مراسم راهپیمایی چهل‌وچهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بعد از دوسال شرایط کرونایی در ساعت ۹:۳۰ شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ همزمان در تهران و سراسر کشور با حضور اقشار مختلف مردم آغاز شد. راهپیمایان تهرانی به سمت مسیرهای منتهی به میدان آزادی حرکت کردند. سخنران مراسم ۲۲ بهمن امسال سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در سالروز قیام ۱۵ خرداد، صبح امروز راهپیمایی مردمی گرامیداشت این قیام برگزار شد و مردم قم پس از اجتماع در کنار بیت رهبر کبیر انقلاب به سمت حرم حضرت فاطمه معصومه (س) حرکت کردند.
مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس (۲۵ فروردین ۱۴۰۲) همزمان با آخرین جمعه ماه رمضان در حمایت از مردم مظلوم و مقتدر فلسطین بصورت همزمان در سراسر کشور برگزار شد.
مردم روزه‌دارتهرانی از ساعت ۱۰ صبح امروز؛ ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ مصادف با بیست و سوم رمضان ۱۴۴۴ از مسیر‌های تعیین شده، همراه با سایر شهر‌های کشور با حضور در راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس را گرامی داشته‌اند.
جنبش جهاد اسلامی با برگزاری تجمعات در نوار غزه برای حمایت از نابلس اعلام کرد که دفاع از قدس اشغالی در رأس اولویت های این جنبش باقی خواهد ماند.
در زیر تصاویر اختصاصی «تابناک» از راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران را می بینید.
انتشار یک عکس در راهپیمایی ۲۲ بهمن واکنش‌های زیادی را به همراه داشته است.
باشگاه خبرنگاران نوشت: پانته آ نیکزاد از تذکر حجاب به دختری که تصویرش در شبکه های اجتماعی منتشر شده بود، خبر داد.
در راهپیمایی امروز در تهران، تابلویی که تصویر مدیران فعلی صداوسیما بر آن نقش بسته بود و عملکرد آن‌ها را تخطئه می‌کرد، از نکات متفاوت مسیر راهپیمایی بود. / جماران
رئیس جمهور در پی حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نوشت: علی‏رغم خیال خام توطئه‌گران، در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، جلوه‏‌های تازه‏‌ای از شور انقلابی و حماسه حضور به تصویر درآمد تا دنیا ببیند و بداند که آحاد مردم در میدان ایستاده است.
مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ در چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، با حضور پرشور مردم در تهران و سراسر کشور، برگزار شده است. این مراسم به صورت همزمان در بیش از ۱۴۰۰ شهر و بیش از ۳۸ هزار روستای کشور، برگزار گردید.
رئیس جمهور ضمن قدردانی از حضور آگاهانه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: راهپیمایی امسال جلوه‌های تازه‌ای از شور انقلابی و حماسه حضور را به تصویر کشید.
تصویری از راهپیمایی ۲۲ بهمن منتشر شده است که علاقه‌مندان به ۲۲ بهمن، تابوتی درست کرده و در آن تصاویری از علینژآد، پهلوی، علی کریمی و .. دیده می‌شود.
حسن روحانی رئیس جمهور اسبق کشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران حضور پیدا کرد.
راهپیمایی ۲۲ بهمن در چهار و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب در اصفهان آغاز شد.
بعد از اقامۀ نماز جمعه امروز ۲۳ دی در تهران، نمازگزاران با شرکت در راهپیمایی، دخالت دولت‌های غربی و بویژه فرانسه، آلمان و انگلیس در امور داخلی ایران را محکوم و از اهانت نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» به رهبر انقلاب ابراز انزجار کردند
کارگران اعتصاب کرده در آتن پایتخت یونان پس از شرکت در یک راهپیمایی اعتراضی با نیروهای پلیس درگیر شدند.
تصاویر هوایی از شکوه حضور ایرانیان ضد استکبار جهانی در راهپیمایی ۱۳ آبان.
در سالروز ۱۳ آبان که به یاد شهادت جمعی از دانش آموزان توسط رژیم ستم شاهی به نام روز دانش آموز نامگذاری شده، اقشار مختلف مردم قم با برپایی راهپیمایی این روز را گرامی داشتند.
بر اساس اخبار منتشر شده بیش از ۳۵۰۰ خبرنگار، تصویربردار و عکاس داخلی و خارجی مراسم ۱۳ آبان در سراسر کشور را پوشش خبری دادند.
دانش‌آموزان فلسطینی در غزه امروز سه شنبه راهپیمایی بزرگی در حمایت از گروه عرین الاسود (بیشه شیرها) و مقاومت در کرانه باختری انجام دادند.
مردم تهران بمنظور محکومیت جنایت تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ (ع) که منجر به شهادت ۱۵ زائر و مجروحیت ۱۹ نفر از زوار دیگر شد پس از برگزاری نماز جمعه با مشت‌های گره کرده و گام‌هایی استوار راهپیمایی کردند و نفرت و انزجار خود از دشمنان را فریاد زدند.
همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسگری(ع) راهپیمایی یاران مهدی (عج)؛ یاوران رهبری به منظور محکومیت اغتشاشات اخیر و پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی عصر چهارشنبه ( ۱۳ مهر ۱۴۰۱ ) با حضور جمعی از مردم از میدان تجریش تا میدان چیذر برگزار شد.
در پی وقوع ناآرامی‌ها مردم انقلابی قم امروز جمعه اول پاییز ۱۴۰۱ پس از اقامه نماز جمعه، از میدان جانبازان به سمت میدان روح الله بیت امام راحل (ره) راهپیمایی کردند و علیه آشوبگران شعار سر دادند.
مردم همدان پس از اقامه نماز جمعه در محکومیت هتک حرمت به شهید مدافع حرم حاج حسین همدانی با راهپیمایی از محل برگزاری نماز جمعه تا میدان شریعتی اعتراض خود را به اهانت کنندگان اعلام کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ