رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از صدف، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از نیروی زمینی، بزرگراه یادگار امام (ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست، دارای ترافیک هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس گزارش‌های میدانی، این یکی از پرتماشاگرترین و چه بسا شلوغترین بازی در تاریخ فوتبال تبریز بود.
رئیس یوفا، پس از گلایه‌های فرانکی دی‌یونگ، این موضوع را که یوفا با شلوغ‌تر کردن تقویم فوتبالی به دنبال پول بیشتر است رد کرد.
رئیس یوفا، پس از گلایه‌های فرانکی دی‌یونگ، این موضوع را که یوفا با شلوغ‌تر کردن تقویم فوتبالی به دنبال پول بیشتر است رد کرد.
خیابان لاله‌زار قدمتی به درازای تاریخ تحول پایتخت دارد. زمانی تنها یک باغ خارج از حصار طهماسبی بود و به‌مرور به یکی از شلوغ‌ترین و پررفت‌وآمدترین خیابان‌های تهران تبدیل شد. روزگاری مدرن‌ترین خیابان تهران نام داشت و بسیاری از اولین تجربه‌های مدرنیته را در حافظه خود ثبت کرده است.
طبق اعلام فدراسیون فوتبال، تیم امید ایران مسابقات غرب آسیا، مقدماتی جام ملت‌ها و المپیک و هم‌چنین مسابقات آسیایی هانگژو را پیش روی خود دارد.
تیم فوتبال مس کرمان طی هفته‌های اخیر عملکرد خوبی نداشت، تا حالا در آستانه سقوط قرار گرفته باشد.
مدیرعامل سازمان بهشت زهرا با بیان اینکه شهید علی‌وردی یک‌ماه قبل از شهادتش بر مزار خود در قطعه ۵۰ نماز خوانده بود، گفت: مزار او یکی از شلوغترین مزارهای گلزار شهدای بهشت زهرا (س) بوده است.
مدیرعامل سازمان بهشت زهرا با بیان اینکه شهید علی‌وردی یک‌ماه قبل از شهادتش بر مزار خود در قطعه ۵۰ نماز خوانده بود، گفت: مزار او یکی از شلوغترین مزارهای گلزار شهدای بهشت زهرا (س) بوده است.
با توجه به صحبت‌های امیر قلعه‌نویی نیمکت تیم ملی حداقل 4 یا 5 عضو جدید خواهد داشت.
اداره پست اولیه تهران که در خیابان امام خمینی (ره) قرار داشت در این وقت از سال با نزدیک شدن به سال نو مانند دوزندگی‌ها و شیرینی‌فروشی‌ها شلوغ‌ترین روز‌های خود را می‌گذراند.
فوق‌ستاره نیجریه‌ای ناپولی یک بار دیگر کیفیت استثنایی خود را به رخ حریفی اروپایی کشید.
محاسباتی از میانگین اتلاف وقت روزانه تهرانی‌‌‌ها در ترافیک وجود دارد که این مقدار را نزدیک ۴۰‌دقیقه اعلام کرده است. با این حال برآوردهای جدید نشان می‌دهد این مقدار تا یک ساعت نیز می‌‌‌رسد. مبتنی بر این برآورد جدید شهروندان شاغل تهرانی معادل حدود ۴۰ روز کاری در هر سال را باید در ترافیک سنگین سپری کنند که مقدار قابل‌توجهی است.
به مناسبت فرا رسیدن سال جدید میلادی، باشگاه سپاهان طی مراسمی از کادرفنی، بازیکنان و عوامل مسیحی این باشگاه تجلیل کرد.
استادیوم ۹۷۴ که سازه‌ای خاص و موقت محسوب می‌شود در شلوغ‌ترین روزهای دوحه میزبان بزرگ‌ترین فشن‌شو جهان خواهد بود.
این روزها جو شهر تهران و اغلب شهرهای کشور امنیتی‌تر از روزهای عادی است. در یکی از شلوغ‌ترین روزها، چند ساعت با یگان امنیتی سپاه پاسداران همراه شدیم، سوال پرسیدیم و پای حرف‌شان نشستیم.
سرپرست شرکت بهره‌برداری مترو تهران اعلام کرد: خط یک شلوغ‌ترین خط مترو، ایستگاه مترو میدان آزادی پرترددترین و ایستگاه شهر آفتاب خلوت‌ترین ایستگاه‌های مترو تهران هستند.
سرپرست شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با اشاره به افزایش آمار تردد مسافران نسبت به سال گذشته گفت: خط یک شلوغ‌ترین خط مترو تهران است.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، بعد از شکست مقابل نیوکسل، گفت تفاوت دو تیم به علت شلوغی بیشتر برنامه‌های بازی‌های چلسی در هفته‌های اخیر بوده است.
با حضور امید ابراهیمی، شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان تمرین عصر تیم ملی شلوغ‌تر از هر زمان دیگری خواهد بود.
این روزها محله گلشهر مشهد از همیشه شلوغ‌تر و پر جنب و جوش‌تر است؛ چون زائرین افغانستانی اربعین در تکاپوی رفتن به کربلا هستند و هر یک دنبال کاری. مجله مهر از فلکه دوم گلشهر گزارش می‌دهد.
سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: از ۳ روز گذشته مرز مهران شلوغ‌ترین مرز کشور بود و پر از ماشین شده است. جمعیت زیادی در اینجا حاضر هستند؛ و جمعیت از پل زائر تا نقطه صفر مرزی پیاده مسیر را طی می‌کنند.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام در آستانه دیدار با مارسی در روز اول لیگ قهرمانان می‌گوید برنامه مسابقات تیمش شلوغ‌تر از رقبا است.
یحیی گل‌محمدی با شلوغترین کادرفنی چند سال اخیر خود تمرینات پرسپولیس را اداره می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ