وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تاکید کرد: تاکید شد که جمهوری اسلامی ایران نظامی متکی بر مردم است و ۲۲ بهمن بار دیگر آن را اثبات کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور غیرتمندانه و حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه اعلام وفاداری آنان به انقلاب اسلامی بود و شر دشمنان را از سر کشور کم کرد.
نگران‌کننده‌ترین و عمیق‌ترین تهدید نهفته در مراسم ۲۲ بهمن امسال این است که چنین پنداشته شود دیگر نیاز به افق‌گشایی و اصلاح امور نیست. چرا که مطالبه‌هایی که تحت عنوان اعتراض مطرح می‌شدند، همه‌گی ساختگی و توطئه دشمنان بوده است. ملت واقعی آن‌هایی بوده و هستند که در روز ۲۲ بهمن در خیابان‌ها شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل سر دادند. آن‌های دیگر فریب‌خورده، ملحد و یا دست نشانده گروهک‌ها هستند. چنین تصوری از هم اکنون می‌تواند ناقوس بحران‌های فراگیر در آینده را به صدا در آورده و زمینه تشدید هر چه بیشتر بی‌نظمی‌ها در داخل باشد
فرمانده کل سپاه گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی با منطق قرآن‌، ما را از چالش‌ها و بحران‌ها عبور می‌دهند و امروز قرآن کریم در اندیشه و تفکر ایشان تجسم، تجلی و معنابخشی دارد.
رهبرمعظم انقلاب اسلامی، با اشاره به حضور گسترده مردم در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن، بیان داشتند: شنبه ۲۲ بهمن تاریخی بود؛ به ملت ایران اظهار تعظیم می‌کنم.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۴۰۶ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۲۲۶ تن از ایشان وخیم است.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن مسئولیت همه حاکمان و مسئولین ما را در قوای سه گانه و در نیروهای مسلح برای خدمت رسانی بهتر و خالصانه تر به مردم سنگین‌تر کرد.
در بخشی از متن قطعنامه سراسری آمده است: امروز به همه کسانی که با تحلیل‌های غلط و بن بست‌های فکری ناشی از لجاجت بدنبال تضعیف نظام یا برهم زدن استحکام درونی و صفوف ملت ایران هستند؛ اعلام می‌کنیم یکپارچگی، اتحاد، انسجام، وحدت ملی و همدلی تمامی اقشار و گروه‌ها و همراهی همه اقوام و ادیان کشور، وظیفه شرعی و انقلابی و مهمترین راهبرد ما برای شکست دشمن می‌باشد.
تصویری از راهپیمایی ۲۲ بهمن منتشر شده است که علاقه‌مندان به ۲۲ بهمن، تابوتی درست کرده و در آن تصاویری از علینژآد، پهلوی، علی کریمی و .. دیده می‌شود.
جشن ملی ایرانیان را حدود ۲۰۰ خبرنگار، عکاس و تصویربردار رسانه‌های خارجی مقیم و بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ نفر از عوامل رسانه‌ای داخلی پوشش می‌دهند. «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور هم سخنران اصلی مراسم ۲۲ بهمن در میدان آزادی است.
مشهد ـ راهپیمایی ۲۲ بهمن و گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور پرشور و انقلابی اقشار مختلف مردم مشهد آغاز شد.
وزارت دفاع در بیانیه ای با گرامیداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اعلام کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران به اذعان همگان قدرت برتر منطقه ای و موثر جهانی و دارای قدرت بازدارندگی بالاست.
تبریز- امام جمعه تبریز گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن جای تسویه حساب سیاسی داخلی نیست بلکه تسویه حساب با استکبار جهانی است و این مهم جز با حضور گسترده ممکن نیست پس تمام سلیقه‌ها بیایند.
رئیس ستاد مرکزی دهه فجر گفت: روز ۲۲ بهمن آزمون فیصله بخش ملت ایران در برابر جنگ ترکیبی دشمنان است.
رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: مردم در ۲۲ بهمن یک بار دیگر بصیرت خود را به جهانیان نشان می‌دهند و به آنان ثابت می‌کنند اجازه دخالت در امور داخلی کشور را به احدی نمی‌دهند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: موافقت رهبر انقلاب با عفو محکومان و متهمان اغتشاشات، نشان‌دهنده حساسیت فوق‌العاده رهبر انقلاب نسبت به جان و مال و آبروی مردم است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: موافقت رهبر انقلاب با عفو محکومان و متهمان اغتشاشات نشان‌دهنده حساسیت فوق‌العاده رهبر انقلاب نسبت به جان و مال و آبروی مردم است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در ۱۴۰۰ شهر و ۳۸ هزار روستا برگزار خواهد شد که در تهران این مراسم از ساعت ۹ و نیم صبح آغاز و سخنران آن رئیس‌جمهور است.
همزمان با ۱۹ بهمن، سالروز بیعت تاریخی جمعی از همافران با امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۷، جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش صبح امروز (چهارشنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
رهبر معظم انقلاب ۲۲ بهمن امسال را مظهر اتحاد ملی خواندند و گفتند: به توفیق الهی ۲۲ بهمن امسال مظهر حضور، عزت، اعتماد مردم به یکدیگر و اتحاد ملی است.
همزمان با ۱۹ بهمن، سالروز بیعت تاریخی جمعی ازهمافران با امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۷، جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش صبح امروز (چهارشنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
رئیسی با اشاره به مانع تراشی‌ها و فشار‌های مستمر و پیچیده دشمن، از تلاش دولت مردمی برای پیشرفت کشور و رفع دغدغه‌های مردم گفت و اظهار داشت: دولت از سویی از موضع عزت در مذاکرات برای رفع تحریم‌ها حضور یافت و از سوی دیگر کشور را معطل میل و خواسته دشمن نگذاشت و تلاش کرد در عرصه‌های مختلف اقتصادی گشایش ایجاد کرده و با احیای روابط منطقه‌ای و همسایگی، مناسبات و تجارت خارجی را در راستای خنثی‌سازی تحریم‌ها گسترش دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ