سرپرست وزارت آموزش و پرورش از امکان بارگزاری مدارک جدید در اعتراض به رتبه بندی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با اعلام هیئت فوتبال تبریز، امکان حضور زنان در دیدار تراکتور - پرسپولیس به دلیل عدم وجود زیرساخت‌های لازم وجود ندارد.
با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و طی شدن همه مراحل و فرایند برگزاری آزمون‌ها شامل چاپ و ارسال دفترچه و پاسخنامه سوالات و همچنین عدم امکان تغییر و جابجایی زمان برگزاری، آزمون‌های اعلام شده قبلی در زمان و محل مقرر برگزار خواهد شد.
معاون صنایع‌دستی استان تهران از برگزاری برنامه تجربه‌گری صنایع‌دستی برای عموم علاقه‌مندان خبر داد.
نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: در حوزه‌های انتخابیه غیر از تهران، امکان برگزاری انتخابات تناسبی به دلیل رقابت بر سر دو یا چند کرسی ممکن نیست و این کار باعث افزایش رقابت و مشارکت می‌شود.
به دلیل اعلام عدم امکان برگزاری مسابقات به صورت همزمان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر از سوی نهادهای ذی ربط، مسابقات این هفته طبق برنامه اعلام شده قبلی برگزار می شود.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش از امکان بارگذاری مدارک جدید معلمان در اعتراض به رتبه بندی خبر داد.
معتمدکیا همچنین اعلام کرد که پرسپولیس و استقلال امکان آپلود مدارک جدید خود را خواهند داشت: این دو باشگاه می‌توانند در این راستا در سامانه صدور مجوز حرفه‌ای نسبت به بارگذاری و ارائه مدرک مثبته خود اقدام کنند.
به دنبال جنایت جدید رژیم صهیونیستی در نابلس که منجر به شهادت ۱۱ نفر و مجروح شدن بیش از ۱۰۰ نفر شد، تمام استان‌های کرانه باختری امروز دست به اعتصاب گسترده زدند. این اعتصاب تمام ابعاد زندگی را مختل نموده چرا که طی آن تمام مدارس، دانشگاه‌ها، بانک‌ها و اماکن تجاری تعطیل شده است و در عین حال برای افزایش سطح تقابل با صهیونیست‌ها و برگزاری تظاهرات خشم فراخوان گسترده‌ای داده شده است.
او قبول داشت که با توجه به حضور پررنگ‌تر گشت ارشاد در خیابان‌ها نارضایتی‌هایی به وجود آمده و امکان دارد حتی یک زن چادری هم با این برخوردها مخالفت کند اما نمی‌توان از چارچوب‌ها گذر کرد و آزادی محدود به روسری نمی‌ماند. خان محمدی در مورد امکان داشتن یا نداشتن برگزاری رفراندوم در مورد حجاب هم گفت: رفراندوم نیاز ندارد که!
تیم پرسپولیس امروز امکان برگزاری تمرین در ورزشگاه کاظمی را نخواهد داشت.
عبدالله معتمدی، درباره آخرین وضعیت دانشجویان ممنوع‌الورود گفت: دانشگاه علامه‌طباطبائی حدود ۱۰ دانشجوی ممنوع‌الورود در زمان دوره آموزش داشت که امکان حضور در امتحانات به این افراد اطلاع‌رسانی شده است.
سخنگوی کرملین بیان داشت: در حال حاضر هیچ‌گونه تماس مقدماتی بین روسیه و آمریکا در خصوص امکان برگزاری یک نشست بین ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و جو بایدن رئیس جمهور آمریکا وجود ندارد.
اصفهان- اعضای تیم فوتبال نوجوانان زنیت سن‌پترزبورگ روسیه که برای برگزاری اردوی تدارکاتی به اصفهان سفر کرده‌اند، روز پنجشنبه از اماکن تاریخی این شهر بازدید کردند.
ساعاتی بعد از آنکه وزیر آموزش و پرورش از برگزاری «غیر حضوری» مدارس ابراز تاسف کرد و یادآور شد که امکان استفاده از شبکه شاد موجب شده که دانش آموزان از درس عقب نمانند و این موضوع جای خوشحالی دارد، در مراکز برخی استان های کشورمان جلساتی برگزار شد که با توجه به تداوم آلودگی هوا و شدت گرفتن آن، رای به تعطیلی مدارس و دانشگاه ها برای فردا و حتی پس فردا دادند.
محمدعلی وکیلی، مدیرمسوول روزنامه «ابتکار» از رییس قوه قضاییه درخواست کرد که تا زمان برگزاری دادگاه «جهان صنعت»، با اختیارات حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای این روزنامه امکان انتشار داشته باشد.
گویا تعدادی از مربیان و بازیکنان پرسپولیس فعلاً ممنوع‌الخروج هستند و به همین خاطر عملاً امکان برگزاری اردوی خارجی هم وجود ندارد!
محققان کشور با بررسی امکان تولید جریان الکتریکی از بارگذاری تناوبی کششی و کمانش حاصل از آن، در پیزوالکتریک PVDF، درصدد تولید محصولاتی هستند که با حرکات بدن انسان محصولاتی شارژی تولید کنند.
عضو شورای شهر تهران گفت: در شهر آفتاب امکان پذیرش نمایشگاه‌های بزرگ بیش از پیش وجود داشته و بهانه‌ای برای ادامه این به‌هم ریختگی شهری که به واسطه برگزاری نمایشگاه‌ها ایجاد شده وجود ندارد.
دبیر کمیسیون دانشجویی و خوابگاه‌های استان همدان بیان کرد: تصمیم بر این بود تا دانشگاه‌ها تا دو هفته به صورت غیرحضوری فعالیت کنند، اما در حال حاضر به علت عدم امکان استفاده از اینترنت، امکان برگزاری کلاس‌های مجازی وجود ندارد بنابراین کلاس‌ها در هفته ابتدایی مهرماه تعطیل است.
بازگشت سرمربی پرتغالی به نیمکت تیم ملی فوتبال ایران بار دیگر برگزاری تمرینات را با حضور نفرات خاص امکان پذیر کرد.
سخنگوی دولت اعلام کرد: با توجه به پایان مهلت سه‌ماهه سرپرستی وزارت رفاه، رئیس‌جمهوری از رهبر انقلاب درخواست کردند تا برگزاری جلسه رای اعتماد، سرپرست کنونی امکان فعالیت داشته باشد که این درخواست مورد موافقت معظم‌له قرار گرفت.
ائتلاف دولت قانون تاکید کرد که بدون تحقق برخی شروط امکان برگزاری انتخابات زود هنگام وجود ندارد.
معمولاً از ۲ هفته پس از تولد تا ۳ ماهگی یک جریان ثابت از دوستان و خانواده برای ملاقات با نوزاد به خانه شما می‌آیند که تعیین حد و مرز نزدیک شدن به او برای حفظ سلامتی اش چالش برانگیز است و نیاز دارد جایگاه خود را به عنوان والدین جدیدی بیابید.
رئیس سازمان سینمایی، در حالی از ادغام جشنواره‌های ملی و جهانی فیلم فجر پس از شش دوره برگزاری مجزا از سال ۱۴۰۱ خبر داد که مشخص نیست، آیا پس از این اقدام بخش بین المللی جشنواره که اکنون در قالب جشنواره جهانی فجر، به عنوان یکی از پانزده جشنواره معتبر بین المللی در فیاپف به ثبت رسیده، امکان حفظ این موقعیت را خواهد داشت یا به کل این جایگاه سلب می‌شود؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ