وزیر آموزش و پرورش اعتراض در خصوص رتبه بندی معلمان را حق معلمان دانست و گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۲ برای همکاران عزیزمان همان رتبه‌ای که دارند پرداخت‌ها صورت خواهد گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در شرایطی که بیش از یک سال از آغاز دوره جدید پرداخت یارانه نقدی به حساب سرپرستان خانوار می گذرد، قرار است امشب یارانه نقدی دوباره به حساب های بانکی واریز شود، البته با این نکته مهم که مبلغ واریزی برای افراد تفاوت هایی دارد.
مجتبی فریدونی، مدیرعامل سابق ذوب‌آهن، در یادداشتی به تغییرات جدید در ذوب‌آهن پرداخته است.
رضا مراد صحرایی، جانشین یوسف نوری شده است. تصدی او به وزارت آموزش و پرورش در شرایطی است که از اواخر سال گذشته تا کنون، مشکلات زیادی از جمله تعویق در پرداخت حقوق معلمان، پیرامون وزارت اموزش و پرورش وجود دارد. بنابراین، صحرایی برای اداره وزارتخانه تحت هدایت خود به طور حتم با چالش‌هایی جدی رو به رو خواهد شد.
اردیبهشت ماه سال گذشته بود که رئیس جمهور در گفتگو با مردم از سازوکار جدید پرداخت یارانه نقدی ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی در راستای مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها خبر داد. حال با گذشت یک سال از آن زمان، نرخ تورم سالانه کشور به نزدیکی ۵۰ درصد رسیده است.
یک مطالعه جدید به چگونگی ارتباط سکته مغزی و اختلالات شناختی پرداخته است. این تحقیق نشان داد که از هر ۳ نفری که سکته می‌کنند، ۱ نفر در عرض ۵ سال دچار زوال عقل می‌شوند.
طبق وعده مسئولان قرار است سهام عدالت متوفیان در اوایل سال جدید برای بازماندگان واریز شد. حال این سوال پیش می‌آید که زمان تحقق این وعده چه زمانی است؟
وقتی ما مجازات یک قاتل که این سر را در خیابان چرخانده و باعث رعب و وحشت جامعه شده است، ۲ سال حبس بدهیم نشان می‌دهد که ما در رابطه با این طور خشونت‌های خانگی ساده‌انگاری می‌کنیم. امروز اگریک نفر بگوید که شوهرم من را تهدید کرده که سرت را می‌بُرم، توجهی به آن نمی‌شود. اما اگر این قانون تصویب شود آن را جدی می‌گیرند.تامین امنیت زنان در برابر خشونت سنتی مانند خون‌بَس که تا به حال به آن پرداخته نشده بود، در این لایحه مطرح است.
وزیر آموزش و پرورش با عذرخواهی از تأخیر به وجود آمده در پرداخت معوقات فرهنگیان گفت: تمام تلاش ما بر این است تا آخر سال بخشی عظیمی از مطالبات فرهنگیان را در بخش‌های مختلف پرداخت کنیم تا آن‌ها با خیال راحت بتوانند سال جدید را با روحیه شاد و با طراوت آغاز کنند.
وزیر آموزش و پرورش با عذرخواهی از تأخیر به وجود آمده در پرداخت معوقات فرهنگیان گفت: تمام تلاش ما بر این است تا آخر سال بخشی عظیمی از مطالبات فرهنگیان را در بخش‌های مختلف پرداخت کنیم تا آن‌ها با خیال راحت بتوانند سال جدید را با روحیه شاد و با طراوت آغاز کنند.
دبیرکل کمیته ملی المپیک در حاشیه مجمع قایقرانی گفت: از سال آینده مبنای جدیدی را برای پرداخت بورسیه ورزشکاران ایرانی در کمیته بین‌المللی المپیک در نظر خواهیم گرفت.
ظاهرا قرارداد رونالدو با عربستانی‌ها نه ۲.۵ سال بلکه هفت سال و تا پایان جام جهانی ۲۰۳۰ است که قرار است عربستان میزبانی آن را بر عهده بگیرد. اینجا عدد درشت‌تر می‌شود و به همان ۵۰۰ میلیون یورو نزدیک می‌شود. اگر قرار به پرداخت سالانه ۷۰ میلیون یورو به رونالدو برای هفت سال باشد، بدیهی است که او سود کلانی در این هفت سال از کنار قراردادش با عربستانی‌ها به دست خواهد آورد. ضمن اینکه از این قرارداد هفت‌ساله، فقط ۲.۵ سالش رونالدو متعهد است که بازی کند و بقیه را به‌عنوان سفیر عربستان مشغول به کار می‌شود.
رئیس شورای شهر تهران گفت: امسال واگن جدید نخواهیم داشت و تمرکز بر نوسازی است و البته اگر در اسرع وقت مبلغ پرداخت شود، یک سال و نیم آینده ۶۳۰ واگن‌ از چین به ایران ارسال خواهد شد.
وزارت جهاد کشاورزی در یک اقدام حمایتی جدید در سال زراعی جاری به ازای هر هکتار اراضی زراعی در قالب طرح جهش تولید در دیمزارها ۵۰ هزار تومان برای کمک به حق بیمه کشاورزان پرداخت می‌کند.
به گفته معاون امور فنی صندوق بازنشستگی کشوری، شروع سال تحصیلی و فعالیت کاری و بازنشستگی در آموزش و پرورش، مهرماه است و از طرفی هم ابلاغ بازنشستگی معلمان دارای شرایط بازنشستگی را به همین تاریخ صادر می‌کنند؛ صندوق بازنشستگی در سال گذشته با تاخیر در برقراری و پرداخت حقوق مواجه شد و در آذر و دی، چندهزار بازنشسته بودند که پرونده‌هایشان از سوی وزارت آموزش‌و پرورش با تاخیر ارسال شده بود بنابراین چهارماه حقوق نگرفته بودند. او همچنین از مدیران آموزش و پرورش خواسته بود پرونده مشمولان زودتر از سوی این وزارتخانه ارسال شود.
سیزدهمین شرکت جدید سال با عرضه اولیه ۱۰ درصد سهام شرکت سوژمیران در نماد «فسوژ»، ۳۰ مهر در فرابورس وارد می‌شود. در این مطلب به همه آنچه درباره این شرکت باید بدانید پرداخته شده است.
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس از مکلف کردن دولت به تامین اعتبار لازم برای خرید گندم از گندمکاران با قیمت تضمینی و پرداخت آن به محض دریافت گندم، برای سال زراعی جدید خبر داد.
۱۰ سال قبل مقام معظم رهبری، دستور دادند که تمامی کودکان کشور، حتی کودکان مهاجران غیرقانونی باید از حق تحصیل برخوردار باشند. اما متاسفانه تاکنون این دستور اجرایی نشده و وعده‌های مسوولان فقط در حد شعار باقی مانده است. برای همین کودکان مهاجر و به خصوص آن‌هایی که مدارک اقامتی ندارند مجبور می‌شوند به مجموعه ما یا چند مدرسه مشابهی که در تهران وجود دارد مراجعه کنند و با پرداخت شهریه، به تحصیل‌شان ادامه دهند.
حاجی اسماعیلی نماینده اسبق کارگران در شورای عالی کار همچنین با اشاره به اینکه دولت در شش ماه دوم سال معوقات بازنشستگان را پرداخت خواهد کرد، ادامه داد: با توجه به اینکه در شش ماه اول سال به نوعی افزایش ۳۸ درصدی و به اضافه ۵۱۶ هزار تومان بازنشستگان پرداخت نشد، مقرر شده در ماه‌های آینده این مابه‌التفاوت به حساب بازنشستگان واریز شود، به طوریکه در نیمه دوم سال و در پایان هر ماه این کار انجام خواهد گرفت و تا پایان سال دولت بدهی خود به بازنشستگان در نیمه اول سال را پرداخت خواهد کرد که این موضوع از اهمیت بسزایی برخوردار است.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان در گفتگویی با تلویزیون پرتغال توضیحاتی درباره دلیل انتخاب سپاهان و همینطور ملاقات با ساپینتو سرمربی استقلال داشته است.
با توجه به آثار مالی و خسارت های قرارداد ویلموتس برای فدراسیون فوتبال، سونامی کمترین توصیف برای این قرارداد و بحران های ناشی از آن می باشد.
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، در پیامی پیروزی تیم تکواندو دختران نونهال کشور را تبریک گفت.
کمبود شدید پتاسیم می‌تواند زمینه‌ساز اختلالات ریتم قلب شود که بر شدت انقباضات و تنظیم آن‌ها تاثیر می‌گذارد. این اختلال در عملکرد قلب منجر به آریتمی می‌شود که ممکن است با تپش قلب، سرگیجه، نبض خیلی آهسته یا خیلی سریع، افت فشار خون، تنگی‌نفس یا درد قفسه سینه همراه باشد.
به صورت کلی خودرو‌های داخلی هزینه کارشناسی رنگ و بدنه کمتری را به نسب خودرو‌های خارجی و وارداتی برای مشتریان دارند، البته باید در این جا به یک نکته مهم اشاره کرد، کارشناسی رنگ و بدنه علاوه بر اینکه در محل واحد صنفی انجام می‌شود، به صورت اعزام کارشناس به محل نیز وجود دارد، معمولا خودرو‌های لوکس و وارداتی به محل مراجعه می‌کنند، تا با استفاده از وسائل و تجهیزاتی که در در محل کارشناسی وجود دارد، وضعیت رنگ و بدنه خودرو کارشناسی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ