خبرگزاری فرانس پرس مدعی شده که توافق نهایی برای انتقال لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، به باشگاه الهلال عربستان انجام شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هری کین رضایت باشگاه تاتنهام برای پیوستن به بایرن مونیخ را دریافت کرد.
منتظر محمد با قراردادی سه ساله به استقلال پیوست و تبدیل به چهارمین بازیکن عراقی تاریخ این تیم شد.
هری کین بیش از هر زمان دیگری به قراردادی تاریخی برای پیوستن به بایرن مونیخ نزدیک شده است.
بعد از خرید روبن دیاز و هری مگوایر توسط تیم‌های شهر منچستر با قیمت‌های گزاف، تیم آبی پوش این شهر دوباره تصمیم گرفته تا گران‌ترین مدافع فوتبال از آن آنها باشد.
جیلن براون با امضای قراردادی پنج‌ساله با باشگاه بوستون سلتیکز به ارزش 304 میلیون دلار رکورد گران‌ترین انتقال تاریخ NBA را شکست.
سرانجام انتقالی که آرسنالی ها منتظرش بودند نهایی شد و دکلان رایس با قراردادی تا سال 2028 به ارزش 105 میلیون پوند، به جمع توپچی ها پیوست.
با تمدید قرارداد ۵ ساله «گرگ پاپوویچ» با تیم سن‌آنتونیو اسپرز،‌ او به مدت ۳۲ سال هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت.
اتان انوانری پس از رد کردن پیشنهاد منچسترسیتی و چلسی با آرسنال قرارداد بورسیه‌ای امضا کرد.
با حضور نخست‌وزیر کرواسی و زلاتکو دالیچ، سرمربی تیم ملی این کشور، قرارداد ساخت کمپ مدرن تیم ملی فوتبال کرواسی امضا شد.
لوکاس مورا در انتهای قرارداد خود با باشگاه تاتنهام این تیم را ترک خواهد کرد.
هواداران عربستانی منتظر عقد یک قرارداد تاریخی و حضور لیونل مسی در پیراهن الهلال در فصل جدید هستند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با تاکید بر اینکه نتیجه این تیم برابر تراکتور تاریخی بوده است، از مسئولان باشگاه بابت تمدید نکردن قراردادش گلایه کرد و گفت: قهرمانی پرسپولیس را تبریک نمی‌گویم!
سرمربی تیم فوتبال استقلال با تاکید بر اینکه نتیجه این تیم برابر تراکتور تاریخی بوده است، از مسئولان باشگاه بابت تمدید نکردن قراردادش گلایه کرد و گفت: قهرمانای پرسپولیس را تبریک نمی‌گویم!
باشگاه بارسلونا با یک شرکت معماری مشهور ژاپنی قراردادی امضا کرد تا بر پروژه بازسازی نوکمپ نظارت داشته باشد تا این ورزشگاه در عین نوسازی از خصوصیات اصلی نوکمپ تاریخی فاصله نگیرد.
ریکاردو آلوز به سرعت ثابت کرد که تمدید قرارداد با او در روزهای پایانی نقل و انتقالات زمستانی، چه اتفاق مهمی از سوی باشگاه تراکتور بوده است.
ماجرای یک قرارداد عجیب بین ایران و آمریکا به روایت مسعود رضایی، پژوهشگر تاریخ معاصر ایران را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
کاپیتان تیم ملی فوتبال پرتغال و یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال از این که به لیگ عربستان پیوسته هیجان زده است!
رئیس هیئت مدیره شرکت انرژی قطر از امضای توافقنامه خرید و فروش به مدت ۲۷ سال با شرکت سینوبک چین خبر داد.
انگلیس به عنوان نخستین حریف ایران در جام جهانی، چندسالی می‌شود که از برند نایکی استفاده می‌کند. در آخرین بازنگری در قرارداد سه شیر‌ها با این شرکت تولید پوشاک، قراردادی تا سال ۲۰۳۰ بسته شد که بر اساس آن وظیفه تامین پوشاک تمامی رده‌های سنی انگلیس را برعهده دارد و البته تا آن تاریخ ۴۰۰ میلیون پوند هم دریافت می‌کند
سی میلیارد تومان که معادل یک میلیون دلار است، لوکادیا را تبدیل به یکی از گرانترین بازیکنان این فصل لیگ برتر و گرانترین بازیکن تاریخ پرسپولیس خواهد کرد.
هافبک تنومند و تاثیرگذار تیم فوتبال گل‌گهر می‌گوید با مشخص شدن رقم قرارداد تیم‌های لیگ برتری فشار از روی این تیم برداشته شده است.
معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو، با تاکید بر بهره‌مندی از ظرفیت‌ دانش‌بنیان‌ها در طراحی و تولید محصولات جدید، ظرفیت تولید محصول پروژه K125 را سالانه ۱۰۰ هزار دستگاه عنوان کرد و گفت: محصول جدید کراس اوور ایران‌خودرو با تنوعی از موتور و گیربکس‌های جدید در مدل‌های مختلف روانه بازار خواهد شد.
مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی سال‌ها پیش در خصوص بدعهدی‌های روسیه و چین برای ایران گفت: در سفری که به چین داشتم، در حضور رئیس جمهور،قراردادی در مورد ساخت یک نیروگاه بستیم. ۶۰ میلیون دلار هم پیش پرداخت کردیم. ولی وقتی آمریکایی‌ها روابطشان با چین بهتر شد چین از همکاری با ایران در امور هسته‌ای منصرف شد. از همکاری غربی‌ها در نیروگاه بوشهر مایوس بودیم. تکنولوژی روسی هم نمی خواستیم. در قرارداد ما هست که باید تکنولوژی غربی را در ایران وارد کنند.البته روس‌ها در زمان‌بندی، تخلّف کردند و تاخیر انداختند و پول بیشتری هم گرفتند.
آقای ویلموتس قراردادی با ما دارد و ما هم گاهی از نجابت ایشان خجالت می‌کشیم. اگر کسان دیگری بودند تا پول نمی‌گرفتند شاید کار نمی‌کردند اما ویلموتس می‌گوید من می‌دانم شما مشکلات دارید و تلاش می‌کنید، اشکالی ندارد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ