فرمانده نیروی هوایی ارتش اشاره به پیشرفت نیروی هوایی ارتش در زمینه هواپیماهای بدون سرنشین اظهار کرد: بحمدالله ارموز در جایگاهی قرار داریم که در زمینه هواپیمای بدون سرنشین به خودکفایی ۱۰۰ درصد رسیده ایم ولی نباید لحظه‌ای در این مسیر بایستیم چرا که یک لحظه ایستادن در این زمینه، عقب افتادن را به دنبال خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: حمله به هواپیمای مسافربری ایران لکه ننگی برای آمریکاست و به خوبی دروغ‌گویی مقامات این کشور در زمینه حقوق بشر را نشان می‌دهد.
شرکت ویرجین گالاکتیک  نخستین ماموریت تجاری خود را روز گذشته با موفقیت انجام داد و ۴ مسافر را با هواپیمای فضایی خود به زیر مدار زمین برد.
هواپیمای فضایی و مرموز چینی بعد از ۹ ماه حضور در مدار زمین اخیرا برای دومین بار روی زمین فرود آمد و بدین ترتیب چین تبدیل به یکی از معدود کشور‌هایی شد که موفق به فرود و استفاده مجدد از یک فضاپیما شده است.
نخستین پروازهای حامل حجاج خارجی از پاکستان، هند، نیجریه و بنگلادش طی امروز (یکشنبه) در فرودگاه‌های عربستان سعودی به زمین می‌نشینند.
هواپیمای فضایی چندبار مصرف و مرموز چینی پس از گذراندن ۲۷۶ روز در فضا روی زمین نشست.
سیدرضا فاطمی امین، وزیر صمت در جلسه استیضاح گفت: هواپیمای اقتصاد تازه تیک آف کرده و از زمین بلند شده اجازه ندهید دوباره به زمین بنشیند.
یک هواپیمای مسافربری روسی چند ثانیه بعد از بلند شدن از روی زمین با جدا شدن یکی از چرخ‌ها باعث ترس مسافرین شد.
ناسا با همکاری وزارت دفاع، شرکت بوئینگ را برای تولید X-۳۷ انتخاب کرد. این هواپیمای فضایی آزمایشی، وظیفه آزمایش کردن فناوری‌های جدید، از تعمیر ماهواره‌ها گرفته تا دستیابی به قابلیت استفاده مجدد کامل، و کاهش هزینه ارسال محموله به مدار زمین با یک دهم هزینه، را به عهده داشت.
هواپیمای X-۳۷B، هواپیمای فضایی پر رمز و رازی است که مجموعا ۱۰ سال را در مدار زمین گذرانده است.
کمپانی RealNetworks که در سیاتل مستقر است و در زمینه ساخت نرم افزار‌های مخصوص پهپاد‌ها فعالیت می‌کند، مدعی است که هواپیمای بدون سرنشین ساخت این کمپانی از هوش مصنوعی برای پرواز و تشخیص دادن چهره‌ها استفاده می‌کند که باعث می‌شود پهپاد بتواند نیرو‌های خودی را از نیرو‌های دشمن تشخیص دهد.
بزرگ‌ترین هواپیمای دنیا جمعه صبح به‌وقت محلی از پایگاه هوافضای موهاوی در جنوب شرق کالیفرنیا پرتاب شد و شش ساعت بعد دوباره روی زمین نشست. حداکثر ارتفاع Roc در این پرواز به ۶۸۶۰ متر رسید. این هواپیما قبلاً با رسیدن به ارتفاع ۸۲۰۰ متری رکورد خود را شکسته بود.
هواپیمای حامل شی‌جین‌پینگ با اسکورت جنگنده‌های سعودی در ریاض به زمین نشست. یک رسانه سعودی خبر داد رئیس‌جمهور چین، فردا با حدود ۳۰ رهبر و امیر عربی به علاوه نمایندگانی از کامبوج، اندونزی، پاکستان، سنگال گفت‌وگو خواهد داشت.
وزیر صمت در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستیابی به دانش و فن آوری‌های طراحی و ساخت هواپیمای جت ۷۲ نفره در جمع خبرنگاران، به تشریح دستاورد‌های صنعت هوایی کشور پرداخت. به گفته فاطمی امین، کاملا معقول و اقتصادی است که مردم فاصله بین شهر‌هایی با ۱۰۰ یا ۲۰۰ کیلومتر مسافت را با هواپیما‌های ۱۲ نفره و سبک طی کنند.
وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستیابی به دانش و فن آوری های طراحی و ساخت هواپیمای جت ۷۲ نفره در جمع خبرنگاران به تشریح دستاوردهای صنعت هوایی کشور پرداخت.
شرکت هواپیمایی ماهان در واکنش به خبر تهدید به بمبگذاری هواپیمای ایرباس A۳۴۰ این شرکت در مسیر تهران به گوانجو اعلام کرد: این پرواز در زمان مقرر در سلامت کامل به زمین نشسته است.
حزب کادحی در کردستان عراق اعلام کرد که بر اثر حملات هواپیماهای بدون سرنشین سپاه تعدادی از مقرهای این سازمان تخریب شده است. نیروی زمینی سپاه درباره موشک‌باران مقر تروریست‌های مستقر در اقلیم شمال عراق تاکید کرد: این سلسله عملیات تا خلع سلاح گروهک‌های تروریستی ادامه پیدا خواهد کرد. در اطلاعیه نیروی زمینی سپاه تاکید شده است: این سلسله عملیات تا خلع سلاح گروهک های تروریستی ادامه پیدا خواهد کرد و از دولت مرکزی و دولت اقلیم شمال عراق می خواهیم که به مسئولیت های خود در برابر جمهوری اسلامی ایران به عنوان همسایه، جدیت بیشتری نشان دهد.
فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به پیشرفت نیروی هوایی ارتش در زمینه هواپیماهای بدون سرنشین گفت: امروز در زمینه هواپیمای بدون سرنشین به خودکفایی ۱۰۰ درصد رسیده‌ایم.
فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به پیشرفت نیروی هوایی ارتش در زمینه هواپیماهای بدون سرنشین گفت: امروز در زمینه هواپیمای بدون سرنشین به خودکفایی ۱۰۰ درصد رسیده‌ایم.
رئیسی نوآوری‌ها در زمینه ساخت انواع پرنده‌ها در صنایع دفاعی را بسیار افتخارآمیز دانست و با اشاره به بازدید خود از صنایع هواپیماسازی ایران در اصفهان گفت: دانشمندان و نخبگان ما در این وزارتخانه تا یک قدمی ساخت هواپیمای مسافربری رسیده‌اند.
یک شرکت هوانوردی فعال در زمینه سفرهای هوایی برقی یک گام به جلو برداشته و نخستین تست پرواز با استفاده از یک هواپیمای دریایی که سیستم نیرومحرکه آن برقی شده را تکمیل کرده است.
فرماندهی عملیات ویژه نیروی هوایی آمریکا از زمین گیر شدن ۵۲ فروند هواپیمای CV-۲۲ آسپری این کشور به دلیل مشکل در عملکرد کلاچ آنها خبر داد.
در این فیلم توضیحات ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه درخصوص توقیف هواپیمای ونزوئلایی در آرژانتین را مشاهده می‌نمایید.
توان نظامی جنبش جهاد اسلامی همچون موشک‌های زمین به زمین، کوتاه‌برد و میان‌برد با تعداد، سرعت، دقت و قدرت تخریب بالا، در کنار هواپیماهای بدون سرنشین به کابوسی برای صهیونیست‌ها تبدیل شده است.
ساعت ۰۵:۵۵ دقیقه صبح امروز هواپیمای شرکت هواپیمایی سپهران با شماره پرواز ۴۳۶۷ از مبدا آبادان به مقصد مشهد مقدس با ۱۲۶ مسافر و ۷ نفر خدمه پرواز بدون مشکل در فرودگاه مشهد فرود آمده و پس از نشستن روی باند ۳۱ راست و تخلیه باند، کنترلر برج مراقبت پرواز فرودگاه مشهد ضمن دقت به ارابه فرود هواپیما، صدای غیر عادی و دود را به خلبان متذکر شده و خلبان به همین دلیل توقف کرده و پرسنل زمینی متوجه ترکیدگی یک لاستیک چرخ شماره یک شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ