طبق جدیدترین گزارش اسپید تست جایگاه ایران در کشورهایی با بیشترین میانه سرعت اینترنت موبایل با یک پله سقوط مشخص شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
براساس جدیدترین گزارش اسپید تست جایگاه ایران در رده بندی اینترنت موبایل ماه جولای نسبت به ماه گذشته هیچ تغییری نکرده است. میانه سرعت اینترنت موبایل کشور نیز ۳۳.۴۴مگابیت برثانیه است.
کشور ژاپن با ۱۱۷ دانشگاه بیشترین تعداد دانشگاه را در این رتبه‌بندی دارد و پاکستان با ۸ دانشگاه جدید و ترکیه با ۷ دانشگاه جدید بیشترین تعداد دانشگاه‌های جدید را در رتبه‌بندی تایمز آسیایی جاری داشته‌اند.
با اعلام رده بندی جدید تیم های آسیایی، پرسپولیس و استقلال در جمع 10 تیم برتر آسیا قرار دارند.
وزیر جدید آموزش و پرورش در شرایطی سکان بزرگترین وزارت‌خانه کشور را به عهده گرفته که این نظام آموزشی با مشکلات قابل توجهی رو به رو است.
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: رتبه بندی کیفی اپراتورها به زودی اعلام می‌شود.
تبریز-سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: رتبه بندی معلمان در مراحل پایانی اجرایی خود قرار دارد اما ۷۵ هزار نفر معلم داریم که رتبه ندارند و کارنامه این افراد دیده نمی شود.
میامی- نماینده شاهرود و میامی در مجلس ضمن انتقاد به عملکرد وزارت آموزش و پرورش، گفت: رتبه بندی در مجلس به بهترین شکل تصویب، اما وزارتخانه در تنظیم آئین نامه نتوانست خوب عمل کند.
میامی- نماینده شاهرود و میامی در مجلس ضمن انتقاد به عملکرد وزارت آموزش و پرورش، گفت: رتبه بندی در مجلس به بهترین شکل تصویب، اما وزارتخانه در تنظیم آئین نامه نتوانست خوب عمل کند.
رشت - نماینده رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اجرای ناقص رتبه‌بندی معلمین موجب عزل ۲ وزیر شد، گفت: اجرای ناقص و مساله‌دار طرح رتبه‌بندی معلمان چالش جدی آموزش و پرورش است.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش از امکان بارگذاری مدارک جدید معلمان در اعتراض به رتبه بندی خبر داد.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش از امکان بارگزاری مدارک جدید در اعتراض به رتبه بندی خبر داد.
فرهنگیان در خصوص رتبه بندی معلمان این پرسش را دارند که آیا ممکن است رتبه بندی با اصلاح تمام نقاط ضعفش اجرایی شود یا خیر؟
‏آذری جهرمی وزیر سابق ارتباطات نوشت: خیلی از اساتید بزرگ دانشگاه‌های کشور، دلسوزانه از نظام رتبه بندی مبتنی بر تعداد مقالات گلایه دارند. کاش نشست رییس جمهور محترم با «جمعی از دانشمندان یک درصد برتر جهان» تلنگری باشد برای اصلاح جدی نظام رتبه‌بندی اساتید در دانشگاه‌های ایران.
سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش گفت: به زودی قابلیت‌های جدیدی برای بارگذاری مدارک و مستندات در مواد اعتراضی، به نرم افزار مربوطه اضافه می‌شود.
چند تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز نقطه نظرات خود را درباره بررسی علل و عوامل تأخیر در پرداخت حقوق اسفند ماه ۱۴۰۱ فرهنگیان مطرح کردند.
وزیر آموزش و پرورش اعتراض در خصوص رتبه بندی معلمان را حق معلمان دانست و گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۲ برای همکاران عزیزمان همان رتبه‌ای که دارند پرداخت‌ها صورت خواهد گرفت.
سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات‌وحش از آغاز رتبه بندی ۷۰ باغ وحش کشور و رصد کامل آنها طی یک برنامه جدید خبر داد.
شورای رقابت در اطلاعیه ای ضمن تشرریح جزئیات دستورالعمل تنظیم قیمت تاکید کرد که ثبت نام و فروش خودروی سواری صرفاً از طریق سامانه یکپارچه فروش و در چارچوب مصوب شورا انجام شود.
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: رتبه بندی حدود یک میلیون نفر معلم کار سختی است، اما با جدیت در حال عملیاتی شدن است.
کرج- وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه فرآیند رتبه‌بندی معلمان در حال طی کردن مراحل خود است، گفت: دولت برای اجرایی کردن این امر اراده جدی دارد و معلمان نباید نگران باشند.
کرمان - وزیر آموزش و پرورش از برگزاری حضوری سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: اقدامات لازم در این زمینه در مدارس انجام شود.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از صدف، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از نیروی زمینی، بزرگراه یادگار امام (ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست، دارای ترافیک هستند.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار | دلالی کارت ملی رونق گرفت، ده اتفاق مهم برای بورس امروز چهارشنبه، افزایش سرمایه ۳۰۰ درصدی نماد بانکی، صنایع پیشتاز بورس کدامند؟، عملکرد ۱۲ ماهه شرکت‌های زیادی بر روی کدال نشست، نماد سرمایه‌گذاری‌های استانی سهام عدالت در بورس چرا و تا چه تاریخی تعلیق شدند؟، عرضه اولیه بعدی بازار سرمایه کدام نماد است؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
وکلای ملت در نشست امروز صحن ضمن انتخاب ۳ نفر از حقوقدانان جدید شورای نگهبان به اصلاح سازوکار توزیع اعتبارات محرومیت‌زدایی استان‌ها در قانون بودجه ۱۴۰۱ پرداختند که گامی در جهت توزیع عادلانه اعتبارات این بخش و توسعه مناطق محروم کشور محسوب می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ