رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: پیش‌بینی می‌شود در صورت همکاری سازمان‌های ذیربط حدود ۷۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور ساخته شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صادق ضیائیان در خصوص تغییرات دمای کشور طی هفته آینده و احتمال گرم‌تر شدن هوا، اظهار کرد: طی هفته آینده دما در کشور بین یک تا ۲ درجه افزایش می‌یابد.
رولند برگمان پژوهشگر ارشد این مطالعه می‌گوید: اگر بتوان تأیید کرد که هسته زلزله اغلب شامل یک مرحله پیش‌پردازش چند ساعته است و می‌توان ابزاری برای اندازه‌گیری قابل اعتماد آن ایجاد کرد، می‌توان یک هشدار موثر صادر کرد.
حال اروپا قصد دارد خاص‌ترین تصمیم را در برابر ایران و برجام اتخاذ کند؛ تصمیمی که علناً نقض فاحش برجام محسوب می‌شود. همراهی نکردن با برداشته شدن تحریم‌های موشکی ایران در ۲۶ مهر و تایید ادامه تحریم‌های شورای امنیت درقبال آن را می‌توان شلیکی بزرگ به برجام دانست. روزگاری محمدجواد ظریف تلویحاً به آن اشاره کرد و آن، این سخن مهم بود که «شاید شش ماه دیگر محیط بین‌الملل مانند امروز نباشد»؛ همانی که رخ داد و فضا را متحول ساخت.
مشاور ارشد رئیس جمهور اوکراین در تازه‌ترین واکنش به تحولات روسیه و شورش ارتش خصوصی «واگنر» علیه مسکو، ۴۸ ساعت آینده این کشور را پیش‌بینی کرد!
عثمان دمبله معتقد است رئال فصل پیش رو بدون کریم بنزما روزهای سختی پیش رو خواهد داشت.
هم‌گروهی با امارات، فلسطین و هنگ‌کنگ در گروه C، قرعه‌ای بود که برای تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا انتخاب شده بود.
اصفهان-رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: سرعت وزش باد طی ۲۴ساعت اخیر در شهر اصفهان به ۵۰ کیلومتر بر ساعت رسید و گردوخاک در شرق استان شعاع دید را کاهش داد.
این اظهارات در پی این مطرح می‌شود که اخیرا شبکه بلومبرگ به نقل از دو منبع دیپلماتیک ناشناس گزارش داده بود که بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی هفته گذشته وجود اورانیوم ۸۴ درصدی غنی شده در ایران را کشف کردند که برای ساخت سلاح هسته‌ای کافی است.
نشریه معتبر ورلد ساکر به بررسی تیم های حاضر در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا پرداخته و از دیدار فولاد و الفیصلی عربستان به عنوان جدالی سخت یاد کرده است.
مطابق شبیه‌سازی که یک سایت معتبر خارجی انجام داده،‌ ایران جایی در میان چهار کشور برتر رده‌بندی هشت سال گذشته فوتبال باشگاهی آسیا ندارد.
برخی از فیلم‌های بسیار مهم که پروانه نمایش دریافت کرده‌اند، پیش‌بینی شده برای اینکه به سود برسند باید حداقل ۵۰ میلیارد تومان در گیشه فروش داشته باشند که این مساله در شرایط فعلی امکان‌پذیر نیست وی تاکید کرد: دولت می‌تواند به جای اینکه ۱۰ فیلم با بودجه بسیار بالا تولید کند، ۹ فیلم را جلوی دوربین برده و بودجه تولید پروژه دهم را در حوزه اکران و حفظ سینما هزینه کند. برخی از فیلم‌های بسیار مهم که پروانه نمایش دریافت کرده‌اند، پیش‌بینی شده برای اینکه به سود برسند باید حداقل ۵۰ میلیارد تومان در گیشه فروش داشته باشند که این مساله در شرایط فعلی امکان‌پذیر نیست وی تاکید کرد: دولت می‌تواند به جای اینکه ۱۰ فیلم با بودجه بسیار بالا تولید کند، ۹ فیلم را جلوی دوربین برده و بودجه تولید پروژه دهم را در حوزه اکران و حفظ سینما هزینه کند... در حال حاضر چندین فیلم در حال تولید است که بودجه تولید آن‌ها بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان برآورد شده که اکثر این فیلم‌ها پروژه‌های دولتی است. در چنین شرایطی دولت می‌تواند بخشی از این هزینه‌ها را در اکران صرف کند.
دانشجوی دانشگاه تهران موفق به طراحی و ساخت نمونه آزمایشگاهی سامانه‌ای شدکه با بهره‌گیری از داده‌های آب‌شناسی و ژئوشیمیایی و استفاده از هوش مصنوعی میتواند زمان و مکان زمین‌لرزه را تخمین بزند.
تیم ملی فوتبال کشورمان امشب از ساعت ۲۲:۳۰ در سومین و آخرین بازی مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف آمریکا می‌رود.
وب سایت BBC، پیش بینی خود از ترکیب و سیستم احتمالی ولز برای دیدار با ایران را منتشر کرده است.
ثقفی گفت: پیش‌بینی می‌کنیم با امضای قراردادهای جدیدبرای ساخت پالایشگاه‌ در ونزوئلا، یک بازار ۵ میلیارد یورویی برای سازندگان داخلی فراهم شود.
سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: زیبایی فوتسال به این است که غیر قابل پیش‌بینی است و هر هفته منتظر اتفاق تازه‌ای هستید.
یکی از بزرگ‌ترین بانک‌های سوئد در گزارشی با ارائه پیش‌بینی ناگوار از شرایط اقتصادی این کشور، زمستان پیش رو را برای مردم سوئد «سخت و سرد» توصیف کرد.
رئیس شورای شهر تهران گفت: در حوزه صدور پروانه ما دوباره گلایه‌هایی را مطرح کردیم که آنچه پیش‌بینی می‌کردیم اتفاق نیفتاده و باید تحرک خوبی در معاونت شهرسازی و سایر معاونت‌ها رخ دهد.
اتوآنتی‌بادی یک آنتی‌بادی است که توسط سیستم ایمنی ساخته شده و علیه یک یا چند پروتئین خود بدن فرد هدایت می‌شود. بسیاری از بیماری‌های خودایمن همچون لوپوس اریترماتوز به علت اتوآنتی‌بادی‌ها ایجاد می‌شوند.
کمیته ایمنی و کمیسیون رفع خطر در محل تاور کج شده در زعفرانیه تشکیل و تدابیر ایمنی، عملیات اجرایی و ترافیکی در حال انجام است و به طور تقریبی ظرف ۷۲ ساعت به اتمام می‌رسد.
سایت INFO SPORTS عمان یا منتشر کردن عکسی از برانکو از جدایی این مربی از هدایت تیم ملی فوتبال عمان خبر داد.
شرایط سخت دریافت ویزا و برخی سخت‌گیری ها، باعث شده تا اسکوچیچ فهرست بلندبالایی از بازیکنان را برای حضور در اردوی تیم ملی تدارک ببیند.
گرد و خاک در نوار مرکزی کشور
پیش‌بینی سایت معتبر آنالیز: صعود ایران به دور حذفی جام‌جهانی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ