سازمان امنیت فدرال روسیه "اف اس بی" روز دوشنبه اعلان کرد که به کنسول ژاپن در شهر بندری ولادی وستوک در حاشیه اقیانوس آرام که به اتهام جاسوسی دستگیر شده، دستور ترک این کشور داده شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران پس از استقبال کنسول سفارت ایران به سن خوآن محل برگزاری رقابت‌های قهرمانی جهان رسید.
از ویژگی‌های داخلی این خودرو نیز می‌توان به انتخابگر دنده مینیاتوری، صندلی‌های جلو اسپرت، نمایشگر هدآپ، نمایشگر بزرگ روی کنسول مرکزی، سقف شیشه‌ای، دوربین‌های سراسری و صندلی‌های جلو برقی اشاره کرد. این خودرو در پاییز سال جاری روانه بازار چین خواهد شد.
کابین‌های پورشه‌هایی که کوپه هستند، طراحی کلاسیکی دارند و مانند مدل‌های دیگر مثل ماکان و کاین و پانامرا و...، به راحتی تغییر نمی‌کنند. در فضای داخلی باکستر نسل چهارم، فرمان ۳ پره کلاسیک پورشه، در کنار دریچه‌های دایره‌ای شکل و همچنین کنسول وسط شیب‌دار، بیشترین خودنمایی را دارند. از مصادیق کلاسیک بودن طراحی این بخش، می‌توان به کیلومترشمار آنالوگ آن اشاره کرد.
در کابین هاوال شیائولونگ مکس کنسول جلو شرایط متفاوتی دارد و میزبان ۳ نمایشگر ۱۲.۳ اینچی است که تمام عرض کنسول را به خود اختصاص داده اند.
در فضای کابین نیز تغییرات و بروزرسانی برای پنل قسمت تهویه هوا، حذف بیشتر دکمه های تنظیمی کنسول و تبدیل آن به حالت لمسی، تهویه صندلی ردیف جلو، گرم کن صندلی عقب و آینه عقب بدون فریم از جمله آپشن استاندارد در جنسیس جی70 مدل 2024 محسوب می شوند.
سونی اعلام کرده در ۱۲ ماه پیش رو ۲۵ میلیون دستگاه کنسول بازی پلی استیشن ۵ راهی بازار خواهد کرد.
کابین جیلی بویو ال جز مهمترین دلایل ارزندگی این خودرو نسب به قیمتی است که همراه خود دارد. کیفیت مناسب مواد اولیه و طراحی جالب کنسول میانی که حالت دو طبقه دارد از جمله شاخص‌های کابین محسوب می‌شوند.
کابین کپسول بالونی می‌تواند یک خلبان و یک مسافر را حمل کرده و قطر آن ۱.۵ متر است. این وسیله نقلیه فضایی دارای چند پنجره بزرگ است که دید فوق العاده‌ای به فضای اطراف فراهم می‌کنند. یک بالن هلیوم به این کپسول متصل است و می‌تواند طی یک صعود بیش از دو ساعته تا ۲۵ کیلومتر از سطح زمین اوج بگیرد. پس از یک ساعت شناور شدن در این ارتفاع، نزول یک ساعته کپسول برای بازگشت به سطح زمین آغاز می‌شود تا به پایگاه بالون در هوکایدو باز گردد.
پنج فضانورد کپسول اندیورنس (endurance/ پایداری) پس از ۵ ماه اقامت در ایستگاه فضایی بین‌المللی بامداد یکشنبه ۱۲ مارس (۲۱ اسفند) به زمین بازگشتند. کپسول ماموریت Crew-۵ حدود ساعت ۹ شب شنبه به وقت محلی در آب‌های سواحل فلوریدای ایالات متحده آمریکا در دریا فرود آمد. این سفینه فضایی اکتبر سال گذشته با یک موشک اسپیس ایکس به آسمان پرتاب شد و کوییچی واکاتا، آنا کیکنا، نیکول مان و جوش کاسادا، فضانوردان ژاپنی، روس و آمریکایی را به ایستگاه فضایی بین‌المللی برده بود.
سحر به عشق میز کنسول به کلاس نجاری می‌رود، اما آنگاه تازه متوجه می‌شود تا چه میزان به این کار علاقه دارد. می‌گوید: من معلم ریاضی دبیرستان و پیش‌دانشگاهی بودم. نیاز مالی هم نداشتم. اما در ۳۷ سالگی فهمیدم نجاری شغلی است که به من آرامش می‌دهد و حال خوبی با آن دارم.
کابین پر از نمایشگر؛ این تنها ایده‌ای است که طراحان خودرو‌های چینی در طراحی کابین به کار می‌گیرند. نمایشگر عمودی بزرگ و کشیده و نمایشگر کیلومترشمار، در کنار طراحی خاص دریچه‌های تهویه هوا و کنسول وسط و همچنین فرمان خوش فُرم D کات، از عوامل جذابیت آفرین در این کابین هستند.
منابع عراقی با اشاره به رایزنی امروز رئیس اقلیم کردستان عراق با کنسول امارات در اقلیم اعلام کردند که بن زاید رئیس امارات از بارزانی برای سفر به این کشور دعوت به عمل آورده است.
بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی از عرضه‌کنندگان انواع بازی‌های خارجی قابل نصب در رایانه، تلفن‌های همراه و پیشانه بازی (کنسول) عوارضی معادل ده درصد (۱۰%) قیمت فروش اخذ می‌شود.
اگر مجرم یا مدعی علیه در نظام کاپیتولاسیون از جلب به دادگاه محلی معاف بود، لااقل طبق قوانین کشور خودش محاکمه می‌شد و در اینجا پرسش این است که قائل شدن چتر مصونیت قضایی به عنوان حمایت از برخی «اتباع ایران» در خاک ایران، حمایت در مقابل بی‌قانونی کدام کشور است؟ و رسیدگی به دعاوی علیه او توسط کدام کنسول و طبق قانون چه کشوری انجام می‌شود؟
کمک هزینه ۳۰۰ میلیون تومانی خرید خودرو؛ ده‌ها تلفن همراه و کنسول بازی؛ این، تنها بخشی از جوایز جشنواره زمستانه بانک تجارت است که از ابتدای دی‌ماه آغاز شده و تا پایان اسفند ادامه دارد.
کمک هزینه 300 میلیون تومانی خرید خودرو؛ ده‌ها تلفن همراه و کنسول بازی؛ این، تنها بخشی از جوایز جشنواره زمستانه بانک تجارت است که از ابتدای دی‌ماه آغاز شده و تا پایان اسفند ادامه دارد.
دوازدهمین کمیسیون مشترک کنسولی ایران و ژاپن به ریاست مسئولان بخش‌های کنسولی وزارت خارجه دو کشور و مقامات کنسولی، مهاجرتی، دادگستری و پلیس بین الملل در تهران برگزار شد.
مجلس نمایندگان آمریکا پیش نویس قانون ممنوعیت برافراشتن پرچمی غیر از پرچم آمریکا را بر فراز سفارتخانه ها و کنسول گری های این کشور در سراسر جهان بررسی می کند.
شرکت ریزر اخیراً یک کنسول بازی دستی نسل پنجم را که بر روی بازی‌های ابری متمرکز شده، عرضه کرده است.
وزارت خارجه ژاپن کنسول روسیه در ساپورو را عنصر نامطلوب اعلام و دستور اخراج وی را صادر کرد.
ورایزون با همکاری دو غول فناوری کوالکام و ریزر اولین کنسول بازی دستی ۵G جهان با قابلیت پشتیبانی از بازی‌های محلی و ابری را به زودی ارائه خواهد کرد.
کانال تلگرام «کنسول ایران در قبرس» جمعه ۱۱ شهریور طی مطلب کوتاهی ضمن تایید این حادثه نوشته که «کنسول این نمایندگی» در اولین ساعت پخش ویدیوی ضرب و شتم این زن ایرانی به بیمارستان رفته و از او عیادت کرده است.
به دنبال ضرب و شتم یک خانم ایرانی در قبرس، کنسول سفارت جمهوری اسلامی ایران در قبرس با حضور در بیمارستان محل بستری هموطن ایرانی از وی عیادت کرد و مراحل درمان وی را مورد رسیدگی قرار داد.
کانال تلگرام «کنسول ایران در قبرس» جمعه ۱۱ شهریور طی مطلب کوتاهی ضمن تایید این حادثه نوشته که «کنسول این نمایندگی» در اولین ساعت پخش ویدیوی ضرب و شتم این زن ایرانی به بیمارستان رفته و از او عیادت کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ