وکلای ملت در نشست امروز صحن ضمن انتخاب ۳ نفر از حقوقدانان جدید شورای نگهبان به اصلاح سازوکار توزیع اعتبارات محرومیت‌زدایی استان‌ها در قانون بودجه ۱۴۰۱ پرداختند که گامی در جهت توزیع عادلانه اعتبارات این بخش و توسعه مناطق محروم کشور محسوب می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تبریز-سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: رتبه بندی معلمان در مراحل پایانی اجرایی خود قرار دارد اما ۷۵ هزار نفر معلم داریم که رتبه ندارند و کارنامه این افراد دیده نمی شود.
میامی- نماینده شاهرود و میامی در مجلس ضمن انتقاد به عملکرد وزارت آموزش و پرورش، گفت: رتبه بندی در مجلس به بهترین شکل تصویب، اما وزارتخانه در تنظیم آئین نامه نتوانست خوب عمل کند.
اهواز- استاندار خوزستان گفت: طرح رتبه بندی یکی از برنامه‌های دولت برای ارتقای منزلت معلمان است که در این راستا نقص‌هایی در اجرا وجود داشت که در حال تکمیل و اصلاح است.
چند تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز نقطه نظرات خود را درباره بررسی علل و عوامل تأخیر در پرداخت حقوق اسفند ماه ۱۴۰۱ فرهنگیان مطرح کردند.
دیوان محاسبات کشور با صدور نامه‌ای خطاب به وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد که محاسبه و پرداخت مزایای رتبه بندی معلمان طرح مهرآفرین از ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ قابا اجرا است.
وزیر آموزش و پرورش گفت: رتبه بندی معلمان اجرا شد و هیچ کس نگفت شروعش در راستای سند تحول بنیادین بوده و همه پرسیدند چقدر به حقوق اضافه شد.
سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: هیأت‌های ممیزه رتبه بندی برای تعیین امتیاز نهایی و تعیین رتبه مشمولان اقدام کنند.
دامغان- نماینده دامغان در مجلس شورای اسلامی، گفت: همه معلمان طرح مهرآفرین بدون برگزاری آزمون مجدد مشمول رتبه بندی معلمان شدند.
رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: منابع اجرای رتبه‌بندی معلمان آماده شده و منتظر صدور احکام حقوق معلمان از سوی آموزش و پرورش هستیم.
رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: منابع اجرای رتبه‌بندی معلمان آماده شده و منتظر صدور احکام حقوق معلمان از سوی آموزش و پرورش هستیم.
رئیس جمهور گفت: دولت تلاش کرده است با اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان و اجرایی کردن سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش به ارتقای بهره‌وری در نظام آموزشی کشور کمک کند.
نوری در حاشیه جلسه هیات دولت در پاسخ به این سوال که پیش‌بینی شما از زمان اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان چه موقع است، تصریح کرد: برخی از همکاران ما مدارک لازم را هنوز بارگذاری نکرده‌اند.
شیراز - نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی از نحوه اجرای قانون رتبه بندی معلمان انتقاد کرد و گفت: اجرای ضعیف آموزش و پرورش، قانون رتبه بندی را از خاصیت انداخت.
پس از مشخص شدن شرایط رتبه بندی معلمان گروه‌هایی از جامعه فرهنگیان کشور بودند که نسبت به برخی بند‌های طرح رتبه بندی اعتراضاتی داشتند و مخالفت‌های خود را اعلام کردند.
نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: رئیس سازمان برنامه و بودجه باید نسبت به تأمین اعتبار برای اجرای دقیق و کامل رتبه بندی معلمان اقدام کند.
نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: رئیس سازمان برنامه و بودجه باید نسبت به تأمین اعتبار برای اجرای دقیق و کامل رتبه بندی معلمان اقدام کند.
نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه امروز قانون رتبه‌بندی معلمان سلیقه‌ای اجرا می‌شود و شامل بخشی از معلمان نمی‌شود.
وزیر آموزش و پرورش گفت: اجرای رتبه‌بندی به دلیل تنگنای مالی در ابتدای دولت سیزدهم امکان‌پذیر نبود، اما چون شعار رئیس‌جمهور و تلاش ایشان بر این بود و آموزش و پرورش را در اولویت قرار داده بود رتبه‌بندی به مرحله اجرایی رسید. بر اساس ماده یک قانون، هدف رتبه‌بندی اول ارتقای کیفیت تعلیم و تربیت و دوم ارتقای صلاحیت معلمی و بعد از آن اصلاح نظام پرداخت است. معلمان و جامعه فرهنگیان دست‌به‌دست هم خواهند داد تا این سه هدف حتما محقق شود.
سخنگوی وزارت آموزش‌وپرورش از اجرای طرح رتبه بندی معلمان از ۲۶ مردادماه سال‌جاری خبر داد و گفت: معلمان به پنج رتبه تقسیم خواهند شد.
سخنگوی وزارت آموزش‌وپرورش از اجرای طرح رتبه بندی معلمان از ۲۶ مردادماه سال‌جاری خبر داد و گفت: معلمان به پنج رتبه تقسیم خواهند شد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: از فردا سامانه اجرایی قانون رتبه بندی معلمان راه اندازی خواهد شد.
۲ شرکت خودرویی سهامداران خود را برای شرکت در مجمع عمومی عادی سالیانه فراخواندند. این مجامع چه زمانی و به چه منظوری برگزار خواهد شد؟
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار | دلالی کارت ملی رونق گرفت، ده اتفاق مهم برای بورس امروز چهارشنبه، افزایش سرمایه ۳۰۰ درصدی نماد بانکی، صنایع پیشتاز بورس کدامند؟، عملکرد ۱۲ ماهه شرکت‌های زیادی بر روی کدال نشست، نماد سرمایه‌گذاری‌های استانی سهام عدالت در بورس چرا و تا چه تاریخی تعلیق شدند؟، عرضه اولیه بعدی بازار سرمایه کدام نماد است؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
ماجرای رتبه بندی معلمان در نوع خود، مدالی زرین در شیوه تصمیم گیری مسئولان بود، اما متاسفانه در اجرا متوقف شد. دولتیان بدانند، هر ریالی که خرج آموزش و پرورش بشود، چندین و چند برابر در فرهنگ و اقتصاد، بهداشت و درمان و حتی امنیت صرفه جویی خواهد شد و به جیب دولت برمی‌گردد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ