رئیس جمهور در پی حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نوشت: علی‏رغم خیال خام توطئه‌گران، در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، جلوه‏‌های تازه‏‌ای از شور انقلابی و حماسه حضور به تصویر درآمد تا دنیا ببیند و بداند که آحاد مردم در میدان ایستاده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور در پی حمله تروریستی کور به حرم حضرت شاهچراغ (ع)، در پیامی این حادثه هولناک را به خانواده شهدا، مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت مرحوم حاج حسین قربانی دستجردی پدر بزرگوار شهیدان گرانقدر احمد، محمد و قاسم را به خانواده محترم این پدر فداکار تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت مادر شهیدان والامقام اسدالله، حیدر و امرالله اسدی، از افتخارآفرینان دوران دفاع مقدس را به خانواده آن مرحومه تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت ام‌الشهداء مرحومه شهربانو عباس آزاد، مادر بزرگوار شهیدان والامقام علی‌اکبر، علی‌اصغر و محمدرضا اصغری ترکانی را به خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام شیخ عفیف نابلسی را به سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت پدر بزرگوار شهید والامقام محمدناصر ناصری را به مردم استان خراسان جنوبی و به ویژه خانواده محترم این مرحوم تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت حاجیه خانم مهین زادشمس مادر شهیدان محمدحسن، علی‌اصغر و علی‌اکبر ایزدی را به مردم شریف استان فارس و به ویژه خانواده گرامی این بانوی مومنه تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت اندیشمند فرهیخته، دکتر عماد افروغ را به جامعه علمی و دانشگاهی کشور و به ویژه خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت همسر آیت‌الله مشکینی را به وی و خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت برادر کبگانیان را به وی و خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی با ارج نهادن به خدمات صادقانه مرحوم حسن غفوری‌فرد، درگذشت وی را به خانواده و عموم دوستدارانش تسلیت گفت.
مراسم تشییع پیکر صلاح الزواوی، سفیر سابق فلسطین در تهران، چهارشنبه ۳ اسفند با حضور سفیر فلسطین و سفیران مقیم تهران و سایر مقامات کشورمان در قطعه نام آوران بهشت زهرا برگزار شد. صلاح الزواوی روز دوشنبه در ۸۶ سالگی در یکی از بیمارستان‌های تهران درگذشت. در این مراسم سلام الزواوی سفیر فلسطین در تهران و دختر صلاح الزواوی نیز حضور داشت. حجت‌الاسلام حسن اختری، رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه و تعدادی از سفیران خارجی مقیم تهران در این مراسم حضور داشتند. در این مراسم، پیام حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان به مناسبت درگذشت صلاح الزواوی توسط سخنگوی وزارت خارجه قرائت شد.
در پی درگذشت مرحوم استاد دکتر سیدمحمد هاشمی، دکتر محمد دهقان، معاون حقوقی رئیس جمهور پیام تسلیتی صادر کرد.
معاون اول رئیس جمهور در پیامی درگذشت استاد کریمی مراغه‌ای را تسلیت گفت.
امیر قطر در پی وقوع زلزله شدید در جنوب ترکیه و جان باختن هزاران نفر، به رئیس جمهور این کشور پیام تسلیت فرستاد.
رئیس جمهور روسیه در پیام هایی جداگانه به رؤسای جمهور سوریه و ترکیه، در پی جان باختن شماری از مردم این دو کشور در زلزله بامداد امروز، تسلیت گفت.
امیرعبداللهیان در توئیتر نوشت: با حضور در بیمارستان از روند درمانی کارکنان سفارت جمهوری آذربایجان مطلع شدم. همچنین در تماس تلفنی با همکارم «جیحون بایراموف» وزیر خارجه جمهوری آذربایجان پیام تسلیت دکتر رئیسی را منتقل کردم.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت همسر آیت‌الله العظمی سبحانی را تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت پدر شهیدان گرانقدر جاسم، احمد و قاسم سعیدی را به خانواده آنان و مردم شهیدپرور خوزستان تسلیت گفت.
رئیس قوه قضاییه انتصاب سردار سرتیپ رادان به فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.
جو بایدن رئیس جمهور آمریکا پس از پیروزی تیم ملی کشورش برابر ایران، سخنرانی کوتاهی را برپا کرد.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام حاج سیدجعفر طباطبایی از اساتید حوزه علمیه خراسان و امام جماعت حرم مطهر امام رضا (ع) را به مردم و خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت والده معاون حقوقی رئیس جمهور را تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت والده محمد دهقان معاون حقوقی ریاست جمهوری را به وی تسلیت گفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ