مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد در آیین امضای تفاهم نامه همکاری در جهت غربالگری اسکلتی و حرکتی، از تخصیص ۷ میلیارد تومان اعتبار برای این طرح خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از آغاز طرح تخصیص پاداش صرفه‌جویی به مشترکان خانگی تا ۱۹ مردادماه ۲۲.۵ درصد از مشترکان شهرستان‌های استان تهران مشمول ۲۳ میلیارد تومان پاداش مدیریت مصرف شدند.
تفاهم‌نامه تخصیص ۱۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای تحقق شعار سال میان صندوق نوآوری و شکوفایی و یک بانک منعقد شد.
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری گفت: در صورت تخصیص بودجه ۳ هزار میلیاردی به صندوق، سرمایه صندوق به ۶ هزار میلیارد تومان می رسد.
مدیرکل سرمایه‌گذاری گردشگری گفت: تاکنون مبلغ ۳۲۸ میلیارد تومان برای تعداد بیش از ۴۸۰ پروژه و زیرساخت گردشگری اختصاص یافته است که این آمار در سال جاری رو به افزایش خواهد بود.
شیراز- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بیش از ٢٠٠ میلیارد تومان اعتبار از محل سفر ریاست جمهوری به تالار مرکزی شیراز تخصیص خواهد یافت.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی از تخصیص یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان حق آلایندگی برای شهرداری‌های استان خوزستان خبر داد.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در سال ۱۴۰۱ بودجه ای بالغ بر ۱۶۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به تحقیقات و فناوری نظام سلامت کشور اختصاص داده شد.
اصفهان- رئیس قوه قضائیه از تخصیص ۴۸۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار به دادگستری استان اصفهان برای رفع بخشی مشکلات این نهاد خبرداد.‌
اراک-رئیس قوه قضاییه گفت: بیش از ۸۰ میلیارد تومان برای تجهیز مراکز و مراجع قضایی استان مرکزی تخصیص داده شد که این مبلغ ظرف حدود دو سال از اعتبارات استانی و قوه قضاییه تعلق می‌گیرد.
دقت کردیم که قانون بودجه منجر به توسعه تشکیلات نشود، با وجود اینکه در بند‌های مختلف پیشنهادهایی مبنی بر تشکیل صندوق آمده بود، اما آز آنجا که براساس سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی، ما نه تنها نباید شرکت دولتی جدید ایجاد کنیم، بلکه باید شرکت‌های دولتی موجود را نیز واگذار کنیم، ولی متاسفانه در سال‌های اخیر رویه شده که حتی در قانون بودجه، صندوق ایجاد می‌شود.
دقت کردیم که قانون بودجه منجر به توسعه تشکیلات نشود، با وجود اینکه در بند‌های مختلف پیشنهاداتی مبنی بر تشکیل صندوق آمده بود، اما آز آنجا که براساس سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی ما نه تنها نباید شرکت دولتی جدید ایجاد کنیم، بلکه باید شرکت‌های دولتی موجود را نیز واگذار کنیم، اما متاسفانه در سال‌های اخیر رویه شده است که حتی در قانون بودجه، صندوق ایجاد می‌شود
معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده تاکنون ۳۵ میلیارد تومان ردیف اعتباری برای حفاظت از خاک کشاورزی در نظر گرفته شده است.
معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده تاکنون ۳۵ میلیارد تومان ردیف اعتباری برای حفاظت از خاک کشاورزی در نظر گرفته شده است.
رئیس شورای عالی استان‌ها گفت:پیشنهاد ما برای بودجه سال ۱۴۰۲ تخصیص ۱۰۰ میلیارد تومان بودجه برای شورای عالی است.
شاهپور علایی از تخصیص ۱۰۰ میلیارد تومان از محل مدیریت بحران برای مبارزه با آفت سرخرطومی حنایی خرما خبر داد و گفت: از این میزان ۱۵ میلیارد تومان به جنوب کرمان اختصاص دارد.
سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از تخصیص اعتباری بالغ بر ۷۲۵ میلیارد تومان برای استانداردسازی سامانه‌های گرمایشی مدارس و تأمین تجهیزات هنرستان‌ها خبر داد.
رئیس سازمان داوطلبان تخصیص از 80 میلیارد تومان اعتبار کمک بلاعوض به بیماران نیازمند خبر داد.
معاون بنیاد مستضعفان جزئیاتی از خدمات و اقدامات این بنیاد برای رفع محرومیت از ۶ منطقه محروم مرزی که عمده ساکنان آن از برادران اهل تسنن هستند را تشریح کرد.
اراک- مدیرکل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: ۲۳۴ میلیارد تومان تسهیلات از محل تبصره ۱۸ قانون بودجه به این اداره کل تخصیص یافته است.
سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه نوسازی مدارس استان یکی از اولویت‌های مهم آموزشی است، گفت: ۲۰۰ میلیارد تومان برای بهسازی مدارس استان تخصیص یافت.
یک کارشناس اقتصادی با اشاره به سیاست حذف ارز ترجیحی در ماه‌های ابتدایی سال گفت: با وجود تخصیص ماهیانه ۲۴هزار میلیارد تومان سهم فروش شرکت‌های مرتبط با کالاهای اساسی کاهش قابل‌توجهی داشته است.
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: تاکنون در چهار مرحله ۳۵ میلیارد تومان از این مبلغ به استان‌ها اختصاص یافته است.
مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد در آیین امضای تفاهم نامه همکاری در جهت غربالگری اسکلتی و حرکتی، از تخصیص ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای این طرح خبر داد.
در مورد زمان یارانه مرداد ۱۴۰۱ هنوز سازمان هدفمندی یارانه‌ها جزئیاتی مشخص نکرده است، اما همچون تیر ماه باید انتظار داشته باشیم که آغاز واریز یارانه‌ها به حساب سرپرستان خانوار از روز پنجشنبه ۲۰ مرداد ماه باشد. پایان واریز‌ها نیز هنوز به شکل کامل مشخص نشده، اما احتمالا بین ۲۴ تا ۷۲ ساعت زمان خواهد برد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ