دستیار ویژه‌ی داسیلوا رئیس جمهور برزیل پیش از ظهر امروز با دبیر شورای عالی امنیت ملی کشور مان دیدار و پیرامون روابط دو جانبه تبادل نظر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیگو کاستا، بازیکن اسپانیایی-برزیلی، با باشگاه بوتافوگو برزیل قرارداد امضا کرد.
عدم صعود تیم ملی فوتبال زنان برزیل از مرحله گروهی، سرنوشت سرمربی سوئدی را تحت تاثیر قرار داده است.
تیم زنان برزیل با توقف غیرمنتظره برابر جامائیکا از جام جهانی فوتبال زنان حذف شد.
سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران تاکید کرد که بازیکنانش باید در شرایط سخت احساسات خود را کنترل کنند.
جام جهانی زنان، عرصۀ کامیابیِ کشور‌های پیشرفته بوده است: آمریکا، آلمان، نروژ، ژاپن، سوئد، هلند، برزیل، چین. در بین این هشت کشور، چین و برزیل تا حدی عقب‌تر از شش کشور دیگرند، ولی با این حال، چین دومین اقتصاد برتر جهان است و برزیل نیز در بین کشور‌های تازه توسعه یافته، جایگاه درخوری دارد.
رئیس جمهور برزیل با امضای فرمانی، دسترسی به سلاح گرم در این کشور را محدود کرد.
لهستان با برتری برابر برزیل به جمع چهار تیم نهایی لیگ ملتهای والیبال راه یافت.
با پیروزی برزیل مقابل هلند اندک امیدهای ایران برای صعود به مرحله بعدی لیگ ملت‌ها حفظ شد.
در هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال پیروزی تیم ملی والیبال آلمان مقابل بلغارستان باعث شد تا این تیم چهار رده در جدول رده‌بندی صعود کند و در جایگاه دوازدهم قرار بگیرد.
سنگال در دیداری دوستانه موفق شد با نتیجه 4-2 برزیل را شکست بدهد.
با اعلام فدراسیون فوتبال برزیل، تیم ملی این کشور برای اولین بار در تاریخ خود در دیدار دوستانه برابر گینه، لباسی کاملا مشکی به تن خواهد کرد.
با اعلام فدراسیون فوتبال برزیل، تیم ملی این کشور برای اولین بار در تاریخ خود در دیدار دوستانه برابر گینه لباسی کاملا مشکی به تن خواهد کرد.
ماراکانا، یکی از نمادین‌ترین استادیوم‌های جهان، دارای یک نقص کوچک است. به نظر می‌رسد ارتفاع یکی از پله‌های یک جایگاه نسبت به بقیه پله‌ها بلندتر است و باعث می‌شود تماشاگران زیادی تعادل خود را از دست بدهند. این ویدئو قبل از مسابقه بین فلامینگو و فلومیننزه ضبط شده است. ورزشگاه ماراکانا در ریو دو ژانیرو، برزیل واقع است. این ورزشگاه در سال ۱۹۵۰ تأسیس شد. پله هزارمین گل خود را در ۱۹ نوامبر ۱۹۶۹ در این استادیوم به ثمر رساند. همچنین بزرگترین گلزن تاریخ این استادیوم زیکو با زدن ۳۳۳ گل در ۴۳۵ بازی می‌باشد.
یک نشریه آمریکایی با اشاره به توسعه روابط ایران با کشورهای آمریکای لاتین به ویژه کوبا، ونزوئلا و برزیل نوشت: زنگ خطر در مورد برخورداری تهران از فضای دوستانه در این کشورها به صدا درآمده است.
طبق ادعای دیاریو اسپورت، رافینیا به دلایل ورزشی و ترس از دست دادن جایگاهش با بازگشت مسی تصمیم به جدایی از بارسلونا گرفته است.
ادر میلیتائو، مدافع برزیلی، جایگاه پسر خاصی در ترکیب رئال مادرید و بین هواداران این تیم پیدا کرده است.
وینگر برزیلی و 23ساله منچستر یونایتد، برای رسیدن به جایگاه کنونی خود، از شرایطی طاقت‌فرسا عبور کرده است.
در جدول رنکینگ جهانی والیبال نشسته، تیم ملی ایران با کسب ۴۵۰۰ امتیاز همچنان در صدر جدول قرار دارد و تیم‌های بوسنی و برزیل در جایگاه دوم و سوم قرار گرفته‌اند.
در جدول رنکینگ جهانی والیبال نشسته، تیم ملی ایران با کسب ۴۵۰۰ امتیاز همچنان در صدر جدول قرار دارد و تیم‌های بوسنی و برزیل در جایگاه دوم و سوم قرار گرفته‌اند.
قائمشهر- سرمربی برزیلی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، با اشاره به اینکه تازه به این تیم اضافه شده است، گفت: تلاش خواهیم کرد تا صنعت نفت آبادان را به جایگاه واقعی اش درجدول لیگ برسانیم.
جایگاه ویژه ورزشگاه 974 در شب صعود بی دردسر برزیل، میزبان چهار میهمان بزرگ بود؛ میهمانانی که حتی رئیس فیفا را هم به وجد آوردند.
نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن، نسبت به جایگاه وینیسیوس در رده‌بندی توپ طلا اعتراض کرد.
نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن، نسبت به جایگاه وینیسیوس در رده‌بندی توپ طلا اعتراض کرد.
سرمربی سپاهان تصریح کرد: این موضوع خیلی برای من جالب بود. فکر می‌کنم آبادان در جایگاه درستی قرار دارد و شاید باید برزیل در اینجا بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ