اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با حضور در محل بیمارستان‌های رازی و امام خمینی (ره) از نزدیک در جریان روند درمان دانش آموزان مسموم شهرستان هفتکل قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز- مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: قرار است یک هزار و ۶۰۰ آموزگار در استان جذب شوند و تلاش می کنیم اغلب آنها تا مهرماه مشغول به کار شوند.
اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: آموزش و پرورش خوزستان ۱۰ پله رشد در توسعه هنرستان‌ها در سطح ملی داشته است و به عنوان استان دوم در این زمینه شناخته می‌شود.
اهواز - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان بر ضرورت تسریع در روند راه اندازی هنرستان‌های جوار نفت و حفاری در استان تاکید کرد.
اهواز - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از آغاز فعالیت مدارس این استان از روز دوشنبه چهاردهم فروردین ماه خبر داد.
اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: در هفته «جوان» از ۱۶۴ مدیر، معاون و معلم جوان موفق در آموزش و پرورش استان تجلیل خواهد شد.
اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: آموزش و پرورش باید با نقش آفرینی فعال خود نسبت به ترویج فرهنگ قرآنی و معارف اهل بی عصمت و طهارت در میان دانش آموزان اقدام کند.
اهواز - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: هیچ کدام از دانش آموزان مسموم شده خوزستانی مشکل حاد ندارد و حال عمومی آنها مساعد است.
اهواز - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: هیچکدام از دانش آموزان مسموم شده خوزستانی مشکل حادی ندارد و حال عمومی آنها مساعد است.
اهواز - مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان از تحصیل ۶ هزار دانش آموز این استان در مدارس صدرا وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی خبر داد.
اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان به اجرای طرح توانمندسازی اجتماعی دانش آموزان «نماد» در استان اشاره کرد و گفت: بالغ بر ۴ هزار و ۳۰۳ مدرسه خوزستان تحت پوشش این طرح قرار گرفته‌اند.
اهواز - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: هنرستان کار و دانش شهدای شمخانی در خرمشهر با حضور وزیر آموزش و پرورش امروز افتتاح شد.
اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اعلام اینکه بالغ بر ۵۰هزار متر مربع به فضاهای ورزشی دانش آموزی افزوده شد، گفت: بیش از ۷۰۰میلیارد ریال تجهیزات کارگاهی به هنرستان‌های استان اختصاص یافت.
اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به عضویت ۳۷ هزار نفر در شوراهای انجمن اولیا و مربیان مدارس گفت: بیش از ۶ هزار شورای انجمن اولیا و مربیان در مدارس استان تشکیل شد.
اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: یک هزار و ۵۰۰ نفر از دانش‌آموزان استعداد درخشان کشور به صورت ویژه به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.
اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: ۱۶ مرکز رفاهی و اردوگاهی آموزش و پرورش خوزستان آماده پذیرش میهمانان نوروزی در ایام نوروز در استان هستند.
اهواز - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: اجرایی شدن طرح شهید محمودوند گام مهمی در راستای کاهش میزان آمار دانش آموزان بازمانده از تحصیل است.
اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: افزایش میزان تاب‌آوری اجتماعی دانش آموزان در برابر آسیب‌های اجتماعی یک ضرورت بوده که باید گام‌های علمی در زمینه برداشته شود.
اهواز - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: طرح جهش کیفیت و عدالت آموزشی یکی از طرح‌های راهبردی آموزش و پرورش خوزستان در راستای ارتقای شاخص‌های کیفی آموزشی و تربیتی است.
اهواز - مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان گفت: خوزستان ۲ هزار و ۸۴۰ شهید دانش‌آموز تقدیم انقلاب کرده است.
اهواز - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: امتحانات نهایی دی ماه در استان شاهد حضور ۸۲ هزار نفر درس در قالب ۲۰ هزار و ۲۰۰ دانش آموز بود.
اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: مسابقات فوتبال دانش آموزان پسر متوسطه دوم کشور از ۲۳ بهمن ماه تا ۲ اسفند ماه سال جاری به میزبانی شهرستان‌های آبادان و خرمشهر برگزار خواهد شد.
اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: طرح جهش کیفیت و عدالت آموزشی یکی از طرح‌های عملکردی که اکنون در سطح مدارس مناطق و نواحی آموزش و پرورش خوزستان در حال اجرا است.
مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان با ضرورت برپایی اردوهای راهیان پیشرفت دانش آموزی گفت: دانش آموزان به عنوان نسل آینده ساز کشور باید با پیشرفت‌های میهن اسلامی در ابعاد مختلف آشنا شوند.
ایذه- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: دلیل هجمه‌های دشمنان، رشد علمی فزاینده کشور به دست جوانان و نوجوانان است‌.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ