مدیرکل آموزش و پرورش مازندران درباره موضوع قطع همکاری معلم قائمشهری بابت انتشار کلیپی با محتوای نامناسب گفت: این خانم معلم اخراج نشده بود که مجدد به کار دعوت شود و فردا در محل کار خود حاضر خواهد بود و همکاری با وی ادامه دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز- مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: قرار است یک هزار و ۶۰۰ آموزگار در استان جذب شوند و تلاش می کنیم اغلب آنها تا مهرماه مشغول به کار شوند.
سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان طی حکمی علی اکبر میرزایی را به عنوان مدیر آموزش و پرورش آرادان منصوب کرد.
شهریار- مدیرکل امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: بر اساس سند تحول بنیادین باید تحول در آموزش و پرورش مبتنی بر فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی دنبال شود.
پوررادی با بیان اینکه وظیفه ما کاهش استرس دانش آموزان و مهیا نمودن محیط سالم آموزشی است گفت: به هیچ وجه اجازه نمی‌دهیم محیط آموزشی به خطر افتاده و جریان تحصیل دچار وقفه شود.
اصفهان- مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: سازماندهی نیروی انسانی تا ابتدای مردادماه باید به سرانجام برسد تا برای شروع سال تحصیلی پیش رو با مشکلی مواجه نشویم.
سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان، با اشاره به دستاوردهای حوزه آموزش و پرورش استان از مهرماه ۱۴۰۱ تاکنون، گفت: ۵۰ پروژه آموزشی بهداشتی در سراسر استان افتتاح شده است.
سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از اعلام ساعت کاری مدارس و ادارات آموزش و پرورش استان در روزهای پس از لیالی قدر خبر داد.
رودسر- مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به بازنشستگی ۲ هزار و ۲۰۰ فرهنگی در استان گفت: گیلان با کمبود ۲۰۰۰ نیروی انسانی در حوزه آموزش و پرورش مواجه است.
مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش گفت: قانون رتبه‌بندی معلمان اولین تجربه آموزش‌وپرورش بود.
مدیر کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش گفت: اصلی ترین راهبرد ما در آموزش و پرورش مبتنی بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، گرامی‌داشت مقام شهدا و ایثارگران است.
اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: در هفته «جوان» از ۱۶۴ مدیر، معاون و معلم جوان موفق در آموزش و پرورش استان تجلیل خواهد شد.
مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش تا روز جمعه ۱۹ اسفندماه ۱۴۰۱ خبر داد.
اصفهان- مدیرکل دفتر حقوقی، املاک و حمایت قضائی وزارت آموزش و پرورش گفت: مولدسازی به معنای فروش نیست و باید با استفاده حداکثری از آن، زمینه رسیدن به درآمد پایدار را فراهم کرد.
اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با حضور در محل بیمارستان‌های رازی و امام خمینی (ره) از نزدیک در جریان روند درمان دانش آموزان مسموم شهرستان هفتکل قرار گرفت.
مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش از آغاز ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱ خبر داد.
مدیر کل آموزش و پرورش مازندران: در حال حاضر مدیر مدرسه تذکر کتبی داده شد و برخورد‌های اداری دیگر نیز صورت خواهد گرفت. همچنین شورا بر عدم صلاحیت معلم مربوطه و قطع همکاری با وی رای داد و ایشان از روز یکشنبه هفته آینده اجازه حضور و تدریس در مدرسه را ندارد و به احتمال مجوز فعالیت این مدرسه نیز لغو شود.
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به روند فروش املاک مازاد آموزش و پرورش و اختصاص منابع حاصله برای ساخت پروژه‌های آموزشی جدید در پایتخت اظهار کرد: حداقل بالغ بر ۱۰ مورد از املاک مازادمان را در تهران برای فروش اعلام کرده‌ایم.
اهواز - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: طرح جهش کیفیت و عدالت آموزشی یکی از طرح‌های راهبردی آموزش و پرورش خوزستان در راستای ارتقای شاخص‌های کیفی آموزشی و تربیتی است.
اردبیل-مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی استفاده نظام مند از ظرفیت آموزش و پرورش ضروری است.
مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان اخبار منتشر شده مبنی بر برخورد فیزیکی با دانش‌آموزان مدرسه صدیقه طاهره در جریان تجمع آنان را رد کرد و گفت: «مطلقا چنین موضوعی نبوده است و تکذیب می‌شود. هیچ برخوردی با دانش‌آموزان صورت نگرفته است. چطور می‌شود با دانش آموز دختر برخورد فیزیکی کرد؟ »
رشت- مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: ۷۵۸ نیروی تعیین تکلیفی که از سال گذشته جذب نشده بودند، امسال در آموزش و پرورش گیلان جذب شدند.
مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی و بهره‌وری نیروی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از برگزاری دوره آموزشی «طرح رهیاری باشگاه کارآفرینان نوجوان» با همکاری وزارت آموزش و پرورش خبر داد.
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در مراسمی ضمن آرزوی سلامتی برای تمام کسانی که موازین شرعی را به طور کامل رعایت می‌کنند، برای مردان آرزوی غیرت ابوالفضلی و حجاب فاطمی کرد.
مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ