بایدن و مودی درباره معامله بیش از ۲۰۰ هواپیمای مسافربری گفتگو کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی زنان و مردان آمریکا تمام جوایز حاصل شده از جام‌های جهانی زنان و مردان را به طور مشترک تقسیم خواهند کرد.
باشگاه سیتی با لایپزیگ برای جذب گواردیول به توافق رسیدند.
البدیوی درخصوص توافق ایران با کشورهای عربی از جمله عربستان خاطرنشان کرد که امیدواریم اظهارات تهران در این خصوص عملی شود.
گادوین منشا با تیم فولاد خوزستان به توافق رسیده تا به همراه کمال کامیابی‌نیا راهی خوزستان شود و جمع پرسپولیسی‌های سابق را در تیم علیرضا منصوریان تکمیل کند.
طبق ادعای اسپورت، بارسلونا قصد دارد به جمع 14 باشگاهی که امروز توافقی تاریخی در مورد بلیت‌فروشی را امضا کردند، ملحق شود.
14 باشگاه لالیگا در مورد استقبال از 300 هوادار تیم های رقیب با قیمت بلیت مشخص توافق کردند اما رئال و بارسلونا این توافق را قبول ندارند.
۲ هفته پس از توافق دولت آمریکا با کنگره برای برداشتن سقف بدهی عمومی این کشور، رقم این بدهی یک رکورد تاریخی را به ثبت رساند.
رهبران سه کشور متفق (روزولت، چرچیل و استالین) آمده بودند تا بر سر چهرهٔ جهان پس از پایان جنگ جهانی دوم توافق کنند و تصمیماتی هم درباره استقلال و تمامیت ارضی ایران بگیرند، آن هم بدون حضور ایران!
به گفته مقامات آمریکایی و صهیونیستی مک‌گورک در تاریخ ۸ مه از مسقط بازدید کرده و همچنین سفری به اسرائیل داشته است تا گفت‌وگویی با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونسیتی داشته باشد.
خبرگزاری فرانس پرس مدعی شده که توافق نهایی برای انتقال لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، به باشگاه الهلال عربستان انجام شده است.
سرپرست معاونت میراث‌فرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی از توافق با شهرداری و شورای اسلامی شهر سیدآباد برای مرمت و بهسازی رباط تاریخی این شهر خبر داد.
عربستان دیگر آن اعتماد کورکورانه به آمریکا را ندارد؛ زیرا به اندازه کافی به بلوغ رسیده است تا درس‌های تاریخ را متوجه شود. شاید مهم‌ترین آن‌ها این باشد که حمایت آمریکا به تنهایی کافی نیست و از نظر تاریخی و جغرافیایی الگوی سرنگونی شاه ایران دور نیست.
چین که در عرصه بین المللی از تاریخ و تمدنی بزرگ برخودار بوده است، امروز می‌خواهد به عظمت خود به گونه‌ای دست یابد که در مقابل یک امپراتوری تازه به دوران رسیده (آمریکا)، اما بسیار قوی‌تر از امپراتوری‌های گذشته، گوی سبقت را برباید. این معنا موجب می‌شود که بسیاری هر آنچه که چین انجام می‌دهد را به عنوان مسائل مهم بین المللی و در قالب رقابت‌های راهبردی آن با آمریکا مورد توجه قرار دهند
بررسی تأثیرات توافق میان عربستان و ایران به ویژه بر بحران یمن و روابط با اردن از مهم ترین موضوعاتی است که روزنامه های مطرح عربی به آن پرداخته اند.
منچستریونایتد حاضر است طولانی ترین قرارداد تاریخ باشگاه را با گارناچو ببندد اما این بازیکن جوان ممکن است پیشنهاد یاد شده را رد کند.
در حالی که روز گذشته به غیرمنتظره اعلام  نرخ اسکناس در سایت بازار متشکل ارزی حذف شد، حال بررسی‌ها نشان می‌دهد قیمت دلار توافقی به چهل و یک هزار تومان رسیده است.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی پانزدهمین روز آذر ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
امروز مطالبی همچون وضعیت بورس فردا چگونه خواهد بود؟، بورس فردا تحت تاثیر چه سیگنال‌هایی خواهد بود؟، جزییات سومین عرضه لاماری در بورس کالا، نماد‌هایی که از صف فروش به صف خرید نشستند!، تحلیل تکنیکال تکشا و دحاوی ۲۰ آذر ۱۴۰۱، تحلیل گشان امروز ۲۰ آذر ۱۴۰۱ | همچنان صعودی می‌ماند؟، بیت کوین در سال ۲۰۲۳ به ۵هزار دلار برسد، ارزش سهام عدالت چقدر افزایش یافت؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
«باید توجه داشت که از منظر سیاسی، منطقه و جهان در انتظار چندین انتخابات مهم است. یکی از این انتخابات‌ها در خودِ اراضی اشغالی است. در این چهارچوب، اسرائیلی‌ها به نوعی این احتمال را داده اند که اگر فرآیند حصول توافق با لبنان را به تاخیر بیندازند، کاملا امکان دارد که "بنیامین نتانیاهو"، در انتخابات پیروز شود و تندرو بودنِ وی نیز بدون تردید مانعی جدی جهت انعقاد یک توافق مرزی با لبنان خواهد بود.»
نخست وزیر رژیم صهیونیستی توافق ترسیم مرزهای دریایی با لبنان را تاریخی دانست و گفت: این توافق هر گونه مواجهه نظامی احتمالی با حزب الله را به تعویق می اندازد.
نتانیاهو توافق ترسیم مرزهای دریایی با لبنان را تسلیم شدن تاریخی برای تل آویو در مقابل حزب الله توصیف کرد و گفت: در خواب هم نمی دیدیم باید برای استخراج گاز از نصرالله اجازه بگیریم.
شبکه المیادین در خبری فوری اعلام کرد که ریاست جمهوری لبنان نسخه رسمی و نهایی توافق ترسیم مرزهای دریایی را پس از انجام اصلاحات نهایی، تحویل میانجی آمریکایی داده است.
مشاور تیم مذاکره کننده ایران در مذاکرات وین با تاکید بر اینکه واشنگتن نباید تاریخ را تکرار کند خاطرنشان کرد که اگر آمریکا صادق باشد طی ۲ الی ۳ روز به توافق می رسیم.
الجزیره: به زودی توافقی برای احیای توافق تاریخی که توسط ایالات متحده کنار گذاشته شده بود، اعلام می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ