مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در مراسمی ضمن آرزوی سلامتی برای تمام کسانی که موازین شرعی را به طور کامل رعایت می‌کنند، برای مردان آرزوی غیرت ابوالفضلی و حجاب فاطمی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با اشاره به وقوع حریق در دو کارخانه شهرک صنعتی ایوانکی با چهار مصدوم گفت: عملیات اطفای حریق در کمتر از دو ساعت انجام شد.
عشوری، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گیلان گفت: یک قلاده پلنگ ایرانی در باغ چای یکی از روستاهای بخش چابکسر مشاهده شد. تصویر این پلنگ در باغ چای یکی از روستاهای بخش چابکسر در شهرستان رودسر به تازگی توسط موبایل یکی از کشاورزان منطقه که مشغول چیدن چای بود، مشاهده و ثبت شده است.
بخشی از صحبت های رائفی پور در مورد طوسی و ماجرای رئیس ارشاد گیلان: چرا شفاف نمی‌کنید؟ ایا صحت دارد یا ندارد؟ در ماجرای آقای طوسی ایا درست بود یا غلط؟ اگر درست بود دو برابر باهاش حساب باید می‌کردید.
مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل تصریح کرد: پس از وصول گزارشات اولیه سیلاب منطقه برزند، کلیه دستگاه‌ها و نیروهای خدمت رسان به منطقه اعزام شدند و عموم مردم باید به کلیه هشدارهای صادره توجه داشته باشند.
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی بدون رودربایستی از رانت استخدام پسرش می‌گوید که از لج دیگران فرزندش را جای خوبی استخدام می‌کند.
خبرنگار از مدیرکل درباره استخدام پسرش در شرکت عمران سهند سوال می‌پرسد که او می‌گوید: پسرم استخدام نشده و مهندس عمران است و در یک شرکت کار می‌کند که مشاور شرکت عمران است. ولی در آینده ممکن است در یک چنین جایی هم مشغول به کار شود. او در بخش دیگری از صحبت‌های خود خطاب به خبرنگاران گفته است «برای درآوردن حرص شما هم شده، پسرم را جای بهتر هم می‌برم!»
مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد از مشاهده پلنگ در دو نوبت در کنار جاده یاسوج به سی‌سخت خبر داد.
مدیرکل مدیریت بحران اصفهان گفت: حوالی ساعت ۱۶ امروز در برج خنک‌کنندۀ نیروگاه برق اصفهان آتش‌سوزی رخ داد و این واحد نیروگاه از مدار خارج شد. با تلاش ۳۰ گروه آتش‌نشانی پس از مدتی آتش اطفا شد و حادثه مصدوم یا فوتی نداشت.
مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: دو روز پیش یک پلنگ در منطقه سفیدکوه تصویربرداری شده که یک بز کوهی را شکار کرده و در حال بالا کشیدن آن از ارتفاع است.
یک کارشناس سیاسی سودان هنگام گفتگوی زنده با شبکه اسکای نیوز عربی بر اثر حملات خمپاره‌ای برای لحظاتی به زیر میز پناه برد. صبح امروز، چهارشنبه درگیری‌ها بین ارتش سودان و نیرو‌های واکنش سریع در اطراف فرماندهی کل از سرگرفته شد. این در حالی است که از سوی طرف‌های بین المللی آتش بسی ۲۴ ساعته در سودان برقرار شده بود. در همین حال مدیرکل سازمان جهانی بهداشت روز سه‌شنبه اعلام کرد، تعداد کشته‌های درگیری‌ها در سودان به ۲۷۰ تن و زخمی‌ها به ۲۶۰۰ تن رسیده است.
ایمان شمسایی مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی به ویدئوی سیلی زدن به خبرنگار تبریزی واکنش نشان داد.
غلامرضا ابدالی؛ مدیرکل دفتر مدیریتی و حفاظت از حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست گفت: تشخیص دامپزشکان این است که اگر نارسایی کلیوی برطرف نشود هر ۲۴ ساعت باید پیروز را دیالیز کنیم.
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: بارش سنگین برف در چهارمحال و بختیاری تا روز پنج شنبه ادامه دارد و امکان بیشتر شدن ارتفاع برف از ساختمان ها زیاد است. با توجه به اعلام وضعیت اضطراری تا اطلاع بعدی به کوهرنگ سفر نکنید./ تسنیم
منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اظهار داشت: بنا بر اعلام شهروندان به یگان‌های امدادی صداهای ناهنجاری طی سه الی چهار مرحله در محدوده امام خمینی شنیده شده است.
منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اظهار داشت: بنا بر اعلام شهروندان به یگان‌های امدادی صداهای ناهنجاری طی سه الی چهار مرحله در محدوده امام خمینی شنیده شده است.
مدیرکل محیط زیست تهران انتشار گاز متان ناشی از زباله سوزی در شهر تهران را تایید کرد. /صداوسیما
هر ساله در تهران کمیته اضطرار کاهش آلودگی هوای تهران در روز‌های آلوده تصمیماتی برای کاهش بار آلودگی هوا می‌گیرد از جمله ممنوعیت تردد شبانه کامیون‌ها در تهران و ممنوعیت فعالیت واحد‌های تولید شن و ماسه و کارخانه‌های سیمان. بنا به اظهارات سعید محمودی مدیرکل سابق اداره کحیط زیست استان تهران این تصمیمات به درستی اجرا نمی‌شود.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان گفت: ۲ توله یوزپلنگ پیدا شده در منطقه پناهگاه حیات وحش توران ماده هستند و این مهم، امید را برای افزایش جمعیت این گونه ارزشمند تقویت کرده است.
خدیجه کریمی،‌ مدیر کل امور بین‌الملل معاونت زنان و خانواده جمهوری اسلامی ایران در نشست ویژه شورای حقوق بشر سازمان ملل که منجر به صدور قطع‌نامه ضد ایرانی شد، نطقش را گم کرد!
شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: ۱۰ گروه امدادی و آتش نشانی از شهر‌های مبارکه، بهارستان و اصفهان برای کنترل آتش سوزی به شرکت تولید روغن موتور خودرو در شهرک صنعتی مبارکه اعزام شده اند. به دلیل وسعت حجم آتش سوزی تعداد زیادی خودروی سنگین اطفای حریق به این کارخانه اعزام شدند.
مدیرکل پزشکی قانونی تهران گفت: درباره کوتاه‌ترین زمان اعلام علت مرگ مرحومه مهسا امینی، گفت: با توجه به اینکه آزمایش‌های انجام شده بخشی آسیب شناسی است، حدود دو الی سه هفته فرایند آزمایش‌ها انجام می‌شود و پس از این مدت علت فوت به مقام قضایی اعلام می‌شود.
مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: با پیگیری‌های انجام شده توسط محیط زیست از طریق فرمانداری‌های حوزه سیستان و سایر مراجع مرتبط مشخص شده تصاویر منتشره ربطی به حوزه سیستان و به خصوص شهرستان هامون ندارد.
مدیرکل کمیسیون‌های پزشکی، سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: درسه ماهه نخست سال جاری ۴۰۴ جلسه کمیسیون های تخصصی پزشکی قانونی به شکل ویدئوکنفرانس وبدون نیاز به مراجعه حضوری طرفین پرونده برگزار شد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: بررسی‌های میدانی برای ارزیابی خسارات صورت می‌گیرد، خوشبختانه تلفات جانی اتفاق نیفتاد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ