معاون فنی و عمرانی شهرداری گفت: فاز اول بزرگراه شهید بروجردی در ۲۲ بهمن امسال به بهره برداری خواهد رسید و فاز دوم این بزرگراه نیز سال آینده افتتاح خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فاز اول بازسازی شده ورزشگاه آزادی بیش از چهار ماه دیگر آماده خواهد شد، اما مشخص نیست تماشاگران چه زمانی می‌توانند از این ورزشگاه استفاده کنند.
فاز اول بازسازی شده ورزشگاه آزادی بیش از چهار ماه دیگر آماده خواهد شد اما مشخص نیست تماشاگران چه زمانی می‌توانند از این ورزشگاه استفاده کنند.
مجری اصلی کارآزمایی بالینی اولین واکسن mRNA ایرانی کرونا از اتمام فاز اول مطالعه بالینی این واکسن کرونا خبر داد.
فاز اول پروژه ۳۰۰ مگاواتی تامین برق خورشیدی وزارت دفاع در راستای استفاده از انرژی برق پاک و صیانت از محیط زیست به بهره برداری رسید.
مرحله اصلی و فاز عملیاتی یازدهمین رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.
نسخه اول «سامانه ذینفع واحد» مربوط به اطلاعات سببی و نسبی و اطلاعات روابط هیات مدیره تا سه سطح، بر روی بستر شبکه تبادل اطلاعات بین بانکی آماده بهره‌برداری از سوی شبکه بانکی است.
مدیرکل گردشگری داخلی از اجرا شدن طرح تسهیل سفرهای اعتباری در سه شهر گردشگری شیراز، کرمان و مشهد خبر داد و گفت: این طرح به صورت پایلوت در یزد اجرا شد.
وزیر راه و شهرسازی در نشست هماهنگی بهره‌برداری از باند اول منطقه دو آزادراه تهران-شمال از بهره‌برداری فاز نخست این قطعه آزادراهی به طول ۲۲ کیلومتر در هفته‌های آتی خبر داد.
خرم‌آباد- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: فاز نخست «خانه چوب» به زودی در بروجرد افتتاح می‌شود.
وزیر ارتباطات گفت: فاز اول فیبر نوری منازل و کسب و کارها امروز با پوشش دهی ۳ میلیون خانوار در ۱۰۰ شهر افتتاح خواهد شد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: یکی از پروژه‌هایی که امروز کلید خواهد خورد افتتاح فاز اول پروژه فیبر نوری است که حدود سه میلیون خانوار تحت پوشش قرار خواهند گرفت.
معاون اول رئیس جمهور گفت: برخی پروژه‌های پیشران که اجرای آنها چند سال زمان می‌برد، بهتر است فازبندی شوند تا در صورت امکان پیش از بهره برداری کامل طرح، شاهد افتتاح فازهای مختلف باشیم.
دامغان- فرماندار دامغان با بیان اینکه فاز اول تصفیه خانه فاضلاب شهرستان با حضور وزیر نیرو افتتاح شد، گفت: ظرفیت این فاز از تصفیه خانه ۱۲۰ لیتر بر ثانیه است.
مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران گفت: فاز اول اکو پارک فرحزاد تا ۸ ماه دیگر به بهره‌برداری می‌رسد.
وزیر ارتباطات راه اندازی رسمی فاز نخست پنجره ملّی خدمات دولت هوشمند در دهه فجر خبر داد و افزود: از طریق این پنجره و با یک کلیک بیش از دو هزار خدمت به مردم ارائه می شود.
قاسم زاده گفت: فاز اول شادبوم را برای محتوا‌های آموزشی و کمک آموزشی که به صورت VOD هستند، راه اندازی کردیم که مبنای درآمدزایی آن نیز بر اساس ترافیک است که با تولیدکننده تقسیم می‌شود.
فاز اول بازآفرینی کارخانه سیمان ری در هجدهمین شنبه امید و افتخار به بهره‌برداری خواهد رسید.
رئیس سازمان نوسازی شهر تهران از تکمیل فاز اول بازآفرینی کارخانه سیمان ری خبر داد و گفت: به محض اینکه فاز دوم به سرانجام برسد، افتتاح خواهد شد.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: فاز اول پالایشگاه خوزستان واقع در شهر آبادان به زودی راه‌اندازی می‌شود.
شهردار منطقه ۱۷ از تکمیل فاز اول پروژه اصلاح هندسی در مسیر شمال به جنوب بزرگراه نواب خبر داد و گفت: این پروژه به‌منظور کاهش تصادفات و ترافیک به اتمام رسیده است.
این یک واکسن مبتنی بر دی‌ان‌ای است که بر خلاف سایر واکسن‌ها با اتکا به ساختار دی‌ان‌ای و پروتئین‌هایی که بعد از تزریق ساخته می‌شوند، به جنگ سرطان می‌رود. این نوع واکسن خاصیت پیشگیری ندارد و مانع بروز سرطان در محل اولیه خود نمی‌شود.
عملیات اجرایی فاز اول پروژه سامان‌دهی حفاظتی و مرمت مجموعه تابلوهای نقاشی، بافته‌ها و مبلمان تاریخی کاخ موزه صاحبقرانیه آغاز شد.
معاون وزیر خارجه با بیان اینکه تقویت مسیرهای ترانزیتی کشور جزو اولویت‌هاست، گفت: سرمایه‌گذاری فاز اول در سرخس آغاز شده تا زیرساخت‌های حمل‌ونقل تقویت شود و فاز دوم در بندر انزلی دنبال می شود.
شهردار منطقه ۱۴ از شناسایی و احصای ظرفیت ۵۰۰ زمین بالای ۲ هزار مترمربع در این منطقه خبر داد و گفت: از این تعداد، مختصات ۱۰۰ زمین تبدیل به کتابچه شده و سرمایه گذاران می‌توانند از ظرفیت‌های آن

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ