مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد از تعریف همکاری‌های مشترک ۱۵۰۰ میلیارد ریالی میان این بنیاد و سازمان بهزیستی برای اجرای پویش‌های سلامت خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تفاهم نامه همکاری مشترک در راستای توسعه خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات، به امضای دکتر ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه و دکتر اخوان بهابادی مدیرعامل همراه اول رسید.
در دیدار وزیر دفاع بولیوی با دکتر دهقانی تشکیل کمیته مشترک همکاری در حوزه توسعه فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان در دستور کار قرار گرفت.
رئیس جمهور گفت: کمیسیون‌های مشترک همکاری با سایر کشورها به‌عنوان محملی برای بررسی راهکارهای تقویت و ارتقای روابط، با کشورهای دوست، همسایه و همسو فعال‌تر شود.
رئیس جمهور گفت: کمیسیون‌های مشترک همکاری با سایر کشورها به‌عنوان محملی برای بررسی راهکارهای تقویت و ارتقای روابط، با کشورهای دوست، همسایه و همسو فعال‌تر شود.
یوتوب می‌گوید کاربران حالا با پیش‌نیاز‌های کمتری می‌توانند به برنامه همکاری این شرکت (YPP) بپیوندند و شروع به درآمدزایی کنند. براین‌اساس، حداقل تعداد مشترک برای هر کانال نصف شده و ۱۰۰۰ ساعت کمتر از گذشته لازم است مخاطبان ویدیو‌های شما را تماشا کرده باشند تا به ابزار‌های درآمدزایی دسترسی پیدا کنید.
بانک آینده و کانون صرافان ایرانیان با امضای تفاهم‌نامه‌ای بر تقویت و گسترش همکاری‌های مشترک تأکید کردند.
بانک آینده و سازمان جغرافیای نیروهای مسلح با امضای تفاهم‌نامه‌ای بر تقویت و گسترش همکاری‌های مشترک تأکید کردند.
همکاری مشترک بانک آینده و شرکت حمل‌و‌نقل ریلی رجا کلید خورد
معاون اول رئیس جمهور کشورمان و دستیار ویژه رئیس جمهور روسیه آخرین وضعیت پروژه ها و همکاری های مشترک دو کشور را بررسی کردند.
تفاهم نامه مشترک همکاری اقتصادی ایران و عراق با محورهای حمل و نقل، تجارت، نیرو، برق، گاز، آب و تعاملات بانکی و مالی امضا شد.
در دیدار رییس جمعیت هلال احمر ایران و هلال احمر عراق در لبنان، پیشنهاد همکاری مشترک جمعیت دو کشور برای ساخت بیمارستان در بغداد مطرح شد.
ناتو و اتحادیه اروپا امروز با امضای یک تفاهمنامه همکاری مشترک، بر ادامه حمایت از اوکراین تاکید کردند.
همزمان با هفته پژوهش، تفاهم‌نامه همکاری مشترک علمی، آموزشی، پژوهشی، فناوری، نوآوری و حمایتی میان سازمان انرژی اتمی ایران و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به امضا رسید.
در هشتاد و چهارمین جلسه طرح جهش تولید در دیم‌زارها تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین چند نهاد به امضا رسید.
با حضور استاندار سیستان و بلوچستان و رئیس جهاد دانشگاهی تفاهم نامه همکاری مشترک این نهاد و جهاد کشاورزی استان در زمینه گیاهان دارویی و فرآورده های مرتبط به امضا رسید.
نشست بانوان ایرانی در دیدار با همسر رئیس جمهور زیمبابوه امروز برگزار شد و معاون راهبردی امور زنان و خانواده از آمادگی همکاری های مشترک ایران با کشور زیمبابوه خبر داد.
نشست بانوان ایرانی در دیدار با همسر رئیس جمهور زیمباوه امروز برگزار شد و معاون راهبردی امور زنان و خانواده از آمادگی همکاری های مشترک ایران با کشور زیمباوه خبر داد.
مرکز منطقه‌ای کنوانسیون‌های بازل و استکهلم در زمینه آموزش، تبادل اطلاعات، جذب منابع مالی، کمک‌های فنی و انتقال فناوری‌های نوین در حوزه مدیریت صحیح پسماندها و مواد شیمیایی فعالیت می‌کند.
رئیس کل دیوان محاسبات جمهوری اسلامی ایران و رئیس دیوان محاسبات بلاروس، تفاهمنامه همکاری مشترک امضا کردند. ‌
رئیس کل دیوان محاسبات جمهوری اسلامی ایران و رئیس دیوان محاسبات بلاروس، تفاهمنامه همکاری مشترک امضا کردند. ‌
هم‌زمان با برپایی نخستین نمایشگاه تحول صنعت خودرو، تفاهم‌نامه همکاری تولید مشترک خودرو اقتصادی توسط ایران‌خودرو و سایپا به امضای مدیران عامل دو شرکت رسید.
همزمان با آغاز هفته دولت، رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱ ارتش، صبح امروز (چهارشنبه) با حضور نیرو‌های چهارگانه ارتش و با شرکت بیش از ۱۵۰ پهپاد در گستره جمهوری اسلامی ایران از آب‌های گرم خلیج فارس و دریای عمان در جنوب تا مناطق شرق، غرب، شمال و مرکز کشور آغاز شد. در این رزمایش پهپاد‌های جدید که توسط ارتش و صنایع وزارت دفاع با همکاری دانش بنیان‌ها تولید شده است مورد آزمایش قرار می‌گیرد.
نشست مشترک مدیران سازمان اموال تملیکی و گمرک ایران به منظور بررسی و رفع موانع در مورد اظهارنامه کالاهای متروکه، اعاده کالا و وضعیت انبارها برگزار شد.
هرچند کاهش شدید آمار‌های کرونایی در کشور، اتفاقی به غایت شیرین و دلچسب است، منجر به اتفاقی شده که بر خلاف توصیه‌های مکرر ستاد ملی مقابله با کرونا، یعنی عدم عادی انگاری شرایط کرونایی در کشور است؛ لغو نشست هفتگی ستاد ملی در روز جاری!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ