مشاور تیم مذاکره کننده ایران در مذاکرات وین با تاکید بر اینکه واشنگتن نباید تاریخ را تکرار کند خاطرنشان کرد که اگر آمریکا صادق باشد طی ۲ الی ۳ روز به توافق می رسیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دادستان سابق آمریکا با انتقاد از نگه داشتن اسناد محرمانه امنیت ملی این کشور از سوی ترامپ گفت که از میزان حساسیت و تعداد آنها شوکه شده است.
وال استریت ژورنال از سوی یک منبع غربی اعلام کرده که اروپایی‌ها در تلاش برای بازگرداندن آمریکا به مذاکرات هسته‌ای با ایران اند؛ در ظاهر اینطور به نظر می‌رسد که اروپا مشتاق یک توافق است، اما به واقع آن‌ها بیشتر نگران اورانیوم‌های غنی شده ایران اند. از سوی دیگر شنیده می‌شود اروپایی‌ها به دنبال راه حلی تازه برای برجام می‌گردند.
اگر توافق میان ایران و ایالات متحده برای تبادل زندانیان اجرایی شود؛ سه نفر شامل سیامک نمازی، مراد طاهباز و عماد شرقی آزاد و براساس موارد پیشین، با پروازی عمانی ابتدا به مقصد مسقط و پس از آن به آمریکا پرواز خواهند کرد.
اگر دولت بایدن سیاست خود را تغییر ندهد، احتمال زیادی وجود دارد که با یک درگیری منطقه‌ای در خاورمیانه مواجه شود. برای پیشگیری از جنگ با یک دشمن تهدیدگر، آن دشمن باید باور کند که شما از زور استفاده خواهید کرد.
رئیس‌جمهور سابق آمریکا مدعی شد اگر در انتخابات پیروز شود می‌تواند به راحتی به جنگ اوکراین پایان دهد.
رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا گفت که در صورت پیروزی در انتخابات ایالات متحده را کاملا از منظر اقتصادی از چین بی‌نیاز می‌کند. وی تاکید کرد که در صورت پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری، عنوان بهترین کشور برای تجارت را از چین می‌رباید.
وزیر خارجه آمریکا امروز در نشست استماع کمیته تخصیص مجلس سنای این کشور گفت که در صورت سفر «پوتین» به یک کشور عضو دادگاه کیفری بین‌ المللی، وی باید بازداشت شود!
اگر اسرائیل و حامیان‌اش می‌خواهند که این کشور به دریافت کلان آمریکا ادامه دهد باید روایت جدیدی ارائه کنند.
وزیر خارجه جدید چین با انتقاد از رویکردهای دولت آمریکا در مواجهه با این کشور هشدار داد اگر واشنگتن تغییر رویه ندهد، درگیری بین دو کشور قطعی خواهد بود.
ترامپ، در ابتدای آغاز کمپین ریاست‌جمهوری‌اش، در نیوهمپشایر و کارولینای جنوبی وعده داد تا «کار ناتمام باعظمت کردن دوباره آمریکا را تمام کند.» رئیس‌جمهور پیشین آمریکا بیانیه‌هایی درباره سیاست صادر می‌کند، زیرساخت‌ها را می‌سازد و تاییدیه‌هایی را آشکار می‌کند که نشان می‌دهد: اگر می‌توانید مرا بگیرید.
بولتون که بعد از اخراجش از دولت ترامپ به یکی از منتقدان سرسخت او تبدیل شده همچنین گفت که پایبندی حزب جمهوری‌خواه به ترامپ، بازرترین شکل خودکشی سیاسی یک حزب در طول تاریخ است.
لوید آستین وزیر دفاع آمریکا (رئیس پنتاگون) روز پنجشنبه با طرح ادعا حمله به استونی گفت: در صورت حمله یا تهاجم روسیه به استونی، آمریکا وارد جنگ خواهد شد.
دولت آمریکا تهدید کرد اگر چین تصمیم بگیرد کمک‌های امنیتی در اختیار روسیه قرار دهد و در دورزدن تحریم‌ها به مسکو کمک کند، حتما با پیامدهای سنگینی روبرو خواهد شد.
نخست وزیر فنلاند مدعی شد که اگر نقش‌آفرینی آمریکا در جنگ اوکراین در کار نبود، کشورهای اروپایی حالا در موقعیت خطرناکی قرار داشتند.
جواد خیابانی مجری فوتبال در آستانه بازی تاریخی ایران و آمریکا اظهارات جنجالی تازه ای مطرح کرده است. او در یک مصاحبه تلویزیونی گفت: «اگر آمریکا را ببریم موها و ریش و سبیل‌هایم را از ته می‌زنم!»
جواد خیابانی مجری فوتبال گفت: اگر آمریکا را ببریم موها و ریش و سبیل‌هایم را از ته می‌زنم!
نماینده سابق مجلس گفت: نمی‌شود به مردم گفت یک کاری کنید و خودمان یک کار دیگر انجام دهیم. اگر آمریکا یا کانادا کشور‌های دشمن هستند پس چرا فرزندان برخی مسئولان به آنجا می‌روند یا بعضی از آن‌ها در کشور‌های غربی با رفاه بالا زندگی می‌کنند و پوشش‌هایی متفاوت از بچه‌های خاک خودمان را دارند.
من حسن یزدانی را یک آدم بزرگ در کشتی می‌دانم؛ او عمرش را برای کشتی گذاشته و کسب هشت مدال کار کمی نیست
ترامپ می‌گوید که اگر او متهم شود، برای کشور «مشکلاتی» ایجاد خواهد کرد و آمریکا فروخواهد پاشید.
رئیس دومای روسیه با تأکید بر اینکه همه اهداف عملیات نظامی روسیه در اوکراین محقق خواهد شد، به آمریکا درباره تداوم حمایت تسلیحاتی از کی یف هشدار داد.
وزارت خزانه داری آمریکا با ارسال نامه ای برای انجمن ارشد تجاری ترکیه هشدار داد که در صورت تجارت آنکارا با روسیه، این کشور مورد تحریم های واشنگتن قرار می گیرد.
مشاور سابق احمدی‌نژاد: «اگر آمریکا از برجام خارج نمی شد دولت روحانی، برترین دولت پس از انقلاب می شد»
امیر عبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان گفت: تا ساعت ۱۲ امشب آخرین جمع بندی خود را به صورت مکتوب به هماهنگ کننده اتحادیه اروپا ارائه می‌دهیم.
امیرعبداللهیان خاطرنشان کرد: برای ما بسیار مهم است که خطوط قرمز ما در توافقی که پیش رو خواهد بود به طور کامل مورد توجه قرار گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ