مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش گفت: قانون رتبه‌بندی معلمان اولین تجربه آموزش‌وپرورش بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
والدین می‌توانند ۳ صندوق سهامی از ۳۵ صندوق لیست شده در سامانه خدمات دولت را انتخاب کنند
نخستین روز از مسابقات دوومیدانی یونیورسیاد دانشجویان جهان با راهیابی حمیدرضا کیا به فینال پرش سه گام و ناکامی دونده نیمه استقامت ایران در رسیدن به خط پایان برگزار شد.
نخستین روز از مسابقات دوومیدانی یونیورسیاد دانشجویان جهان با راهیابی حمیدرضا کیا به فینال پرش سه گام و ناکامی دونده نیمه استقامت ایران در رسیدن به خط پایان برگزار شد.
حمیدرضا کیا به فینال پرش سه گام یونیورسیاد راه یافت
گام اول لاغر شدن سریع، کاهش مصرف قند و نشاسته‌ها یا کربوهیدرات‌هاست. برای این کار باید از کربوهیدرات‌های تصفیه‌شده در رژیم غذایی کاست و به‌جای آن‌ها از غلات کامل استفاده کرد.
مدیران باشگاه مس رفسنجان از سه گزینه نهایی خود برای حضور در راس کادر فنی تیم فوتبال رونمایی کرده‌اند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس یازدهم سه گام اساسی و مهم برای حل مشکل مسکن برداشته است.
رشت- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان با اشاره به اختتامیه رویداد ملی «سه گام» گفت: در این مراسم سه هنرمند گیلانی شایسته تقدیر شدند.
تساوی استقلال برابر صنعت نفت که آبی پوشان را از کورس سه مدعی قهرمانی دور کرد، برای سرخپوشان انگیزه اش شد تا با پیروزی برابر پیکان به صدر جدول برگردند و همچنان شانس اول قهرمانی باشند.
شاگردان یحیی گل‌محمدی که با بردن دربی در موقعیت «برتر» میان سه مدعی قهرمانی قرار گرفتند، برای این که به خواسته شان برسند باید سه گام برای بالا بردن جام بردارند که اولین آن بردن پیکان است.
لوپز-لیرا گفت: در حال حاضر، ChatGPT به داده‌هایی فراتر از تاریخ آموزش خود در سپتامبر ۲۰۲۱ دسترسی ندارد و این یعنی، ابزار هوش مصنوعی OpenAI با ترند‌های اخیر بازار، اخبار یا تحولاتی که می‌توانند تاثیر قابل توجهی بر قیمت سهام و تصمیم‌ها سرمایه‌گذاری داشته باشند، آشنا نیست.
تیم تحت هدایت امیر قلعه نویی در اولین گام برابر روسیه، سرحال و امیدوارکننده نشان داد.
تیم فوتبال جوانان ایران در اولین بازی مرحله گروهی قهرمانی زیر 20 سال آسیا با تک گل حزباوی موفق به شکست قطری‌ها شد.
سه گام ایران خودرو در همکاری با زنجیره تامین/ تولید 900 هزار دستگاه خودرو در 1402
نماینده ادوار مجلس با اشاره به سه اقدام ضروری برای تحقق گام دوم انقلاب گفت: کار مهم در گام بعدی انقلاب آن است که توسعه شعاری جای خود را به توسعه عملیاتی بدهد.
سه آزادکار کشورمان در دومین روز از تورنمنت رنکینگ‌دار زاگرب کرواسی با پیروزی در دور نخست همراه بودند.
سه وزنه‌بردار ایران یک گام تا سهمیه المپیک پاریس
پیوند طراحان و تولیدکنندگان منسوجات سنتی و صنایع دستی مرتبط در طراحی لباس امروز ایرانی در رویداد ملی «سه گام» به مدت ۳ ماه در گالری سعدآباد برقرار می‌شود.
پادکست ورزش سه، ویژه جام‌جهانی، روز دوم جام در حالی آغاز شد که ایران متحمل سنگین ترین شکست تاریخ حضورش در جام‌جهانی شد، در ادامه هم ولز و انگلیس در یک بازی متوسط به تساوری رسیدن، سنگال هم در حالی که مستحق شکست نبود از هلند دو گل دریافت کرد.
تیم ملی فوتبال ایران در اولین گام در شرایطی برابر انگلیس قرار خواهد گرفت که کی روش ترکیب خود را برای این جدال مشخص کرد.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران بعد از سه پیروزی مقتدرانه در مرحله گروهی به ترتیب برابر پاراگوئه، آمریکا و ژاپن با اقتدار به نیمه‌نهایی رسید
مدیران‌عامل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با حضور در غرفه شرکت اطلاع‌رسانی و آموزش بورس در نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۲۲ به سوالاتی از قیبل زمان ارزش‌گذاری و واگذاری بلوک مدیریتی سرخ‌آبی‌ها و کاهشی بودن قیمت سهام باشگاه‌ها پاسخ دادند.
مسابقات پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان از امروز دوشنبه در اسپانیا در حال برگزاری است.
تیم ملی بسکتبال سه نفره دختران زیر ۱۷ سال ایران در اولین دیدار خود از کاپ آسیا شکست خورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ