مدیر فرهنگی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: دانش آموزان، نخبگان و سایر علاقمندان می‌توانند از امروز تا پانزدهم شهریور ماه آثار خود را به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همایش موقعیت‌های سرمایه گذاری اقتصادی میان ایران و کراچی با حضور وزیر امور خارجه کشورمان و مقاماتپاکستان و جمعی از تجار ایرانی و مقامات ایالت کراچی برگزار شد.
همایش موقعیت‌های سرمایه گذاری اقتصادی میان ایران و کراچی با حضور وزیر امور خارجه کشورمان و مقامات کراچی و جمعی از تجار ایرانی و مقامات ایالت کراچی برگزار شد.
برگزاری همایش بزرگ محیط زیست توسط رسول دانیال زاده در مجتمع فولاد گیلان
بیستمین همایش حسابداری و حسابرسی کشور توسط انجمن حسابداری ایران برگزار می شود.
کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با همکاری انجمن وسایل نقلیه تاریخی ایران، نهمین همایش سراسری گرامیداشت روز فولکس واگن را برگزار می‌کند.
رشت - مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از برگزاری نخستین همایش تبیین الگوی گردشگری اسلامی - ایرانی در اواخر اردیبهشت ماه امسال در استان خبر داد.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: امسال همایش علمی تحت عنوان آموزش نیاز محور و مهارت محور برگزار می‌کنیم و از متخصصین آموزش عالی در دانشگاه‌های کشور درخواست کردیم تا نظرات خود را ارائه دهند.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: برگزاری همایش بین‌المللی صنعت پتروشیمی (IPF) فرصتی مناسب است تا انتقال تجربه و دانش روزآمد جهان میان فعالان صنعت انجام شود.
«همایش تجلیل از مدیران شرکت‌های دانش بنیان شبکه همکار دفاعی» با مشارکت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری برگزار شد.
چهاردهمین همایش چهارسوق با حمایت آکادمی همراه اول برگزار می‌شود.
اولین همایش بین‌المللی و پنجمین همایش ملی «تبیین اندیشه های دفاعی امام خامنه‌ای» ۸ اسفند برگزار خواهد شد.
در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال زایی با هدف ارتقا کمی و کیفی این دانش پنجمین همایش بین المللی پروبیوتیک و غذاهای فراسودمند از ۳ تا ۵ اسفند برگزار می شود.
با حمایت بانک ایران زمین نهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت با موضوع ارزش آفرینی دیجیتال، در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد برگزار خواهد شد.
مراسم بزرگداشت سپهبد شهید سلیمانی و همایش مبارزه با تروریسم در سفارت ایران در تفلیس برگزار شد.
همایش توجیهی - آموزشی حج و اربعین ۱۴۰۲ ویژه معاونین درمان و نمایندگان استانی مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر برگزار می‌شود.
همایش توجیهی - آموزشی حج و اربعین 1402 ویژه معاونین درمان و نمایندگان استانی مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر برگزار می‌شود.
فرمانده دانشگاه تربیت پلیس امام حسن مجتبی (ع) از برگزاری نخستین همایش رویکردهای نوین در مدیریت مرز خبر داد.
بوشهر- وزیر آموزش و پرورش گفت: نخستین همایش مقاومت دانش‌آموزی جهان اسلام به میزبانی استان بوشهر به‌عنوان پایتخت مبارزات ضداستعماری و استکبارستیزی برگزار می‌شود.
ششمین همایش ملی پیشرفت‌های سازمانی با محوریت هم‌افزایی معماری سازمانی و هوش مصنوعی، با حمایت ایرانسل و پخش مستقیم از تلویزیون اینترنتی لنز، در حال برگزاری است.
ششمین همایش ملی پیشرفت‌های سازمانی با محوریت هم‌افزایی معماری سازمانی و هوش مصنوعی، با حمایت ایرانسل و پخش مستقیم از تلویزیون اینترنتی لنز، در حال برگزاری است.
مشهد ـ مدیر کل پدافند غیرعامل خراسان رضوی گفت: امروز نخستین همایش پدافند شیمیایی در راستای عملیاتی کردن این سند در استان برگزار می‌شود.
مشهد ـ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: همایش بزرگ کشوری «نور چشم»با حضور پنج هزار نفر از دانش‌آموزان دختر دبیرستانی در رواق دارالمرحمه حرم مطهر رضوی برگزار شد.
همراه اول همزمان با روز اول رویداد بین‌المللی جیتکس 2022، ضمن حمایت از همایش «روز فناوری ایران» که گعده‌ای برای جهانی‌سازی سرویس‌ها و محصولات کمپانی‌های فناور ایرانی و محلی برای شبکه‌سازی با قطب‌های فناوری دنیاست، به مشارکت در پنل‌های تخصصی این رویداد پرداخت و از استراتژی خود در زمینه «نوآوری باز» گفت.
مدیرکل امور اجرایی زکات از برگزاری ۳۱ همایش ترویجی زکات در استان‌های مختلف تا پایان سال خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ