رئیسی با بیان اینکه مردم ما امروز به‌رغم وجود برخی کمبودها و کاستی‌ها از همیشه امیدوارترند، تأکید کرد: گواه صدق این مدعا حضور گسترده آحاد مردم با سلایق مختلف در راهپیمایی باشکوه و عظیم ۲۲ بهمن امسال است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور خطاب به کارگزاران و مدیران دستگاه‌ها در کهگیلویه و بویراحمد کار و مدیریت جهادی را نیاز اصلی امروز دانست و تاکید کرد: نباید در ادارات شاهد روابط ناسالم، اعمال نفوذ و پارتی‌بازی باشیم؛ مردم انتظار دارند که ادارات و سازمان‌ها مسئولانه در خدمت آنها باشند و از هر گونه رابطه ناسالم پرهیز کنند.
در بیانیه‌ای که به نیابت از وزیر خارجه کنیا صادر شده آمده است: «رئیس‌جمهور ایران، عالیجناب رئیسی قرار بود برای یک سفر امروز وارد کنیا شود. این سفر قرار بود فرصتی برای بررسی و تقویت روابط دوجانبه در راستای منافع مردم دو کشور فراهم کند.»
رئیس قوه قضائیه گفت: در یک دوره‌ای رئیس جمهور می‌خواستند از زندانی بازدید کنند که مشکلاتی وجود داشت اما امروز ما خودمان به دنبال مسئولان می‌رویم و می‌گوییم بیایید و از سازمان و نهادهای قوه قضاییه بازدید کنید. معمولاً جلسات با کمیسیون‌های مجلس دو ساعت زمان می‌برد و در تمام این جلسات مشکلات مردم و آسیب‌های قوانین مطرح می‌شود. نشست های مشترک فهم مشترک نسبت به موضوعات ایجاد می کند.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند:حمایت مهاجرانی از وزارت خارجه در ماجرای تغییر سالن نشست خبری «بن فرحان» /رشیدی: وزیر کشور با معاون سیاسی برخورد جدی می‌کند / محسن آرمین: اصلاح‌طلبان اصرار دارند بهزاد نبوی ریاست جبهه اصلاحات را بر عهده گیرد/ قرائت خطبه عقد خواهر شهید مدافع حرم مجید قربانخانی توسط رهبر انقلاب و... را می‌خوانید.
سید ابراهیم رئیسی در جریان سفر به اندونزی، عصر امروز سه شنبه با حضور در مرکز اسلامی جاکارتا با جمعی از مردم اندونزی دیدار و گفتگو کردند.
آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران شامگاه امروز، تأکید کرد که ایمان مردم، راز پیروزی انقلاب اسلامی بوده است و به همین دلیل، دشمنان این ایمان را هدف قرار داده‌اند.
رئیسی صبح امروز (دهم اردیبهشت) در جلسه بررسی استیضاح سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت در مجلس شورای اسلامی گفت: از کسانی که وزیر را استیضاح کردند بخاطر پیگری دغدغه‌های مردم تشکر می‌کنم. تلقی ما در دولت این است که دوستان ما در مجلس به خاطر مسائلی که در حوزه‌های انتخابیه با آن مسائل درگیر هستند مواردی را در مجلس پیگیری می‌کنند.
رئیسی نمایندگان مجلس را بهترین مشاورین دولت در اداره کشور در حوزه‌های مختلف دانست و گفت: مردم از اختلاف و بگو مگو و حاشیه‌سازی به شدت خسته شده‌اند، امروز وظیفه دولت و مجلس این است که با حل مسائل مردم و فراهم کردن زمینه آسایش و نشاط آنان، موجبات افزایش سرمایه اجتماعی را فراهم کنند.
حسن رسولی فعال سیاسی اصلاح‌طلب می‌گوید: حیاتِ یک سال و چند ماههِ دولت رئیسی نشان داد، حاکمیت یک دست نه تنها علاج درد نیست، بلکه بحران‌های عدیده‌ای را علاوه بر بحران‌های فعلی پیش روی مردم و کشور قرار داد تا امروز به وضعیتی دچار شده‌ایم که دغدغه مردم «سفره حداقلی» شده است.
رئیس جمهور با بیان اینکه بر پایان تنش آبی در سراسر کشور متمرکز شده‌ایم، گفت: از امروز جیره‌بندی آب در بوشهر پایان یافت و آب گوارا به دست مردم خواهد رسید.
من وقتی به سازمان ملل رفتم، دبیرکل از من در دیداری عذرخواهی کرد و گفت که خیلی تلاش کردیم تحریم‌ها را نسبت به مردم ایران در مواجهه با کووید ۱۹ برداریم، اما موفق نشدیم و من گفتم آقای دبیرکل امروز علاوه بر اینکه مردم ما تا ۷۰ درصد واکسینه شدند، از تولیدکنندگان واکسن و صادرکنندگان آن هستیم.
تلاش برای تسهیل معیشت و ارتقای سطح رفاه و آسایش مردم از دیگر تاکیدات رئیس جمهور به اعضای هیئت دولت و مدیران دستگاه‌های اجرایی در جلسه امروز هیئت دولت بود.
سید ابراهیم رئیسی، ظهر امروز پنجشنبه در جریان دومین سفر دولت مردمی به استان دارالعباده یزد، با مردم این استان در میدان امیرچقماق دیدار کرد.
رئیس جمهور در جمع مردم اسلامشهر گفت: با پیشرفت‌های خوبی که در صنایع هسته‌ای و دفاعی، علم و تکنولوژی و نانو داشتیم، افتخارات بسیاری در عرصه‌های علمی جهان کسب کردیم، تصور دشمن این بود که با تهدید و تحریم، تولید در کشور دچار وقفه شود که انجام نشد
رئیس جمهور اظهار داشت: خانواده‌های شهدا و ایثارگران افتخاراتی برای کشور هستند و اساس قدرت و اقتدار نظام ما هم وجود مردم و جوانانی است که حاضرند مسئولیت بپذیرند و در مقابل دشمن به هیچ عنوان میدان را خالی نمی‌کنند.
رئیس جمهور با بیان اینکه امروز ایران و شهر‌های مختلف ما امن هستند، گفت: آمریکایی‌ها و دشمنان ما دنبال این بودند که با پیاده کردن نمونه کار‌های خود در لیبی و سوریه کشور را ناامن کنند، اما جز شکست نصیب شان نشد.
رییس‌جمهور گفت: دشمن می‌بیند که ۶ شرکت ایرانی موفق به تولید واکسن کرونا شده است و امروز صادر کننده آن هستیم. دشمن می‌خواهد همه زندگی و آب خوردن‌مان به برجام و قرارداد و تحریم‌ها گره بخورد، اما مردم عزیز خوزستان ظرف ۳ تا ۴ ماه مشکل آب شرب را حل کردند.
معاون رئیس جمهور گفت: اگر سرمایه اجتماعی و رابطه دولت و مردم به خاطر برخی کم کاری‌ها و تجمل گرایی عده‌ای از مسئولین قبلا دچار آسیب شده بود، امروز دولت با حضور در کنار مردم و برنامه ریزی برای رفع مشکلات کشور مصمم است با جلب رضایت عمومی هیچ فاصله‌ای بین دولت با مردم نباشد.
یادگار امام در تجدید میثاق رییس جمهور و اعضای دولت با آرمان‌های امام راحل گفت:سید حسن خمینی: امروز روز حمایت بیشتر از دولت و خدمت بیشتر به مردم است.
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران با اعلام اینکه تا بیست و یکم اردیبهشت‌ماه جاری بالغ بر، یک و نیم میلیون تن گندم از کشاورزان خریداری شده است، گفت: از ابتدای سال جاری تا امروز، 9271 میلیارد تومان به حساب گندمکاران واریز شده است.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: صنعت خودروسازی باید به استفاده از تفکر، ابداع و توانمندی شرکت های دانش بنیان قطعه‌ساز روی بیاورد و به رفع این معضلات بپردازد. آغاز دانش‌بنیان شدن صنعت خودرو باید از طریق داخلی‌سازی قطعات نیز انجام گیرد.
نشست علنی امروز (یکشنبه 22 خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در حالی ساعت 10 و 22 دقیقه صبح آغاز شد که نمایندگان مردم در ساعات ابتدایی، جلسه را به صورت غیر علنی با حضور 3 عضو کابینه دولت سیزدهم برگزار کردند
محمودصادقی سیاستمدار اصلاح‌طلب با انتقاد شدید از رفتارهای قهری دولت سیزدهم در موضوع حجاب گفت: دولت سیزدهم به جای اینکه به زندگی معیشتی مردم سر و سامان دهد، خود را مشغول به موضوع فرعی مقابله با حجاب کرده است. عده‌ای در دولت تلاش می‌کنند با رد گم کنی؛ مسائل فرعی را به عنوان اولویت جامعه امروز ایران معرفی کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ