نگران‌کننده‌ترین و عمیق‌ترین تهدید نهفته در مراسم ۲۲ بهمن امسال این است که چنین پنداشته شود دیگر نیاز به افق‌گشایی و اصلاح امور نیست. چرا که مطالبه‌هایی که تحت عنوان اعتراض مطرح می‌شدند، همه‌گی ساختگی و توطئه دشمنان بوده است. ملت واقعی آن‌هایی بوده و هستند که در روز ۲۲ بهمن در خیابان‌ها شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل سر دادند. آن‌های دیگر فریب‌خورده، ملحد و یا دست نشانده گروهک‌ها هستند. چنین تصوری از هم اکنون می‌تواند ناقوس بحران‌های فراگیر در آینده را به صدا در آورده و زمینه تشدید هر چه بیشتر بی‌نظمی‌ها در داخل باشد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیسی با بیان اینکه مردم ما امروز به‌رغم وجود برخی کمبودها و کاستی‌ها از همیشه امیدوارترند، تأکید کرد: گواه صدق این مدعا حضور گسترده آحاد مردم با سلایق مختلف در راهپیمایی باشکوه و عظیم ۲۲ بهمن امسال است.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تاکید کرد: تاکید شد که جمهوری اسلامی ایران نظامی متکی بر مردم است و ۲۲ بهمن بار دیگر آن را اثبات کرد.
خطیب نمازجمعه تهران گفت: ملت ایران در ۲۲ بهمن تاریخی امسال یک سیلی محکم به صورت سیاه استکبار جهانی و آمریکا زدند و محاسبات دشمن را به هم ریختند و اگر بعد از این هم به حماقت‌هایشان ادامه دهند آماده دریافت سیلی‌های بیشتری از ملت باشند.
خبر فوری نوشت: یک رسانه اصولگرا در اصفهان ویدئویی از خوانندگی مجری زن در جشن ۲۲ بهمن امسال شهرستان فلاورجان را منتشر کرد.قسمت کوتاهی از فیلم این مراسم که در حال پخش در شبکه های اجتماعی است!
رئیس جمهور در پی حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نوشت: علی‏رغم خیال خام توطئه‌گران، در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، جلوه‏‌های تازه‏‌ای از شور انقلابی و حماسه حضور به تصویر درآمد تا دنیا ببیند و بداند که آحاد مردم در میدان ایستاده است.
رئیس مرکز اورژانس تهران گفت: در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در تهران، ۸۶ نفر به نیروهای اورژانس مستقر در مسیرهای راهپیمایی مراجعه
رئیس جمهور ضمن قدردانی از حضور آگاهانه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: راهپیمایی امسال جلوه‌های تازه‌ای از شور انقلابی و حماسه حضور را به تصویر کشید.
مدیرکل دفتر مجلس و نمایندگان قوه قضائیه گفت: مردم نسبت به نظام و انقلاب تعصب دارند و حضور آنان در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بی‌نظیر بود.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: امسال خوشبختانه مردم با حضور آگاهانه و پررنگ خود نشان دادند که همواره پشتیبان نظام و انقلاب خود هستند.
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: حضور امسال مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نسبت به گذشته باشکوه‌تر و قدرتمندتر است.
مراسم راهپیمایی چهل‌وچهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بعد از دوسال شرایط کرونایی در ساعت ۹:۳۰ شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ همزمان در تهران و سراسر کشور با حضور اقشار مختلف مردم آغاز شد. راهپیمایان تهرانی به سمت مسیرهای منتهی به میدان آزادی حرکت کردند. سخنران مراسم ۲۲ بهمن امسال سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران است.
در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بخشی از دستاوردهای نظامی ایران در معرض دید عموم قرار گرفت.
شماری از مراجع عظام تقلید، از مردم دعوت كردند تا بار دیگر با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌،‌ انسجام ملی خود را در برابر دشمنان كشور به نمایش بگذارند.
وزارت دفاع در بیانیه ای با گرامیداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اعلام کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران به اذعان همگان قدرت برتر منطقه ای و موثر جهانی و دارای قدرت بازدارندگی بالاست.
تبریز- امام جمعه تبریز گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن جای تسویه حساب سیاسی داخلی نیست بلکه تسویه حساب با استکبار جهانی است و این مهم جز با حضور گسترده ممکن نیست پس تمام سلیقه‌ها بیایند.
رئیس ستاد مرکزی دهه فجر گفت: روز ۲۲ بهمن آزمون فیصله بخش ملت ایران در برابر جنگ ترکیبی دشمنان است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در ۱۴۰۰ شهر و ۳۸ هزار روستا برگزار خواهد شد که در تهران این مراسم از ساعت ۹ و نیم صبح آغاز و سخنران آن رئیس‌جمهور است.
همزمان با ۱۹ بهمن، سالروز بیعت تاریخی جمعی از همافران با امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۷، جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش صبح امروز (چهارشنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
رهبر معظم انقلاب ۲۲ بهمن امسال را مظهر اتحاد ملی خواندند و گفتند: به توفیق الهی ۲۲ بهمن امسال مظهر حضور، عزت، اعتماد مردم به یکدیگر و اتحاد ملی است.
همزمان با ۱۹ بهمن، سالروز بیعت تاریخی جمعی ازهمافران با امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۷، جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش صبح امروز (چهارشنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
با وجود تمامی اظهارات و اطمینان‌بخشی‌های مقام‌های دولتی، همچنان نگرانی‌ها نسبت به ابعاد طرح مولدسازی اموال دولتی ادامه دارد. حالا همه در انتظار هستند که رونمایی از فاز اول سایت مولدسازی که مقرر شده در ۲۲ بهمن باشد، را ببینند. انتظار ناظران و افکار عمومی این است که در روند واگذاری و مولدسازی (در معنای حقیقی آن و نه فروش اموال) شفافیت و اطلاع رسانی کامل وجود داشته باشد
سال نوی چینی از روز ۲۲ ژانویه (۲ بهمن) آغاز خواهد شد و امسال سال خرگوش خواهد بود. در فرهنگ چینی خرگوش نماد طول عمر، آرامش و موفقیت است. در ادامه می‌خواهیم ببینیم سال ۲۰۲۳ برای متولدین سال‌های مختلف چه در چنته خواهد داشت.
معاون فنی و عمرانی شهرداری گفت: فاز اول بزرگراه شهید بروجردی در ۲۲ بهمن امسال به بهره برداری خواهد رسید و فاز دوم این بزرگراه نیز سال آینده افتتاح خواهد شد.
پس از ۱۷ سال قرار است از ۲۲ بهمن امسال طرح پلاک سوم در کشور اجرایی شود، این طرح در مرحله طراحی «ریدر» قرار دارد تا بتواند از خروج سرمایه ملی جلوگیری کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ