تفاهم‌نامۀ همکاری ارتش جمهوری اسلامی ایران و بنیاد ملی نخبگان با حضور جمعی از مسئولان دو نهاد منعقد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فیروزکوه- مدیرعامل هلال احمر استان تهران گفت: شاهد افزایش نقاط سیل زده فیروزکوه هستیم و کلیه عوامل عملیاتی هلال احمر استان در آماده باش کامل هستند.
تفاهم‌نامه همکاری متقابل بانک رفاه کارگران و شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران ‌امضاء شد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اعلام اینکه از ابتدای سال جاری تا ۷ خردادماه، این مجموعه ۸۶ هزار و ۶۱۸ دستگاه خودرو تولید کرده است، گفت: از آنجا که توافقات خوبی میان وزارت صمت و بانک مرکزی در خصوص تامین ارز خودروسازان و قطعه سازان صورت گرفته، تولید خودرو سیر افزایشی پیدا کرده است.
نخستین همایش ملی پروژه مشترک سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد و وزارت جهاد کشاورزی موسوم به «TCP» با هدف افزایش بهره‌وری و فعال‌سازی ظرفیت تولید کشاورزی دیم آغاز به کار کرد.
خودروسازی سایپا پیشگام در همکاری با دانش بنیان‌ها و مراکز دانشگاهی/ ارتقای کیفیت و افزایش توان طراحی، هدف گروه سایپا در همکاری با مراکز دانش بنیان
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن گفت: همکاری رسانه‌ای ایران با کشورهای محور مقاومت لازم است افزایش می‌یابد.
سفیر روسیه در اروگوئه از همکاری دو کشور در جهت یافتن مسیرهای جایگزین تجاری خبر داد.
وزیر جهاد کشاورزی دستاوردهای همکاری ایران و چین در بخش کشاورزی در سفر رئیس جمهور به کشور چین را تشریح کرد.
یکی از شرکت‌کنندگان هشتمین دوره نشست‌ تبادل علم و فناوری(استپ) جایزه مصطفی بر ضرورت افزایش همکاری علمی، میان دانشمندان جهان اسلام تاکید کرد.
رئیس ائتلاف دولت قانون خواستار افزایش همکاری میان بغداد و مسکو در زمینه های مختلف شد.
در پی تفاهم همکاری حمل و نقل هوایی میان ایران و تاجیکستان پروازهای ایران و تاجیکستان از ۹ پرواز به ۲۳ پرواز در هفته افزایش می‌یابد.
محسن سیفی، عضو هیات‌مدیره بانک صادرات ایران از نمایشگاه «مدیریت فناوری محصولات دانش‌بنیان در صنعت نفت» بازدید کرد.
صدراعظم آلمان و نخست وزیر فرانسه توافق همکاری و حمایت متقابل در بخش انرژی را امضا کردند.
وزیر نفت به‌صورت تلفنی با معاون نخست‌وزیر روسیه و وزیر مشاور نفت پاکستان گفت‌وگو کرد.
همزمان با افزایش برگزاری رزمایش ها در منطقه، منابع عمانی هم از رزمایش ارتش این کشور عضو شورای همکاری خلیج فارس با هند خبر دادند.
ناتو تاکید کرد که سوئد و فنلاند باید با افزایش همکاری خود با ترکیه در زمینه مبارزه با گروه‌ های تروریستی، قوانین خود را تشدید کنند.
معاون نخست وزیر روسیه امروز در سخنانی اعلام کرد: همکاری تجاری و اقتصادی میان روسیه و ایران علیرغم وضع تحریم‌ ها علیه تهران و مسکو در حال افزایش است.
معاون اقتصادی رئیس‌جمهور گفت: جمهوری اسلامی ایران برای توسعه و افزایش مناسبات و همکاری های راهبردی با کشورهای همسایه به ویژه قطر آمادگی کامل دارد.
قائم مقام توسعه و تولید ایران خودرو، توسعه همکاری میان دو خودروساز بزرگ کشور را سبب هم افزایی در خدمات رسانی بهتر به مشتریان و کاهش قیمت تمام شده تولید و عرضه محصولات مترقی دانست.
سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد، دولت ایران و کشاورزان محلی منطقه آذربایجان غربی برای اجرای طرحی که از اواخر جولای با هدف بهره‌وری آب و حفاظت از درآمد کشاورزان آغاز شده، همکاری می‌کنند.
تفاهم‌نامه همکاری بین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و بیمه مرکزی با هدف افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور با تسهیل فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق امضا شد.
یک مقام ارشد آمریکا در واکنش به پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره خیام مدعی شده تعمیق روابط روسیه و تهران، تهدیدی علیه جامعه بین‌الملل است.
وزیر نیرو با اشاره به افزایش ۵ درصدی تقاضای مصرف برق نسبت به سال گذشته، گفت: محور برنامه‌های مختلف وزارت نیرو برای عبور موفق از تابستان، بر اساس اقدامات صنعت برق و همکاری و صرفه‌جویی مردم است که ضرورت دارد این همکاری ادامه یابد.
اگرچه این طلاق در هیچ یک از دفاتر ثبت احوال ثبت نشده است، اما زندگی مشترک هم هیچ گونه علائم و نشانه زندگی زناشویی سالم و با کیفیت را نیز ندارد. شوربختانه در کشور‌هایی که ازدواج را امری مقدس می‌دانند و طلاق برایشان نوعی شکست تلقی می‌شود آمار طلاق عاطفی زیاد است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ