سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات‌وحش از آغاز رتبه بندی ۷۰ باغ وحش کشور و رصد کامل آنها طی یک برنامه جدید خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دفترچه‌های راهنمای انتخاب رشته در همه گروه‌های آزمایشی حداکثر تا روز یکشنبه به تاریخ ۱۴۰۲/۵/۲۹ در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان منتشر خواهد شد و انتخاب رشته از طریق سامانه جامع آزمون سراسری برای همه گروه‌های آزمایشی از روز سه‌شنبه به تاریخ ۱۴۰۲/۵/۳۱ آغاز و تا روز شنبه به تاریخ ۱۴۰۲/۶/۴ ادامه خواهد داشت.
رقابت‌های دوچرخه سواری قهرمانی پیست آسیا در حالی از صبح امروز در مالزی آغاز شد که رکابزنان کشورمان با ایستادن در رتبه آخر ماده تیم اسپرینت شروع ناامیدکننده ای داشتند.
زارعی خاطر نشان کرد: پس از آنکه به اعتراضات افراد توسط هیئت ممیزه رسیدگی می‌شود؛ رتبه استحقاقی تعیین می‌شود. از تاریخ تعیین استحقاق به فرد ثبت می‌شود رتبه استحقاقی تعلق می‌گیرد. رتبه پیش از استحقاق همان رتبه‌ای است که تاکنون برای وی ثبت شده و کسی که به رتبه خود اعتراض دارد اعتراض خود را طبق ماده ۱۴ اعلام می‌کند.
رئیس سنجش و پایش آموزش‌وپرورش گفت: بازنگری و رسیدگی به اعتراضات معلمان از امروز آغاز شد و مدت زمان آن بستگی به نوع اعتراض صورت گرفته دارد.
نوری تصریح کرد: جا دارد از رئیس‌جمهور تشکر کنم که ساعت‌ها وقت گذاشتند تا این موضوع که با اختلالی در پایان سال مواجه بود و از فرهنگیان و خانواده‌های آنان نیز عذرخواهی می‌کنم، حل شود.
وزیر آموزش و پرورش از آغاز پرداخت معوقات رتبه بندی معلمان از ساعتی قبل و توسط بانک های عامل خبر داد.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه طی ۱۱ ماه گذشته کار سخت و طاقت فرسایی برای اجرای رتبه بندی انجام شد گفت: خوشبختانه طی ۱۱ ماه گذشته ۷۳ درصد رتبه بندی انجام شد، اما برای پرداخت حقوق اسفندماه با توجه به اینکه رتبه‌های واقعی و قطعی را صادر کردیم اختلاف مبنایی محاسباتی با سازمان برنامه و بودجه داشتیم و لذا قرار شد حقوق اسفندماه به صورت علی الحساب واریز شود.
امیر قلعه‌نویی برای آخرین بار در دوران حضورش در گل‌گهر، در نشست خبری حاضر شد و درباره آغاز همکاری‌اش با تیم ملی ایران صحبت کرد.
اصفهان- مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش گفت: اعضای هیئت ممیزه تعیین شده است تا رتبه نهایی معلمان را مشخص کرده و پس از تأیید رتبه‌های واقعی احکام مربوطه صادر شوند.
حالا یک‌سال و چندماهی از حضور یوسف نوری در وزارتخانه آموزش‌وپرورش می‌گذرد و همچنان این وزارتخانه با مشکلات متعددی دست‌وپنجه نرم می‌کند؛ از لایحه رتبه‌بندی معلم‌ها گرفته تا مشکل ریشه‌دار کمبود فضای آموزشی و نیروی انسانی و تعطیلی‌های متعددی که از دوران کرونا آغاز شد و به آلودگی هوا کشیده شد.
در آغاز دوباره رقابت های لیگ برتر، تیم های مسی لیگ در دربی استان کرمان به مصاف هم می روند.
روسیه از آغاز مذاکرات بین دولت و مخالفان ونزوئلا استقبال کرد و آن را گامی روبه جلو دانست.
قزوین - وزیر آموزش و پرورش از صدور احکام رتبه بندی معلمان در مهرماه خبر داد و گفت: رتبه بندی معلمان آغاز شده و تعدادی از احکام آنها در این ماه صادر می‌شود.
در آخرین رنکینگ فیفا قبل از آغاز جام جهانی که چند روز دیگر به صورت رسمی اعلام می شود، ایران در رتبه بیستم قرار دارد.
آبادان - وزیر آموزش و پرورش گفت: هزار و ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تغذیه رایگان دانش آموزی اختصاص یافته است و از هفته آینده روند توزیع آغاز می‌شود.
در این فیلم، جزئیات آغاز به کار سامانه رتبه‌بندی معلمان از زبان ستاری فرد، سخنگوی سازمان آموزش و پرورش را مشاهده می‌نمایید
سرپرست دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش گفت: به منظور حفظ عدالت در ورود اطلاعات و جلوگیری از افزایش بیش از حد بار سامانه، اینگونه برنامه ریزی کرده‌ایم که هر رقم کدملی از سمت راست (اولین رقم سمت راست کد ملی) ۲.۵ روز کاری برای ثبت نام فرصت داشته باشد و امروز از صفر شروع می‌شود تا به کد ۹ برسیم. جدول زمانبندی مشخص شده است. با این حال پس از اتمام این زمان نیز فرصت دوباره‌ای به همه همکاران که موفق به ثبت نام نشده‌اند داده می‌شود و جای استرس و نگرانی نیست.
وزیر آموزش و پرورش گفت: سامانه‌ای برای بارگذاری اطلاعات فرهنگیان از سه روز دیگر ۲۶ مرداد راه اندازی می‌شود.
یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش گفت: آئین نامه رتبه بندی معلمان ۱۵ دی ماه به تصویب نهایی رسید و ۲۶ همین ماه سامانه برای بارگذاری مدارک معلمان راه اندازی خواهد شد.
وزیر آموزش و پرورش درباره زمان دقیق اجرای رتبه بندی گفت: زمانبندی رتبه بندی اینگونه است که فرایند از ۲۶ ام مرداد شروع می‌شود. این فرایند برای هر فردی قاعدتا حداقل یک ماه است و نباید از زمان شروع کار، برای هر فرد بیش از ۱.۵ ماه به طول بینجامد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: ایراد آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان رفع و فرایند اجرای طرح نظام رتبه‌بندی معلمان شروع شده است.
کرمان - وزیر آموزش و پرورش از برگزاری حضوری سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: اقدامات لازم در این زمینه در مدارس انجام شود.
«کارگروه اجرایی رتبه بندی معلمان» با صدور اطلاعه شمار یک خود اعلام کرد: میز کار رتبه بندی معلمان (ناظر ستادی) به طور رسمی آغاز به کار کرد.
وزیر آموزش و پرورش درخصوص رفع 15 ایراد آیین نامه قانون رتبه بندی معلمان در دولت گفت: طی جلساتی که در دولت برگزار شد، 10 ایراد آیین نامه رتبه بندی معلمان پس از تصویب در هیات دولت به هیات تطبیق مصوبات اعلام شد. برهمین اساس اجرای قانون رتبه بندی معلمان از فردا آغاز خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ