معاون مسکن شهری بنیاد مسکن از همکاری این بنیاد با شهرداری برای ساخت ۴ هزار واحد مسکونی مشارکتی در شهر تهران طی یک ماه آینده خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خبرگزاری دوحه نیوز گزارش داد که در قالب یک ابر پروژه شهری، قطر روند ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی را در یک منطقه در شمال غربی نیجریه آغاز کرده است.
رئیس سازمان انرژی­‌های تجدیدپذیر با اشاره به اینکه به زودی ساخت ۶ هزار مگاوات تجهیزات خورشیدی در سال آغاز خواهد شد، گفت: توسعه ۱۵۰۰ مگاواتی تجهیزات نیروگاه خورشیدی در دستور کار قرار دارد.
رئیس کمیته امداد از ساخت ۳۵ واحد مسکونی برای خانواده‌های تحت حمایت استان تهران با حضور رئیس کمیته امداد در شهر ری خبر داد.
پزشکیان گفت: آقای احمدی‌نژاد با آن همه پولی که به دست آورد، نفت گران شده بود و قیمت آن بالای ۱۲۰ و ۱۴۰ دلار بود و تازه ۶-۷ سال اول می‌توانست بفروشد و پول هم به کشور باز می‌گشت، کلا توانست ساخت ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار مسکن را آغاز کند که به صورت کامل هم به پایان نرسیدند و در ادامه تکمیل شدند حتی بخشی از مسکن مهر هنوز هم مانده و در این دولت در حال تکمیل است.
گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از آغاز عملیات اجرایی ساخت ۲ فروند شناور مدرن مورد نیاز کشور از سوی شرکت کشتی‌سازی صدرا خبر داد.
سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه زمین برای ساخت مسکن ملی در تمام شهرستان‌های استان تامین شده است، گفت: عملیات ساخت هفت هزار و ۲۳۰ واحد مسکونی نیز آغاز شده است.
اراک- مدیرکل دفتر توسعه اجتماعی و فرهنگی شرکت عمران شهرهای جدید کشور از آغاز ساخت خانه های ویلایی و حیاط دار در هشت شهر جدید گفت: شهر جدید امیرکبیر مرکزی با نگاه به ویلاسازی طراحی شده است.
معاون مسکن شهری بنیاد مسکن گفت: در کلانشهرها بنیاد مسکن تعهدی برای ساخت ندارد ولی در برخی از شهرها مانند بندرعباس، قم، گرگان، ایلام، همدان، قزوین و... ساخت و سازهای آغاز شده است.
نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت از امروز به مدت ۴ روز در نمایشگاه بین المللی تهران آغاز به کار می کند.
اکبر نیکزاد گفت: یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد مسکونی در دولت سیزدهم در برنامه ساخت بنیاد قرار دارد که از این تعداد عملیات ساختمانی ۳۲۰ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آغاز شده است.
شرکت روس‌اتم روسیه ساخت دومین رآکتور تنها نیروگاه هسته‌ای مصر را در 300 کیلومتری قاهره آغاز کرده است.
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از آغاز عملیات اجرایی اولین محله الگو در زمینی به مساحت ۱۲ هکتار تا یک ماه آینده خبر داد.
شهردار تهران گفت: سازمان نوسازی ساخت ۲۰ هزار واحد دیگر را از ۲ ماه دیگر آغاز خواهد کرد.
دومین مرحله از تعهد شرکت عمران شهرهای جدید برای ساخت مسکن در شهرهای جدید به تعداد ۱۰۰ هزار واحد در ۱۳ شهر با دستور وزیر راه و شهرسازی آغاز شد.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور گفت: احداث یک هزار و ۳۰۰ کیلومتر بزرگراه در استان خراسان رضوی با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی مواجه شده است.
فرمانده کل ارتش از آغاز ساخت ۶۴ هزار واحد خانه شخصی برای کارکنان خبر داد و گفت: در پایان این برنامه، همه کارکنان فاقد مسکن بالای ۲۰ سال خدمت صاحب خانه خواهند شد.
شهردار منطقه یک از آغاز پروژه ۳۲۰ واحدی سرمایه‌گذاری هلال احمر همزمان با آیین آغاز ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی قرارگاه جهادی مسکن در شمال تهران خبر داد.
روز پنج‌شنبه ۲۴ شهریور اولین موتورسیکلت پرنده جهان در نمایشگاه خودروی دیترویت در ایالات متحده عرضه شد. استارت‌آپ ژاپنی «اروینس تکنولوژی» این موتورسیکلت یا «هاوربایک» پیشرفته را ساخته است؛ وسیله نقلیه‌ای که می‌تواند ۴۰ دقیقه پرواز کند و به سرعت ۶۲ مایل در ساعت برسد. قیمت تخمینی نسخه آمریکایی این موتورسیکلت ۷۷۷ هزار دلار اعلام شده است. رییس نمایشگاه خودروی موتورسیتی گفت: «احساس می‌کنم به معنای واقعی کلمه ۱۵ ساله هستم و به تازگی از جنگ ستارگان بیرون آمده‌ام و سوار دوچرخه‌شان شده‌ام. این هاوربایک عالی است. البته در ابتدا کمی دلهره خواهید داشت، اما من فقط حس خوشحالی داشتم.» شوهی کوماتسو، بنیانگذار و مدیرعامل اروینس تکنولوژی نیز می‌گوید این شرکت ساخت پهپاد‌ها و وسایل نقلیه هوایی بدون سرنشین را آغاز کرده است.
کاشمر ـ استاندار خراسان رضوی از آغاز عملیات ساخت بیش از سه هزار واحد مسکونی در طرح ملی مسکن خبر داد.
کاشمر ـ استاندار خراسان رضوی از آغاز عملیات ساخت بیش از سه هزار واحد مسکونی در طرح ملی مسکن خبر داد.
اقدامات در خصوص آزادسازی بستر و حریم رودخانه فرحزاد از سال‌های گذشته آغاز و مورد بررسی قضایی قرار گرفته است؛ مطابق تبصره‌های سه و ۴ قانون توزیع عادلانه آب صیانت و حراست از حریم رودخانه وظیفه ذاتی شرکت آب منطقه‌ای و وزرات نیرو بوده و در این رابطه و برای حفظ و حراست از حریم رودخانه فرحزاد، دستورات لازم به شرکت آب منطقه‌ای تهران صادر شده است.
یکی از اصلی ترین وعده های دولت سیزدهم، ساخت ۴ میلیون مسکن در سال است که از پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری مطرح و پس از آغاز به کار دولت نیز همچنان در حال بازآفرینی است.
معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: ساخت ۷۸ هزار واحد مسکن شهری نهضت ملی به همت بنیاد آغاز شده است.
بر اساس آخرین گزارش منتشر شده توسط وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، ایرانسل در اردیبهشت ماه، پیشتاز توسعۀ ارتباطات روستایی اعلام شد. در گزارش مشابه مربوط به فروردین ماه نیز، ایرانسل، اپراتور پیشتاز لقب گرفته بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ