دلیل این نشتی که در ۱۴ دسامبر رخ داده برخورد شهاب سنگ با کپسول بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد گنج‌خانلو رکابزن تیم ملی ایران در مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی جهان، به گفته رئیس فدراسیون، وسایل خود را جمع کرده و از هتل محل اقامت در اسکاتلند گریخته است. او احتمالا به یکی از کشورهای اروپایی پناهنده خواهد شد. این آخرین تصویر گنج‌خانلو در این مسابقات است
اولین تصاویر از محل حادثه که تا اکنون مسدود شده بود و توضیحات سردار بوعلی فرمانده سپاه استان شیراز درباره جزییات حمله تروریستی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
نقشه های باستانی جمع‌آوری داده‌ها از منابع مختلف است که شامل داستان‌های مسافران و تاریخ‌های می‌شود که مبتنی بر اساطیر هستند؛ به همین دلیل است که مدت‌ها پس از درست کردن این نقشه‌ها، در بسیاری از آن‌ها هیولاها، اژدها، جانوران دریایی و خشکی‌های فرضی وجود دارند.
سازمان آتش نشانی نجف اطفای حریق و خارج کردن زوار را آغاز کرده و تاکنون ۱۶۰ زائر از هتل خارج شده اند. منبع: دانشجو
مؤسس هیئت آل‌احمد و از هیئت‌های پرمخاطب تهران قدیم بود. این تصویر تاریخی، جمعی از اعضای این هیئت را نشان می‌دهد. آیت‌الله سیداحمد طالقانی در ردیف اول نفر وسط به همراه تعدادی از اعضای هیئت و نیز فرزندانش دیده می‌شود. خانه و مراسم مذهبی این روحانی، محل اجتماع علما و روحانیون تهران و گاه مکانی برای برگزاری جلسات سری علیه سیاست‌های سرکوبگرانه استبداد رضا شاهی به شمار می‌رفت.
کارآگاهان در بازرسی از مخفیگاه متهم و کیف همراهش در برابر مهرهای جعلی پلیس و برگه‌های احضاریه و... قرار گرفتند و زن ۵۰ ساله به شیادی خود در لباس پلیس اعتراف کرد.
از تورم نمی‌توان تصویر ایده‌آلی ارائه کرد. در حال حاضر مرکز آمار از تورم ۴۸.۵ درصدی اقتصاد ایران خبر می‌دهد و پیش‌بینی‌ها از نرخ بالای ۵۰ درصد برای این شاخص حکایت دارند. هرچند فرزین- رئیس کل بانک مرکزی وعده رساندن تورم به حدود ۳۰ درصد را داده است. اما کارشناسان می‌گویند تورمی که ریشه آن در قیود خارجی و تحریم است، باید از این محل نیز مدیریت شود و ضمن آنکه سیاست‌های پولی مناسبی نیز باید در دستور کار قرار گیرند.
محل این حادثه کیلومتر ۱۵ محور ریگان- ایرانشهر (سیستان و بلوچستان) بوده که ساعت ۱:۳۵ بامداد روز پنجشنبه رخ داد.
ایرنا نوشت: بعد از حواشی پیش آمده درباره جابجایی محل نشست خبری وزیرامورخارجه ایران و عربستان به دلیل وجود عکس سردار سلیمانی در سالن، به نظر می‌رسد عکس جدیدی از شهید قاسم سلیمانی در سالن نشست خبری سخنگوی وزارت خارجه در حال نصب است.
با توجه به شواهد موجود می‌توان استنباط کرد در محل این محوطه استقراری مهم در قرون اولیه و میانی دوران اسلامی، بنا‌های اربابی و بزرگ مقیاس قرار داشته، که نشان از اهمیت این محوطه در این دوران در منطقه قره‌داغ و آذربایجان و ایران دارد.
قاسم الاعرجی، مشاور امنیت ملی عراق، دوشنبه ۸ خرداد با علی اکبر احمدیان، دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در محل شورای عالی امنیت ملی دیدار کرد.
رییس فدراسیون دو روز بعد از عمل جراحی روی زانوی پای خود، در محل کارش حضور یافت.
مرادیان با بیان اینکه مأموران آتش‌نشانی پس از ایمن‌سازی محل اقدام به رهاسازی راننده خودرو ۲۰۶ کردند، گفت: این حادثه سبب فوت راننده ۳۰ ساله شد و علت حادثه تصادف عوامل راهور اعلام خواهد شد.
در این بخشنامه که تصویر آن در ادامه آمده است، به «جداسازی محیط بانوان در محل کار» و «عدم استفاده از مسئول دفتر زن برای مدیران مرد و برعکس» حداکثر تا ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ تاکید شده است.
پژوهشکده تاریخ معاصر نوشت: کنفرانس مطبوعاتی دانشجویان پیرو خط امام، در محل سفارت سابق آمریکا. در تصویر ابراهیم اصغرزاده در حال توضیح در باره سلاح‌های موجود در سفارت دیده می‌شود.
منابع فلسطینی اسامی سه جوان فلسطینی که امروز در منطقه جیت در غرب نابلس به شهادت رسیدند را اعلام کردند.
در بررسی‌های میدانی با توجه به شکستگی شیر آب، این طور به نظر می‌رسید که قاتل و مقتول با هم درگیر شده و در این درگیری شیر آب شکسته است. قاتل نیز برای جلوگیری از جاری شدن آب، شیر فلکه را می‌بندد. در بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل جنایت نیز تصویر مردی با مو‌های بور بدست آمد که وارد خانه مقتول شده و ساعاتی بعد سراسیمه از آنجا خارج شده است. در ادامه بررسی‌ها، تیم جنایی به سراغ خانواده مقتول رفت و تصویر مرد مو بور به برادر مقتول نشان داده و متهم شناسایی شد.
«محمد بن حمد الهاجری» سفیر قطر در ایران با حضور در محل درمان وزیر ورزش و جوانان، از سید حمید سجادی عیادت کرد.
«محمد بن حمد الهاجری» سفیر قطر در ایران با حضور در محل درمان وزیر ورزش و جوانان، از سید حمید سجادی عیادت کرد.
«محمد بن حمد الهاجری» سفیر قطر در ایران با حضور در محل درمان وزیر ورزش و جوانان، از سید حمید سجادی عیادت کرد.
فرهادی گفت: انفجار در حین حفاری به‌دلیل برخورد بیل میکانیکی با لوله گاز شهری و نشت شدید گاز رخ داده بود که این انفجار سبب تخریب ۴ باب مغازه و شکسته شدن شیشه‌های تعدادی واحد تجاری اطراف میدان طبرسی و ایراد خسارت به چند دستگاه خودروی سواری و مجروحیت تعدادی از افراد حاضر در محل شده بود.
کنکور سراسری ۱۴۰۲ در حالی امروز آغاز شد که دمای هوا در برخی از شهر‌های کشور زیر صفر درجه بود و سرمای محل آزمون باعث شد که داوطلبان با شال و کلاه و کاپشن سر جلسه حاضر شوند.
روز گذشته انجمن نورسپید گونه‌ای دیگر از خیابان خوابی را به تصویر کشیده است. به ادعای این انجمن مددکاری، ظاهرا برخی از زنان شمشاد‌های میانه اتوبان‌ها را محل سکونت خود قرار داده و از این محل برای خواب شب استفاده می‌کنند.
حسن کامرانی فر پیش از برگزاری انتخابات، با وضعیت عجیبی در سالن محل برگزاری مراسم دیده شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ