البدیوی درخصوص توافق ایران با کشورهای عربی از جمله عربستان خاطرنشان کرد که امیدواریم اظهارات تهران در این خصوص عملی شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر کل شورای همکاری خلیج فارس حمله تروریستی به زائران حرم شاهچراغ در شهر شیراز در جنوب ایران را که شماری شهید و زخمی برجای گذاشت، محکوم کرد.
رئیس جمهور عراق در دیدار دبیر کل شورای همکاری خلیج فارس در بغداد با وی، گفت: روابط ما با کشورهای همسایه خوب است.
نخست وزیر عراق امروز میزبان دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس بود و موضوعات مختلفی را با وی در میان گذاشت.
نخست وزیر عراق امروز میزبان دبیر کل شورای همکاری خلیج فارس بود و موضوعات مختلفی را با وی در میان گذاشت.
وزیر خارجه عراق در نشست خبری مشترک با دبیر کل شورای همکاری خلیج فارس گفت: روابط عراق و شورای همکاری مستحکم و قوی است.
وزیر خارجه در تماس تلفنی با دبیرکل سازمان همکاری اسلامی پیشنهاد کرد در واکنش به اقدام اهانت‌آمیز سوئد، نشست اضطراری شورای وزیران امور خارجه سازمان همکاری اسلامی در اولین فرصت برگزار شود.
دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس، توافق میان ایران و عربستان مبنی بر ازسرگیری روابط دیپلماتیک را یکی از عوامل تأثیرگذار بر ثبات منطقه توصیف کرد.
سفیر عراق در عربستان با دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس در مقر دبیرخانه این شورا در ریاض دیدار کرد.
دبیر کل اتحادیه عرب در دیدار با نایب رئیس شورای حاکمیتی سودان بر لزوم تلاش‌های بین‌المللی جهت پایان دادن به بحران سودان تأکید کرد.
رئیس ستاد ارتش قطر روز دوشنبه از عیسی بن راشد المهندی، دستیار دبیرکل شورای همکاری  خلیج فارس در امور نظامی استقبال و برخی از موضوعات دارای اهمیت مشترک را بررسی کرد.
دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس خواهان تحقق آتش‌بس در سودان و توقف کامل درگیری ها در این کشور شد.
دبیر کل شورای همکاری خلیج فارس با وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان درباره اهمیت تقویت روابط میان طرفین به شکل تلفنی، رایزنی کرد.
دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس امروز (سه شنبه) تاکید کرد که شرایط کنونی برای پیوسن به مذاکرات صلح جهت دست یابی به یک راه حل سیاسی در یمن، مناسب است.
امیر قطر امروز سه شنبه با دبیر کل شورای همکاری خلیج فارس دیدار و گفتگو کرد و موضوعات مختلفی را مورد رایزنی قرار داد.
دبیر کل شورای همکاری خلیج فارس دیدارهایی با سفیران قطر و بحرین در ریاض داشت و موضوعاتی را با آنها مورد رایزنی قرار داد.
نخست وزیر اقلیم کردستان عراق در دبی با رئیس امارات و نیز دبیر کل شورای همکاری خلیج فارس دیدار و گفتگو کرد.
در نامه نماینده دائم کشورمان به رئیس دوره‌ای شورای امنیت تأکید شده است که شورای امنیت سازمان ملل متحد باید مسؤولیت خود بر اساس منشور را انجام دهد و اظهارات جنگ طلبانه مقامات رژیم صهیونیستی را محکوم و از این رژیم بخواهد که قوانین بین‌المللی را رعایت کند و به برنامه‌های خطرناک و فعالیت‌های مخرب خود در منطقه پایان دهد.
رئیس مجلس شورای اسلامی که برای شرکت در مجمع عمومی مجالس آسیایی (APA)، شب گذشته وارد ترکیه شد، با دبیرکل مجمع مجالس آسیایی دیدار کرد.
الحجرف با اشاره به حمایت شورای همکاری از گفت‌وگو برای رسیدن به ثبات، تاکید کرد: «کشورهای عضو شورای همکاری خلیج [فارس] می‌خواهند که ایران یک شریک مسئول در این منطقه باشد».
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با دبیرکل سازمان ملل متحد نسبت به تاثیرات منفی اقدام سیاسی شورای حقوق بشر بر همکاری‌های ایران با غرب هشدار داد.
رییس کمیته ملی المپیک ایران در سفر به کامبوج دیدارهایی را با مسئولان ورزش کشور میزبان و دبیرکل شورای المپیک آسیا داشت.
زیاد نخاله دبیر کل جهاد اسلامی فلسطین صبح امروز چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی ایران دیدار و گفتگو کرد.
سقف متحرک کاخ نیاوران چگونه ساخته شده است؟
هفتمین کنگره حزب ندای ایرانیان برگزار شد و اعضای شورای مرکزی این حزب انتخاب شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ