اکبر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: عملیات اجرایی ادامه خط ۴ با قراردادی به مبلغ ۴ هزار و۵۰۰ میلیارد تومان ظرف ۲۴ ماه آینده انجام خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برنامه اقدام مشترک برای توسعه حرم مطهر حضرت عبدالعظیم(ع) و بافت فرسوده شهری اطراف حرم با همکاری بنیاد مسکن، شهرداری تهران،آستان حرم حضرت عبدالعظیم(ع)، مجلس شورای اسلامی و دولت تدوین میشود.
برای نوازندگان باسابقه بنیاد رودکی یک آزمون برای دوره جدید فعالیت در نظر گرفته شد و محور اصلی این آزمون کسی نبود به جز صهبایی که اساساً این نوازنده‌های باتجربه با او در اوج تنش هستند. بنابراین نوازنده‌ها حاضر به شرکت در آزمون نشدند و بدین ترتیب قطع همکاری این گروه بزرگ شروع شد. این وضعیت منجر به واکنش علی شماری دیگر از نوازندگان شد و فروغ فضلی نوازنده باسابقه پیانو ارکستر سمفونیک تهران با انتشار ویدیویی با اشاره به اخراج 40 نفر از اعضای ارکستر یعنی عمده این ارکستر، از کناره گیری‌اش خبر داد.
مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد از تعریف همکاری‌های مشترک ۱۵۰۰ میلیارد ریالی میان این بنیاد و سازمان بهزیستی برای اجرای پویش‌های سلامت خبر داد.
بنیاد ملی نخبگان برای حل مسائل و نیازهای صنعت با همکاری یک مجموعه حقوقی در حوزۀ توسعه فناوری­‌های فضایی از پذیرش پژوهشگر پسادکتری حمایت می­‌کند.
تفاهم‌ نامه همکاری بنیاد فرهنگی هنری رودکی و تلویزیون اینترنتی آرپا به امضا رسید.
رئیس سازمان بهزیستی کشور از احداث یا تکمیل ۱۰ هزار واحد مسکونی در روستاها و شهرهای کمتر از ۲۵ هزار نفر جمعیت ویژه مددجویان تحت پوشش با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خبر داد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن گفت: همکاری رسانه‌ای ایران با کشورهای محور مقاومت لازم است افزایش می‌یابد.
تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد شهید و بنیاد مسکن امروز منعقد شد.
اکبر نیکزاد با اعلام اینکه بیش از ۳۲۷ هزار واحدمسکونی درروستاها،شهرهاوبافت‌های فرسوده پایتخت توسط بنیاد دردست اجرا است ازافتتاح ۱۰ هزار واحد مسکونی در همکاری با بنیاد مستضفعان خبر داد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: پیش‌بینی می‌شود در صورت همکاری سازمان‌های ذیربط حدود ۷۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور ساخته شود.
تفاهم‌نامۀ همکاری ارتش جمهوری اسلامی ایران و بنیاد ملی نخبگان با حضور جمعی از مسئولان دو نهاد منعقد شد.
بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام و پارک علم و فناوری دانشگاه علامه، در زمینه راه اندازی طرح های دانش محور، همکاری می کنند.
تفاهم‌نامه همکاری تامین مسکن نخبگان دانشگاه صنعتی شریف با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، قائم مقام بنیاد ملی نخبگان و شهردار تهران منعقد شد.
بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام با پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد دانشگاهی سراسر کشور تفاهم‌نامه همکاری امضا می‌کند.
اعلام آمادگی بنیاد ایران شناسی برای همکاری مشترک با مترو تهران در جهت ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی در ایستگاه‌های مترو خبر داد.
یکی از اقدامات بنیاد ملی نخبگان ایجاد شهرک نخبگانی است که با انعقاد تفاهم‌نامه با دانشگاه‌های بزرگ سراسر کشور شرایط آن فراهم می شود؛ قرار است در این شهرک ها مراکز آزمایشگاهی ساخته شود.
اخیرا سامسونگ با همکاری «بنیاد بیل و ملیندا گیتس» توالتی طراحی کرده اند که قادر است زباله‌های انسانی را بازیافت و به طور ایمن دفع کند.
قرارگاه کشاورزی بنیاد احسان با همکاری گروه های جهادی تخصصی این حوزه در مناطق کم برخوردار اقدامات حمایتی خود از کشاورزان و عشایر را ادامه می دهد.
تفاهم‌نامه همکاری بنیاد ملی نخبگان و کمیته امداد امام خمینی(ره) با هدف سازماندهی محرومیت زدایی با استفاده از توانایی نخبگان کشور منعقد شد.
با همکاری و مشارکت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام علاوه بر احیای زیست‌بوم نوشت‌افزار ایرانی، صادرات این محصولات نیز آغاز شده است.
معاون مسکن شهری بنیاد مسکن از همکاری این بنیاد با شهرداری برای ساخت ۴ هزار واحد مسکونی مشارکتی در شهر تهران طی یک ماه آینده خبر داد.
مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد در آیین امضای تفاهم نامه همکاری در جهت غربالگری اسکلتی و حرکتی، از تخصیص ۷ میلیارد تومان اعتبار برای این طرح خبر داد.
مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد در آیین امضای تفاهم نامه همکاری در جهت غربالگری اسکلتی و حرکتی، از تخصیص ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای این طرح خبر داد.
در آیین امضای تفاهم نامه همکاری سازمان بهزیستی و بنیاد ۱۵ خرداد برای غربالگری تنبلی چشم خبر از ساماندهی این هدف داده شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ