تبریز-سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: رتبه بندی معلمان در مراحل پایانی اجرایی خود قرار دارد اما ۷۵ هزار نفر معلم داریم که رتبه ندارند و کارنامه این افراد دیده نمی شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از تشکیل قرارگاه فرماندهی رتبه بندی معلمان استان برای پیگیری بهتر امور، خبر داد.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: مرجعیت معلم به رفتار خود معلم وابسته است و مشکل معیشت معلم باید توسط مجلس و دولت حل شود، اما در این میان نباید از منزلت و مرجعیت معلم غفلت کنیم.
میامی- نماینده شاهرود و میامی در مجلس ضمن انتقاد به عملکرد وزارت آموزش و پرورش، گفت: رتبه بندی در مجلس به بهترین شکل تصویب، اما وزارتخانه در تنظیم آئین نامه نتوانست خوب عمل کند.
اهواز- استاندار خوزستان گفت: طرح رتبه بندی یکی از برنامه‌های دولت برای ارتقای منزلت معلمان است که در این راستا نقص‌هایی در اجرا وجود داشت که در حال تکمیل و اصلاح است.
سرپرست آموزش و پرورش گفت: در فرآیندی که در کنار رتبه‌بندی برقرار شده است، مدارک و مستندات برای کنترل کیفیت دوباره بررسی می‌شوند.
فرهنگیان در خصوص رتبه بندی معلمان این پرسش را دارند که آیا ممکن است رتبه بندی با اصلاح تمام نقاط ضعفش اجرایی شود یا خیر؟
تنها چند ساعت مانده به سال نو فرهنگیان معوقات خود از طرح رتبه بندی و ترمیم حقوق را دریافت نکردند.
تنها چند ساعت مانده به سال نو فرهنگیان معوقات خود از طرح رتبه بندی و ترمیم حقوق را دریافت نکردند.
وزیر آموزش و پرورش گفت: طبیعی است که رتبه بندی که برای اولین بار در حال انجام است مقداری با کندی پیش برود و ابهامات موجود در آن شفاف شود.
وزیر آموزش و پرورش گفت: رتبه بندی معلمان اجرا شد و هیچ کس نگفت شروعش در راستای سند تحول بنیادین بوده و همه پرسیدند چقدر به حقوق اضافه شد.
بیرجند-رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه رتبه بندی معلمان بعد از ۱۱ سال کاملاً اجرایی شد، گفت: احکام بیش از ۹۰ درصد معلمان خراسان جنوبی صادر شده است.
مشهد ـ وزیر آموزش و پرورش گفت: قانون رتبه بندی معلمان، ارتقای نظام تعلیم و تربیت را به همراه دارد.
دامغان- نماینده دامغان در مجلس شورای اسلامی، گفت: همه معلمان طرح مهرآفرین بدون برگزاری آزمون مجدد مشمول رتبه بندی معلمان شدند.
رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: منابع اجرای رتبه‌بندی معلمان آماده شده و منتظر صدور احکام حقوق معلمان از سوی آموزش و پرورش هستیم.
کرج- وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه فرآیند رتبه‌بندی معلمان در حال طی کردن مراحل خود است، گفت: دولت برای اجرایی کردن این امر اراده جدی دارد و معلمان نباید نگران باشند.
آبادان - وزیر آموزش و پرورش گفت: هزار و ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تغذیه رایگان دانش آموزی اختصاص یافته است و از هفته آینده روند توزیع آغاز می‌شود.
معلمانی که با وجود سابقه کار طولانی، طی کردن مراحل متعدد استخدام و پشت سر گذاشتن هزاران ساعت دوره ضمن خدمت نمی‌توانند درک کنند چرا باید احکام آنها با دیگر معلمان فرق کند.
علی نیکزاد نایب رئیس مجلس، آئین نامه رتبه‌بندی معلمان را مغایر با مصوبه مجلس دانسته و گفت: هیئت تطبیق مصوبات با قوانین مجلس، حذف معلمان طرح مهرآفرین را از قانون رتبه بندی مغایر با مصوبه مجلس دانسته است؛ بنابراین دولت باید در تدوین آئین نامه‌ها کلیات ذینفعان و قوانین را در نظر بگیرد.
سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از شروع به فعالیت سامانه رتبه بندی معلمان در روز چهارشنبه ۲۶ مرداد خبر داد.
سخنگوی وزارت آموزش‌وپرورش از اجرای طرح رتبه بندی معلمان از ۲۶ مردادماه سال‌جاری خبر داد و گفت: معلمان به پنج رتبه تقسیم خواهند شد.
سخنگوی وزارت آموزش‌وپرورش از اجرای طرح رتبه بندی معلمان از ۲۶ مردادماه سال‌جاری خبر داد و گفت: معلمان به پنج رتبه تقسیم خواهند شد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: ارزیابی هر یک از معلمان نباید بیشتر از یک ماه و نیم به طول بیانجامد.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار | دلالی کارت ملی رونق گرفت، ده اتفاق مهم برای بورس امروز چهارشنبه، افزایش سرمایه ۳۰۰ درصدی نماد بانکی، صنایع پیشتاز بورس کدامند؟، عملکرد ۱۲ ماهه شرکت‌های زیادی بر روی کدال نشست، نماد سرمایه‌گذاری‌های استانی سهام عدالت در بورس چرا و تا چه تاریخی تعلیق شدند؟، عرضه اولیه بعدی بازار سرمایه کدام نماد است؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
وکلای ملت در نشست امروز صحن ضمن انتخاب ۳ نفر از حقوقدانان جدید شورای نگهبان به اصلاح سازوکار توزیع اعتبارات محرومیت‌زدایی استان‌ها در قانون بودجه ۱۴۰۱ پرداختند که گامی در جهت توزیع عادلانه اعتبارات این بخش و توسعه مناطق محروم کشور محسوب می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ