معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: رتبه بندی حدود یک میلیون نفر معلم کار سختی است، اما با جدیت در حال عملیاتی شدن است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دومین روز از سی و یکمین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان با کسب یک مدال طلا و دو برنز دیگر برای نمایندگان ایران و ایستادن کاروان ایران در رده دهم رتبه بندی مدالی پایان یافت.
مدیرکل سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی امور پژوهشی وزارت علوم گفت:در نظام رتبه بندی وب آو ساینس یک رتبه علمی سقوط کردیم که یکی ازعلت های آن وجود تحریم ها و عدم چاپ مقالات ایران در برهی نشریه هاست.
نوشاد عالمیان با پیروزی ارزشمند مقابل نفر ۱۹ رتبه بندی دنیا از ژاپن در مسابقات کانتندر کرواسی شگفتی آفرید.
معاون سیاست گذاری واعتباربخشی سازمان فناوری اطلاعات گفت: به دنبال تدوین یک نظام ارزیابی و رتبه بندی پیام‌رسان‌های بومی هستیم تا پیام‌رسان‌ها به صورت دائمی رصد شوند.
روزنامه الرایه قطر با انتشار گزارشی به بررسی رتبه‌بندی باشگاه‌های آسیایی پرداخت.
‏آذری جهرمی وزیر سابق ارتباطات نوشت: خیلی از اساتید بزرگ دانشگاه‌های کشور، دلسوزانه از نظام رتبه بندی مبتنی بر تعداد مقالات گلایه دارند. کاش نشست رییس جمهور محترم با «جمعی از دانشمندان یک درصد برتر جهان» تلنگری باشد برای اصلاح جدی نظام رتبه‌بندی اساتید در دانشگاه‌های ایران.
یک کارشناس حوزه اقتصاد گفت: در تولید علم و نوآوری که از سوی پژوهشگران ایرانی انجام شده ایران در رتبه بندی فناوری در اغلب زمینه های اقتصادی در زمره ۱۰ کشور برتر جهان قرار گرفته است.
سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات‌وحش از آغاز رتبه بندی ۷۰ باغ وحش کشور و رصد کامل آنها طی یک برنامه جدید خبر داد.
طبق جدیدترین گزارش اسپید تست جایگاه ایران در کشور‌هایی با بیشترین میانه سرعت اینترنت موبایل با یک پله سقوط مشخص شده است.
طبق جدیدترین گزارش اسپید تست جایگاه ایران در کشورهایی با بیشترین میانه سرعت اینترنت موبایل با یک پله سقوط مشخص شده است.
آلومینیوم با یک پیروزی مهم توانست به رتبه پنجم جدول رده بندی صعود کند و رحمتی وضعیتی متفاوت با ابتدای لیگ را تجربه می کند.
همه ما عاشق یک پیتزای خوب منجمد شده هستیم، اما این غذا می‌تواند فشار خون شما را به شدت افزایش دهید. تنها با یک وعده خوردن پیتزای منجمد میزان سدیمی به اندازه دو روز نمک مصرفی را دریافت خواهید کرد.
اتحادیه فوتبال اروپا آخرین رنکینگ تیم‌های باشگاهی این قاره در سال میلادی 2022 را اعلام کرد. در این رده بندی رئال با یک پله سقوط به رتبه ششم رفت.
شهردار منطقه ۱۷ تهران از کاهش ۴۷ درصدی آمار تصادفات منجر به فوت در این منطقه نسبت به سال قبل از آن خبر داد و گفت: طبق رتبه بندی، منطقه ۱۷ رتبه یک را در کاهش تصادفات داشته است.
سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش درباره موضوع پرداختی های فرهنگیان در ماه آبان و آذر همچنین موضوع کسورات حقوق آنان توضیحاتی داد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: ما قول داده بودیم که احکام رتبه بندی را پس از تکمیل مدارک ۴۵ روزه صادر کنیم، اما دیدیم هر چه زودتر برای افرادی که مدارکشان پیچیدگی زیادی ندارد و از یک تا سه سال تنها سنوات دارند رتبه‌بندی‌هایشان را بتوانیم صادر کنیم. برای آن معلمانی که حائز رتبه‌های آموزشیار معلم و استادیار معلم هستند.
هفته نهم در حالی به پایان رسید که تکرار عدد شش را در رتبه بندی برترین‌های انفرادی شاهد هستیم.
جدیدترین گزارش اسپید تست از میانه سرعت جهانی اینترنت موبایل نشان می دهد جایگاه ایران یک پله رشد کرده، هرچند در بخش اینترنت ثابت جایگاه کشور با دو پله سقوط روبرو شده است.
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه چند روز قبل علی‌الحسابی بابت معوقات رتبه‌بندی برای معلمان وجهی واریز شد عنوان کرد: خیلی سوال می‌پرسند که چرا سامانه برای بارگذاری مدارک تعیین کردید و چرا باید مدارک را بارگذاری کنیم. خب از یک استاد دانشگاه همین حالا سوال کنید که یک رتبه می‌خواهید بگیرید چقدر طول می‌کشد؟ بیشتر از یک سال معمولا طول می‌کشد، اما ما می‌خواهیم برای ۸۱۰ هزار نفر، دو سه ماهه رتبه بندی را انجام دهیم. گفتیم از وقتی فرایند شما شروع شد، یک و نیم ماه بعد رتبه شما را تعیین می‌کنیم.
گزارش اسپیدتست در هفتمین ماه میلادی نشان می دهد هرچند جایگاه ایران در فهرست کشورهایی با بیشترین سرعت اینترنت موبایل ۲ پله رشد کرده اما در رده بندی اینترنت ثابت یک پله سقوط کرده است.
وزیر آموزش و پرورش درباره زمان دقیق اجرای رتبه بندی گفت: زمانبندی رتبه بندی اینگونه است که فرایند از ۲۶ ام مرداد شروع می‌شود. این فرایند برای هر فردی قاعدتا حداقل یک ماه است و نباید از زمان شروع کار، برای هر فرد بیش از ۱.۵ ماه به طول بینجامد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: ارزیابی هر یک از معلمان نباید بیشتر از یک ماه و نیم به طول بیانجامد.
«کارگروه اجرایی رتبه بندی معلمان» با صدور اطلاعه شمار یک خود اعلام کرد: میز کار رتبه بندی معلمان (ناظر ستادی) به طور رسمی آغاز به کار کرد.
این وضعیت از زمانی که الکسا به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های هلدینگ آمازون کوشش کرد، درآمدزایی‌اش را شدت بخشد، وخیم‌تر شد. الکسا در ازای خرید یک اشتراک که حق اشتراک سالیانه می‌توانست به هزاران دلار برسد، به وب‌سایت‌ها در رده بندی‌اش، رتبه می‌فروخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ