله

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ