رئیس مرکز اورژانس تهران گفت: در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در تهران، ۸۶ نفر به نیروهای اورژانس مستقر در مسیرهای راهپیمایی مراجعه
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت بیان کرد: شهرستان‌های زابل، نیمروز، هیرمند، زهک و هامون در شمال استان بیشترین درگیری را با طوفان‌های گرد و غباری داشته‌اند؛ به گونه‌ای که از ابتدای تیرماه سال جاری تاکنون ۵۳۰ هزار نفر از جمعیت را تحت تاثیر قرار داده‌اند و بر اساس آخرین آمار ثبت شده توسط مرکز عملیات اضطراری استان سیستان و بلوچستان تاکنون در این استان شاهد ۱۸۳۸ مورد مراجعه به مراکز درمانی، ۸۸ مورد بستری و ۱۷۴۹ مورد درمان و ترخیص بوده‌ایم.
سیامک نعمتی برای دریافت رضایتنامه راهی باشگاه پرسپولیس شده است.
سمنان- مدیر مرکز مشاوره اسلامی سماح از ثبت ۳۰ هزار مورد مراجعه به مراکز مشاوره اسلامی کشور طی سال گذشته خبر داد و گفت: ماموریت این مراکز کمک به حل مشکلات جامعه است.
یکی از مهم ترین دلایل مراجعه حجاج به مراکز درمانی هلال احمر بعد از گرمازدگی و مشکلات تنفسی، شکستگی بر اثر افتادن از پله برقی بوده است.
رئیس جمعیت هلال احمر گفت:بیشترین دلایل مراجعه حجاج کشورمان به مراکز درمانی هلال احمر ایران در مکه و مدینه، مشکلات تنفسی، ریوی و پس از آن ناراحتی‌های اسکلتی، عضلانی بوده است.
معاون اول قوه‌قضاییه گفت: مردم در مراجعه به دستگاه قضائی باید مطمئن شوند که عدالت اجرا می‌شود.
معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت از مراجعه روزانه ۳۵۰ زائر ایرانی به مراکز درمانی هلال احمر در عراق خبر داد.
فرزاد مجیدی مربی سابق استقلال که برای پیگیری مطالباتش راهی ساختمان باشگاه شده بود، با اتفاقات عجیبی روبرو شد.
میانگین حضور روزانه دانش آموزان مقطع ابتدایی بیش از ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار، متوسطه اول بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار و متوسطه دوم بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار دانش آموز بوده است.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات گفت: سکوها ظرفیت های خود را به شکلی شفاف و روشن برای مردم ارائه دهند تا مردم افق روشن تری از فعالیت هایشان داشته باشند.
مدیر یکی از مراکز درمانی تهران خبر داد میرحسین موسوی به دلیل مشکل مزمن گوش میانی خود در برخی اوقات دچار سرگیجه و عدم تعادل می‌شود که شب گذشته نیز با بروز مجدد این حالات برای معاینه به این مرکز درمانی مراجعه کرده است.
معاون درمان وزیر بهداشت گفت: روزانه حدود هزار و دویست نفر در بیمارستان‌های کشور به دلیل بیماری‌های تنفسی در کشور بستری می‌شوند که بیش از ۵۰ درصد از آن‌ها را مبتلایان به آنفلوآنزا تشکیل می‌دهند و کمتر از ۱۰ درصد آن را کرونا و مابقی آن‌ها را سایر بیماری‌های تنفسی تشکیل می‌دهند.
معاون درمان وزارت بهداشت اعلام کرد: علت اینکه امسال آنفلوآنزا ناگهانی همه‌گیرشد، به این بازمی‌گردد که دو تا سه سال است که به دلیل استفاده از ماسک در همه‌گیری کرونا، خوشبختانه آنفلوآنزا نداشتیم و در نتیجه سیستم ایمنی ما به تدریج در برابر این ویروس‌ها ضعیف شده و اکنون که دوباره بروز پیدا کرد و ماسک‌ها هم برداشته شد، یک همه‌گیری را ایجاد کرد.
استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: آنفلوانزا یک عفونت ویروسی است که سیستم تنفسی فرد از جمله بینی، گلو و ریه‌ها را مورد تهاجم قرار می‌دهد و این بیماری بر خلاف سرماخوردگی به طور ناگهانی روی داده و حس بسیار بدتری را در سیستم ایمنی بدن ایجاد می‌کند.
رشت- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به مراجعه ۱۸ مورد مسمومیت ناشی از مصرف الکل به مراکز درمانی استان گفت: تاکنون سه نفر فوت کردند و حال تعدادی از این افراد نیز وخیم است.
دبیرکل جمعیت هلال احمر از مراجعه بیش از 311 هزار نفر از زائران اربعین به پست‌‎ها و پایگاه‌های جمعیت هلال‌احمر در داخل کشور خبر داد.
رئیس جمعیت هلال احمر، از مراجعه ۳۰۰ هزار زائر به مراکز درمانی هلال احمر خبر داد و گفت: سه میلیون لیتر سرم از عراق گرفتیم.
مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: افرادی که اقدام به خودزنی می‌کنند نه تنها از آسیب رساندن به خود سودی نمی‌برند بلکه با مشکلات قانونی و قضائی نیز روبرو خواهند شد.
رئیس جمعیت هلال احمر اعلام کرد: تاکنون تعداد ٤٠١ هزار و ٨٨٧ مورد ویزیت پزشک عمومی، ١٦ هزار و ٥٢٤ مورد ویزیت پزشک داخلی، هشت هزار و ٧٠ ویزیت هم به صورت اورژانسی در مراکز درمانی هلال‌احمر انجام شده است.
سرپرست اداره کل روابط عمومی هلال احمر از مراجعه بیش از ۶ هزار مسافر ایرانی به درمانگاه هلال احمر در زرباطیه عراق خبر داد.
سخنگوی اورژانس کشور از مراجعه ۳۶ هزار و ۹۸۴ زائر به تکنسین های اورژانس مستقر در مرزهای زمینی خبر داد و گفت: ۱۰ هزار و ۷۶۱ نفر به دلیل گرمازدگی به عوامل اورژانس در مرزهای زمینی مراجعه کردند.
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: ۸۴۰۷ نفر از زائران ایرانی در عراق به نیروهای هلال احمر جهت دریافت خدمات پزشکی مراجعه کردند.
سخنگوی اورژانس کشور از گرمازدگی ۶ هزار و ۵۵۴ نفر از زائران اربعین به مراکز درمانی به خبر داد.
مشهد ـ مدیر حج و زیارت خراسان رضوی گفت: با توجه به ناآرامی‌های اخیر در عراق مرزهای مشترک ایران و عراق بسته است لذا مردم از مراجعه به مرزها برای سفر به عتبات عالیات خودداری کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ