اخیرا سامسونگ با همکاری «بنیاد بیل و ملیندا گیتس» توالتی طراحی کرده اند که قادر است زباله‌های انسانی را بازیافت و به طور ایمن دفع کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
او-ساو یک جایگزین پایدار برای دستمال توالت است که امکان کاشت و کوددهی بذر‌های مختلف گیاهی را فراهم می‌کند. این محصول به لطف تجزیه پرتقال و باکتری‌های موجود در مدفوع به سرعت تجزیه می‌شود.
هوش مصنوعی رندرهایی از محصولات نامتعارف اپل را ارائه کرده است...
طبق تحقیقات مرکز سلامت آب شناسی در لندن (waterfilterguru.com) ثابت شده که این بطری‌های قابل استفاده مجدد آنقدر‌ها هم بهداشتی نیستند و در اندازه‌گیری‌های میکروسکوپی محققان این مرکز معلوم شده که معادل ۴۰ هزار برابر بیشتر از صندلی‌های توالت باکتری دارند.
این ترکیب عجیب حاصل اطلاعات هوش مصنوعی از طراحی توالت فرنگی و خودروهای لامبورگینی است!
یک دادگاه فدرال اقدام به انتشار کیفرخواست علیه دونالد ترامپ، رییس‌جمهوری سابق آمریکا را با ۳۷ فقره اتهام در ارتباط با سوءاستفاده از اسناد طبقه‌بندی شده کرد؛ از جمله ۳۱ مورد نگهداری عمدی اطلاعات مربوط به دفاع ملی آمریکا.
بر اساس گزارش نشریه انگلیسی، این اسناد در دستشویی یک مشروب فروشی در شهر "بارو-این-فرنس" در شمال انگلیس کشف شدند.
توالت اردوگاه کوه شاکسان شاید حریم خصوصی نداشته باشد، اما در روز‌های آفتابی به داشتن چشم انداز باشکوه کوه بِیکِر مفتخر است. این توالت فضای باز در شمال ایالت واشنگنتن و ۱۹ کیلومتر دورتر از مرز کاناداست.
خاطرات خنده‌دار مازیار لرستانی از حضورش در مجلس زنانه تا ورود به توالت مردانه در گفتگو با کمال تبریزی در تاک شو «طناز» را ببینید و بشنوید.
به جای آبی که در دستشویی‌های معمول خانگی استفاده می‌شود، دستشویی هواپیما از سیستم وکیوم استفاده می‌کند که در واقع مدفوع و ادرار را به سمت داخل می‌مکد و در یک مخزن خاص که در داخل خود هواپیما قرار دارد، ذخیره می‌کند. وقتی هواپیما فرود آمد، این پسماند که ذخیره شده، توسط تانکر‌های ویژه‌ای منتقل شده و سپس وارد سیستم فاضلابی می‌شود که به طور ویژه برای این منظور ساخته شده است.
کشا معتقد است اعتیاد او به ترومای دوران کودکی‌اش مرتبط است، زیرا هنگامی که کلاس ششم بود از خانه خودشان نقل مکان کرد تا با مادربزرگ و عمه‌اش زندگی کند. او گفت: «فکر می‌کنم ولعش را دارم، چون عاشق احساسی هستم که دستمال توالت روی زبانم ایجاد می‌کند، آن‌طور که وقتی به زبانم می‌خورد حل می‌شود.»
کارشناسان می‌گویند، دستمال توالت منبع اصلی از مواد شیمیایی سمی است که افراد را در معرض ناباروری و سرطان قرار می‌دهد.
توالت فرنگی هوشمند «کوهلر نومی» با قابلیت باز و بسته شدن خودکار، پخش موسیقی، سیستم خوشبو کننده هوا و خشک کردن تولید شد.
در این مطلب داستان هفت مورد از عجیب‌ترین مرگ‌های حاکمان دنیای باستان را می‌خوانید.
بر اساس آمار‌ها یک پنجم مردم روسیه در خانه هایشان توالت ندارند و به توالت‌های عمومی می‌روند. کمبود دسترسی به توالت در خانه‌های مردم روسیه طی یک سال گذشته بار‌ها از سوی مقامات اوکراین از جمله ولودمیر زلنسکی رییس جمهوری اوکراین مورد تمسخر قرار گرفته است.
دولت لهستان قصد دارد قصر ۴۰۰ ساله‌ای را که در جنگ جهانی دوم ویران شد دوباره بازسازی کند. حالا در جریان کاوش‌هایی که قبل از بازسازی در حال انجام است، اشیاء گرانبهای زیادی در جا‌های غیرمنتظره‌ای از این قصر کشف شده‌اند.
اولین سیفون مدرن توالت در سال ۱۵۹۶ توسط مردی انگلیسی به نام سر جان هرینگتون، یکی از درباریان دربار ملکه الیزابت اول ابداع شد. لوتی دراین باره می‌گوید: «تا آن زمان، شرایط دستشویی رفتن خیلی بد بود.» هرینگتون مدلی از توالت خود را در خانه خودش و سپس در کاخ ریچموند که اقامتگاهی سلطنتی در حاشیه رودخانه‌ای در انگلیس بود، نصب کرد.
Kohler Numi ۲.۰ نام توالت هوشمندی است که از دستیار هوشمند آمازون با نام الکسا، چراغ‌های LED و اسپیکر بهره می‌برد. این توالت که پیش‌تر طی نمایشگاه CES ۲۰۱۹ رسماً معرفی شده بود، ۱۱،۵۰۰ دلار قیمت دارد. با نرخ کنونی دلار در ایران، قیمت این توالت به ۴۶۰ میلیون تومان می‌رسد.
مسئلۀ توالت یک مسئلۀ امروزی نیست. تاریخچۀ تحول توالت در اروپا هم برای خودش ماجرا‌ها و نقاط عطف جالبی دارد. انسان از هزاران سال قبل به این نکته آگاه بوده که فضولاتش را باید به شکل مناسبی از خودش دور کند.
این پرسش قدیمی عصر فضا است: فضانوردان چگونه در فضا از توالت استفاده می‌کنند؟ در خارج از سیاره و به دلیل کمبود گرانش، اساسی‌ترین فرایندهای بیولوژیکی انسان چالش‌برانگیز می‌شوند.
این توالت در آزمایش‌ها، نشانه‌های وبا و سایر بیماری‌های مزمن را شناسایی کرد و امیدی برای شروع درمان در اولین فرصت - قبل از اینکه علائم حتی ظاهر شوند - محسوب می‌شود.
زمانی که ترامپ بر سر کار بود، کارکنان کاخ سفید گهگاه متوجه می‌شدند که توالت با کاغذ چاپی بند آمده است و معتقد بودند که او اسناد را در توالت ریخته و سیفون را کشیده است.
رعایت بهداشت فردی (شستن دست‌ها با آب و صابون بعد از توالت و قبل از خوردن و آشامیدن) و استفاده از آب و موادغذایی سالم در هنگام سفر بیش‌تر مورد توجه قرار بگیرد.
میلاد وندایی، باستان‌شناس اعلام کرد که این کتیبه مربوط به ساخت بنای پل بوده که فرماندار وقت همدان در سال ۱۳۲۹ آن را بر تاج پل نصب کرده بود و ارزش باستانی ندارد.
به عکسی از ساخت سرویس بهداشتی ویژه مدیرعامل دسترسی یافته است. گفتنی است به‌دنبال اقدام برای ساخت توالت در ساختمان تاریخی «قوام‌السلطنه»، معاون میراث فرهنگی استان تهران در گفت وگو با ایسنا، این اقدام را تخلف دانست و ساخت سرویس بهداشتی در خانه قوام را متوقف کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ