مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی و بهره‌وری نیروی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از برگزاری دوره آموزشی «طرح رهیاری باشگاه کارآفرینان نوجوان» با همکاری وزارت آموزش و پرورش خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر دفاع اوکراین می‌گوید که آموزش‌ خلبانان اوکراینی برای هدایت هواپیماهای اف ۱۶ آمریکایی تا مرحله تکمیلی زمان زیادی نیاز خواهد داشت.
خبرنگاران در ورود به مراسم روز خبرنگار باشگاه سپاهان با بنرهای جالبی مواجه شدند.
آموزش خطرات مین به ۱۱۵ هزار و ۶۹۲ مهاجر افغانستانی از سوی هلال احمر ارائه شد.
به دنبال رأی اخیر دیوان عدالت اداری سقف سنی برای ورود به دانشگاه فرهنگیان شکسته می‌شود و حداکثر سن ورود به دانشگاه فرهنگیان دیگر ۲۴ سال نیست.
اهواز- نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: تربیت نسلی انقلابی و فعال در عرصه‌های علمی کشور از جمله مهمترین مأموریت‌های آموزش و پرورش است.
برنامه دولت سیزدهم ازابتدای استقرار ایجادسالانه یک میلیون شغل بوده و هرسال درابتدا سال برنامه‌ریزی شده وتقسیم تعهدات دستگاهی واستانی انجام می‌شود و وزرای کار وکشور به استان‌ها ابلاغ می‌کنند.
بامیه‌هایی با پوسته سبز رنگ بخرید. بامیه کهنه و آبکی نخرید. بامیه‌های ترد و کوچک را خریداری کنید. بامیه را بو کنید، پوسته تازه بامیه باید دارای بوی خوب و طبیعی باشد. از خرید بامیه‌های بیش از حد رسیده و لکه دار و بسیار نرم خودداری کنید.
بامیه‌هایی با پوسته سبز رنگ بخرید. بامیه کهنه و آبکی نخرید. بامیه‌های ترد و کوچک را خریداری کنید. بامیه را بو کنید، پوسته تازه بامیه باید دارای بوی خوب و طبیعی باشد. از خرید بامیه‌های بیش از حد رسیده و لکه دار و بسیار نرم خودداری کنید.
رئیس جمعیت هلال‌احمر در اختتامیه اردوی انگیزشی-آموزشی کارآفرینی کسب و کارهای خانگی ویژه دختران طرح ملی یاس (یاران آسیب‌ستیز) هلال‌احمر، بر حمایت از اجرای طرح و تداوم و توسعه آن تاکید کرد.
معاون جوانان و دانشجویی سازمان جوانان هلال‌احمر گفت: اردوهای انگیزشی آموزشی کارآفرینی در دستور کار است و دوره‌ها به صورت بوت کمپ برگزار می‌شود.
آموزش زبان چینی در مدارس؛ ظاهرا شهر خراب دیگری در پیش است!
دانه‌های فلفل قرمز معمولاً به راحتی جوانه می‌زنند. می‌توانید بذر فلفل را به صورت آنلاین هم بخرید، یا خودتان از فلفل چیلی رسیده برداشت کنید. بهتر است برای برداشتن دانه فلفل تند را انتخاب کنید، ابتدا دستکش بپوشید و آن را از وسط نصف کنید. دانه‌ها را با دست بردارید و در یک ظرف پلاستیکی کم عمق قرار دهید. سپس بگذارید حدود یک هفته در محلی با تهویه مناسب مانند آشپزخانه خشک شوند.
کوتاه کردن مو توسط خودتان یک از راه‌های عالی برای تغییر چهره می‌باشد و گاهی اوقات هیچ نیازی به مراجعه به سالن آرایشی نیست.
احمد محمودزاده، رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش می‌گوید شهریه‌ها از ۵ میلیون تا ۴۸ میلیون تومان متغیر است. البته پرداخت این ارقام برای خانواده‌ها به‌ویژه والدین دارای چند فرزند ساده نیست، اما به گفته محمدحسن آصفری نماینده اراک در مجلس، رقم شهریه مدارس از این اعداد بسیار بالاتر بوده و هزینه ۷۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان است. مبالغی که به بهانه آموزش یوگا، زبان، استخر و... دریافت می‌شود.
اگر دلتان می‌خواهد باغبانی و کاشت گل و گیاه را امتحان کنید؛ کاشت نعناع و ریحان برای شروع کار عالی است.
رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک: مشکل مردودی بیشتر در مناطقی که دو زبانه هستند مشاهده می‌شود و اتفاقا قانون گذار در سند تحول بنیادین آموزش به این مسئله فکر کرده و پیش‌بینی‌هایی داشته است که دوره پیش دبستانی در مناطق دو زبانه با حمایت دولت برگزار شود. منتها محدودیت اعتبارات مانع از این می‌شود که بتوانیم همه کودکان را در این مناطق پوشش دهیم.
معاون زنان رئیس جمهور با بیان اینکه زنان ایرانی در آموزش، پژوهش، سلامت، کار آفرینی پیشرو هستند، گفت: در برنامه هفتم توسعه اقدامات خوبی برای ارتقای بیشتر زنان در نظر گرفته شده است.
سرپرست کمیته کشوری تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: باید مباحث « کارآفرینی و نوآوری» در سرفصل های آموزشی دانشجویان اضافه شود.
بانک کارآفرین به‌عنوان نخستین بانک خصوصی موفق شد تا استاندارد آموزشی بین‌المللی ایزو ۲۹۹۹۳ را دریافت کند.
بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام، فیلم‌های آموزشی مربوط به اشتغال را تولید و در اختیار کارآفرینان قرار می‌دهد.
وزیر فرهنگ سوریه مساله بی‌سوادی در زنان را از چالش‌هایی دانست که بعد از شرایط جنگ رو به افزایش گذاشته است و همچنین در مورد آموزش مهارت‌های کارآفرینی در زندان زنان مطالبی را بیان کرد.
«امیر رجبلو» به دلیل بیماری ژنتیکی به نام اس‌ام‌آی بدو تولد اختلال در راه رفتن و ناتوانی جسمی پیدا کرد و از همان بچگی در خانه آن هم تا پایه سوم راهنمایی درس خواند. بعد از آن خودآموز آموزش دید و با استفاده از هوش ذاتی استارتاپ راه‌اندازی کرد و حالا بیش از ۲۰۰ سایت طراحی و اکنون یک تیم ۴۰ نفره را رهبری می‌کند و در رویداد بین‌المللی «Toy» سال «بیست‌بیست» یکی از ۲۰ جوان برتر دنیا در حوزه کارآفرینی شده است.
دبیر کل مجمع کارآفرینان ایران و رئیس دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران تفاهم‌نامه همکاری مشترک در زمینه‌های آموزشی، پژوهشی، مشاوره‌ای و خدمات علمی امضا کردند.
شهردار منطقه ۱۳ گفت: مرکز توانمندسازی و مهارت آموزی زنان کارآفرین با رویکرد اشتغال زایی وحمایت از تولید و مشاغل خانگی به همت اداره بانوان در مجموعه شهربانو این منطقه افتتاح و راه اندازی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ