سازمان فضایی روسیه تصمیم دارد در ۲۴ فوریه (۵ اسفند ۱۴۰۱ شمسی) یک کپسول نجات به ایستگاه فضایی بین المللی بفرستد تا ۳ فضانورد را به زمین برگرداند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: ۲۳ حمله اوکراین در محورهای مختلف دفع شد و در جریان آن ۶۷۵ نظامی کی‌یف نیز کشته شدند.
وزارت دفاع روسیه امروز از خنثی‌سازی حمله تروریستی به «بلگورود» با منهدم کردن پهپاد متجاوز اوکراینی خبر داد.
یک رسانه روسی نوشته مسکو برای کمک به ایران در زمینه حفاظت از منابع آبی اعلام آمادگی کرده است.
معاون نماینده دائم روسیه در شورای امنیت گفت که آمریکا از ریاست خود بر شورای امنیت برای تصویب برنامه‌های خودخواهانه و سیاسی خود سوءاستفاده می کند.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: جنگنده سوخو-۲۵ اوکراین سرنگون شد.
روسیه از جمهوری آذربایجان درخواست کرد تا به انسداد گذرگاه لاچین پایان دهد.
وزارت دفاع روسیه امروز از خنثی‌سازی حمله تروریستی به «بلگورود» با منهدم کردن پهپاد متجاوز اوکراینی خبر داد.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: تاسیسات صنایع نظامی اوکراین هدف قرار گرفت.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: محل تولید و ذخیره پهپادهای تهاجمی اوکراین منهدم شد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد ساعاتی پیش پهپادهای مهاجم ارتش اوکراین به منطقه بلگورد حمله کردند، اما این حمله هیچ تلفاتی در پی نداشت.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: ۶ حمله نیروهای مسلح اوکراین در محور دونتسک با موفقیت دفع شد.
کشتی جنگی روسیه برای کشتی باری «سوکرا اوکان» تیر هشدار شلیک کرده؛ آن را متوقف و بازرسی کرد.
داخل کپسول فضایی سایوز-۱۱، فضانوردان ولادیسلاو نیکولایویچ، ویکتور ایوانوویچ پاتسایف و گئورگی تیموفیویچ دوبروولسکی قرار داشتند. آن‌ها تنها سرنشینانی بودند که تا به آن موقع سوار اولین ایستگاه فضایی جهان، سالیوت-۱ شدند.
یک کپسول باری رباتیک روسی امروز (چهارشنبه) به ایستگاه فضایی بین المللی ارسال می شود.
تانک T-۱۴ Armata دارای برجک بدون سرنشین است و خدمه از راه دور و از درون یک کپسول ایزوله که در قسمت جلوی بدنه قرار دارد، سلاح‌های تانک را کنترل می‌کنند. در سال ۲۰۱۵، طراحان تانک T-۱۴ Armata مدعی شدند که این تانک می‌تواند اولین تانک نامرئی جهان باشد.
یک کپسول سایوز جایگزین برای بازگرداندن ۳ فضانورد به زمین به ایستگاه فضای بین المللی رسید.
دلیل این نشتی که در ۱۴ دسامبر رخ داده برخورد شهاب سنگ با کپسول بوده است.
سازمان فضایی روسیه برای نخستین بار تصویری از منبع نشتی رادیاتور در کپسول سایوزی که در ایستگاه فضایی بین المللی پهلو گرفته را منتشر کرد.
برای دومین بار در ۲ ماه اخیر، یک فضاپیمای روسی که در ایستگاه فضایی بین المللی پهلو گرفته بود، دچار نشتی شد.
سازمان فضایی روسیه در فوریه سال جاری میلادی یک کپسول خالی سایوز به ایستگاه فضایی بین المللی می فرستد تا جایگزین کپسول آسیب دیده و غیر ایمنی شود که قرار بود ۳فضانورد را به زمین بازگرداند.
پس از ردیابی نشتی در یک کپسول سایوز که فضانوردان را به ایستگاه فضایی برده بود، روسیه تصمیم دارد با انجام یک ماموریت نجات ۳ خدمه را به زمین بیاورد.
یک کپسول باری روسی حامل ۳ تن بار در مسیر ایستگاه فضایی بین المللی قرار دارد.
وزارت خارجه ژاپن کنسول روسیه در ساپورو را عنصر نامطلوب اعلام و دستور اخراج وی را صادر کرد.
سازمان امنیت فدرال روسیه "اف اس بی" روز دوشنبه اعلان کرد که به کنسول ژاپن در شهر بندری ولادی وستوک در حاشیه اقیانوس آرام که به اتهام جاسوسی دستگیر شده، دستور ترک این کشور داده شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ