مدیر کل آموزش و پرورش مازندران: در حال حاضر مدیر مدرسه تذکر کتبی داده شد و برخورد‌های اداری دیگر نیز صورت خواهد گرفت. همچنین شورا بر عدم صلاحیت معلم مربوطه و قطع همکاری با وی رای داد و ایشان از روز یکشنبه هفته آینده اجازه حضور و تدریس در مدرسه را ندارد و به احتمال مجوز فعالیت این مدرسه نیز لغو شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرید امیری برادر وحید امیری از این به بعد پیراهن سبز رنگ خیبر را بر تن می کند.
آیت الله علی معلمی نماینده استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائم شهر گفت: کیفر هم باید بازدارندگی داشته باشد. جریمه کردن با مبلغ این مشکل را حل نمی‌کند. متأسفانه اجرای حدود را در جامعه جدی نگرفتیم اگر اجرای حدود واقعا جدی گرفته می‌شد آمار سرقت و شرارت افزایش پیدا نمی‌کرد... در هرصورت یک قانون‌گذار باید به طور جدی قانون وضع کند. این‌ها تعزیر نیاز دارد. این بی‌حجابی‌ها نیاز به تعزیرات دارد و بهترین تعزیرات شلاق است نه پول.
وزیر آموزش و پرورش گفت: ما در آموزش و پرورش تربیت معلم برای نقش آفرینی در جامعه را اصلی‌ترین وظیفه خود می‌دانیم.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: معلم نباید خود را بی نیاز از آموزش‌های ضمن خدمت بداند و معلمان باید در کنار فعالیت‌های روزمره به فراگیری اصول تعلیم و تربیت بپردازند.
سمنان- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان، گفت: در هفته معلم از ۱۲ معلم نمونه کشوری تقدیر به عمل آمد که یک نفر این معلمان از استان بود.
سمنان- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان، گفت: در هفته معلم از ۱۲ معلم نمونه کشوری تقدیر به عمل آمد که یک نفر این معلمان از استان بود.
روایتی از یک معلم وظیفه شناس دهه هفتادی که برای تدریس به منزل دانش آموز بیمارش می‌رود.
روایتی از یک معلم وظیفه شناس دهه هفتادی که برای تدریس به منزل دانش آموز بیمارش می‌رود.
فرمانده فراجا ، در آئین تجلیل از اساتید و مدرسان فرماندهی انتظامی کشور گفت: معلم خوب با درآمیختن علم و معنا و معرفت، بر دل‌ها حکومت می‌کند.
معلم نیکوکار با حمایت مادی و معنوی از ۳۱۵ فرزند یتیم و محسنین، عمل به توصیه‌های قرآنی را در صدر امورات زندگی خود قرار داده است.
معلم خیر کرمانی گفت: معتقدم خداوند روزی یک این کودکان یتیم را در روزی ما قرار داده است.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس یازدهم افتخار دارد که یکی از مهم‌ترین مطالبات فرهنگیان عزیز یعنی قانون رتبه‌بندی معلمان را با پیگیری شبانه روزی تصویب کند.
آموزش و پرورش در کمترین حالت به بیش از سیصد هزار معلم جدید نیاز دارد این در حالی است که فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان به مراتب عددی کمتر از این بوده و عده ای هم سالانه بازنشسته می شوند.
تعداد دنبال کنندگان حساب اینستاگرام صدف صفر زاده تا قبل از ماجرای جنجالی کلیپ گنگستر شهر آمل آنگونه که شنیده ام شاید به بیست هزار نفر هم نمی‌رسید. معجزه، اما زمانی برای این معلم شمالی روی داد که -آگاهانه یا غیر آگاهانه- آن کلیپ چند دقیقه‌ای گنگستر شهر آمل از طریق حساب اینستاگرامش منتشر شد.
در این طرح معلمان داوطلب پانزده جلسه دو ساعته خارج از ساعت کلاس و مدرسه به صورت جهادی برگزار می‌کنند.
به گفته مقامات، یک دانش آموز نوجوان روز چهارشنبه معلم خود را در مدرسه ای در جنوب غربی فرانسه با ضربات چاقو کشت.
به نظر می‌رسد با نزدیک شدن به ماه‌های پایانی مجلس یازدهم و آغاز کورس انتخابات مجلس، دخالت‌های نمایندگان علیرغم نص صریح قانونی و فرمایش مقام معظم رهبری در عدم دخالت نمایندگان در امور عزل و نصب‌ها، شورای نگهبان به سه نماینده مجلس در مازندران تذکر و کارت زرد داده است.
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران درباره موضوع قطع همکاری معلم قائمشهری بابت انتشار کلیپی با محتوای نامناسب گفت: این خانم معلم اخراج نشده بود که مجدد به کار دعوت شود و فردا در محل کار خود حاضر خواهد بود و همکاری با وی ادامه دارد.
استاندار مازندران: پس از ارسال درخواست آیت‌الله‌معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و پدر دو شهیدوالامقام و همچنین ابراز ندامت معلم و عدم دقت به محتوای موسیقی از سوی ایشان، با بازگشت این معلم به کلاس درس در روز مبعث پیامبر رحمت، موافقت گردید.
باشگاه نساجی مازندران در نامه ای سرگشاده در خصوص سوءتفاهمات اخیر بابت معلم مازندرانی و استخدام او توضیحی ارائه کرد.
باشگاه نساجی مازندران در نامه ای سرگشاده در خصوص سوتفاهمات اخیر بابت معلم جوان مازندرانی و استخدام او توضیحاتی ارائه کرده است.
ساری- ریزش سنگ‌های معلق و رانش گذر از جاده‌های کوهستانی مازندران را برای کاربران و رهگذران پر خطر کرده است.
ضعف در زیرساخت‌ها و کامل نبودن زنجیره تولید تا مصرف ، باعث شده است که محصولات و کالاهای صادراتی مازندران روی هوا و دریا و زمین بلاتکلیف باشند!
معابر پیرامون میدان امام حسین (ع) و خیابان انقلاب حد فاصل پل چوبی تا میدان و خیابان مازندران، خیابان ۱۷ شهریور حد فاصل میدان امام حسین (ع) تا خیابان شوش، خیابان شوش حد فاصل خیابان ۱۷ شهریور تا میدان شوش در هر دو مسیر بطور کامل، خیابان فدائیان اسلام از میدان شوش تا میدان حرم در هر دو مسیر، خیابان قم تا محدوده میدان فرمانداری بطور کامل، محدوده درب‌های ضلع شرقی، غربی و جنوبی حرم بطور کامل، خیابان ۲۴ متری حدفاصل میدان حرم تا خیابان سازمان آب، جاده ورامین حدفاصل سه راه ورامین تا میدان معلم در هر دو مسیر، خیابان شهرداری حد فاصل خیابان رجائی تا میدان مدرس محدودیت دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ